• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    Met een slik druk ik op de bel en niet veel later wordt die geopend. 'Hallo meneer' begin ik vriendelijk en denk even na of ik wat kan vragen. Alex wast vast al binnen, misschien moest ik hem even uit het huis lokken. Misschien moest ik iets zeggen over dat er iets met zijn auto was, of nee met Alex. 'U bent toch de pleegvader van Alexander?'vraag ik en kijk hem aan. Hij knikt nors, 'Wat is er?'bromt hij en ik bijt op mijn lip. 'Er is wat gebeurt met Alexander meneer, hij is bij het winkelplein, het gaat slecht met hem'

    [Ik kijk het ondertussen :P]

    [Wow hele mooie regenboog hier, echt helemaal goed te zien ^^]

    [Jup hier was weer een dubbele :3 heel fel! :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik heb nog nooit een dubbele gezien :P]

    Alexander Zeno

    Ik hoor stemmen en ik klik het raam via 'de' manier open, ik trek hem tot een verte dat ik erdoor kan en klim snel maar voorzichtig naar binnen.
    Ik pak mijn koffer onder het bed vandaan en pak snel kleren bij elkaar en prop ze erin. Ik sluip naar de badkamer, aangezien ik daarvoor de gang over moet en je me kan zien vanaf de voordeur. Ik pak mijn tandenborstel en tandpasta en sluip weer terug. Ik gooi het in mijn koffer. Ik pak nog wat extra dingen en ik kom tot de conclusie dat mijn bankpas beneden ligt. Heel zacht zet ik een voet op de eerste trede. Dan de tweede enzovoorts. Als ik beneden ben kijk ik naar Andrew en sluip in snelvaarttrein naar de pasjeshouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Zijn pleeg vader gaat gelukkig mee en k trek voor hem de deur dicht. Anders zou die Alexander zien. Volgens mij was die wel bijna klaar. Ik begin samen met zijn pleeg pa te lopen en na een tijdje kijk ik hem aan. 'We hebben wel heel erg haast'zeg ik en begin ineens keihard te rennen. Ergens sla ik een steegje in en spring gauw over een hekje. Na een tijdje rennen hou ik rust, zo daar ben ik van af. Voordat hij terug is is Danny toch wel klaar. Ik tuur hem voor de zekerheid een sms Over ongeveer 5 min. is Richard er weer, heb hem naar buitengelokt

    Andrew Justin Cole
    Zijn pleeg vader gaat gelukkig mee en k trek voor hem de deur dicht. Anders zou die Alexander zien. Volgens mij was die wel bijna klaar. Ik begin samen met zijn pleeg pa te lopen en na een tijdje kijk ik hem aan. 'We hebben wel heel erg haast'zeg ik en begin ineens keihard te rennen. Ergens sla ik een steegje in en spring gauw over een hekje. Na een tijdje rennen hou ik rust, zo daar ben ik van af. Voordat hij terug is is Alex toch wel klaar. Ik stuur hem voor de zekerheid een sms Over ongeveer 5 min. is Richard er weer, heb hem naar buitengelokt

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:42 ]

    [Hahaha Danny, je gebruikte de verkeerde naam :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oops, ga het aanpassen:P, typ ik wel vaker maar dan verander ik het]

    Alexander Zeno

    Ik krijg een smsje en pak mijn vervallen en afgedankte mobiel. Ik knik op het smsje en pak het pasje, snel ren ik weer naar boven en stop hem in mijn koffer. Dan ren ik naar beneden, aangezien Richard er nu pas over drie minuten zou zijn kan ik de voordeur nemen. Ik open hem en ren snel de straat uit.
    Ik sms Andrew waar ik ben en blijf om het hoekje staan wachten tot hij komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Ik loop naar de plek waar Alexander heeft gesmst waar die stond en zie hem daar. 'Kom mee'zeg ik en trek hem aan zijn arm mee weg. 'Straks kwam Richard nog langs'mompel ik en loop op weg naar mijn huis. Ik glimlach daarna naar Alexander, 'Het is ons gelukt'grijns ik en loop ondertussen gewoon veder.

    [douchen]

    Alexander Zeno

    Ik ren achter Andrew aan, aangezien dat wel zou moeten. Uiteindelijk gaan we wat rustiger en glimlach terug naar Andrew. "Dank je, hoe heb je hem af weten te leiden?" vraag ik dan en kijk hem vragend aan.
    Bij het stoplicht loop ik nu gewoon door, omdat Richard natuurlijk nog altijd ineens tevoorschijn kan komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga ook zo douchen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.