• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Ik glimlach en wip van het aanrecht waarna ik Andrew een korte jongens-knuffel geef. "Je bent mijn beste vriend." zeg ik en glimlach naar hem.
    "Alleen..., Ik moet mijn kleren hebben en zo." zeg ik dan en kijk hem aan. "Want in jou kleren blijven lopen gaat lastig want ik verdrink daarin." mompel ik met een lachje.
    "En over dat aangeven, ik denk daar nog even over na oké?" zeg ik dan en zucht een keer opgelucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Die kleren dat gaat niet zo moeilijk worden, ik kan bij jou kamer inbreken weet je nog?'vraag ik lachend. Vroeger had ik dat wel vaker gedaan als ik naar hem ging maar zijn pleegouders het niet meer wouden. Het was niet heel moeilijk te doen. 'Is goed, daar hebben we het later nog wel over of zo'zeg ik met een glimlachje en kijk hem aan. 'Wil je nu je kleren halen?'vraag ik hem.

    [Even hamsterkooi doen ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [even eten]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:36 ]

    [Beww]

    Alexander Zeno

    Ik knik. "Anders klim ik wel in mijn kamer en leid jij Richard af? Want die werkt thuis hé." zeg ik en bijt even op mijn lip.
    Ik pak een sigaret en steek die op. Langzaam inhaleer ik en blaas de rook ook weer rustig uit. "Goed, als we nu gaan..." zeg ik en open de deur vanuit de keuken. Nina zit daar nog. Ik kijk even naar Andrew. "En Nina dan?" vraag ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Hij doet niks bij mij toch?'vraag ik gewoon voor de zekerheid. Anders sloeg ik hem gewoon van me af maar ik wou het gewoon even voor de zekerheid weten. 'Naja, ik leid hem wel af'zeg ik en bijt op mijn lip. 'Nina kan gewoon even hier blijven toch? Dan zeggen we dat we even jou spullen voor het logeren halen'zeg ik rustig en kijk hem aan.'Tenzij je der wat anders wilt vertellen' zeg ik schouderophalend en wacht op zijn antwoord.

    Alexander Zeno

    "Nee, nee. We zeggen wel gewoon dat we logeer spullen halen." zeg ik en ik neem een haal van mijn sigaret. Ik loop de keuken uit. "Nina, Andrew en ik halen even spullen voor het logeren." zeg ik dan en trek Andrew met me mee naar buiten. "Wat als Richard merkt dat ik boven ben?" vraag ik dan terwijl ik langzaam richting 'mijn' huis wandel. We lopen de winkelstraat door en komen bij het stoplicht, wat ik bijna nooit doe, doe ik nu wel. Ik wacht ervoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Ik zucht als hij wacht en blijf ook stilstaan. 'Dat merkt die niet als ik hem goed afleid, hoe kan ik dat het beste doen?'mompel ik en kijk Alexander aan. Eigenlijk vond ik die Richard best eng, wat nou als die wat bi mij ging doen? Nee dat zou die toch niet doen. Ondertussen hou ik mijn gezicht gewoon in plooi en doe alsof er niks is.

    [Ik ga even eten :P]

    Alexander Zeno

    Ik kijk naar Andrew.
    "Ik weet het niet, gewoon wat doen." zeg ik dan en blijf staan als het stoplicht op groen gaat. Ik durf niet naar 'huis'. Ik ben echt zo bang dat Richard er achter komt dan ik binnen ben. En ik weet, dat als hij het weet, dat hij mij weer gaat aanraken. Ik bijt op mijn lip en probeer zo lang mogelijk tijd te rekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Oké, dat moet wel lukken, maak niet teveel geluid oké'zeg ik en kijk hem aan.Ik leg mijn hand op zijn rug en duw hem wat sneller vooruit, hij probeerde tijd te rekken dat merkte ik wel. Ondertussen komen we in zijn straat en ik haal mijn hand van zijn rug af om vervolgens Alex en zacht duwtje naar de zijkant te geven, waar die heen moet. 'Alsjeblieft een beetje snel'zeg ik en loop langzaam veder naar zijn huis. Ik bijt op mijn lip en zet dan de eerste stap zijn voortuin in.

    [Smakelijk]

    Alexander Zeno

    Ik heb de grootste twijfel die ik ooit heb gehad. Langzaam loop ik naar de plek waar ik naar boven kan klimmen. Ik begin te klimmen en wacht tot ik stemmen hoor.
    Ik bijt op mijn lip, ik ben zo bang nu. Laat dit snel zijn, koffer is onder het bed, dat weet ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [xD zit even te denken hoe ik hem goed kan afleiden]

    [Haha neem je tijd, er is zo toch Spangas dus ben ik weer even off xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oeh^_^, kijk jij ook spangas?:)]

    [Haha jup, :3 Ik ga nu echt hoor, het is begonnen! :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.