• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew
    'Ik zei dat er wat met jou was en dat die mee moest komen, daarna iep die mee en zei ik we moeten wel snel zijn waarna ik keihard begon te rennen en door wat steegjes ben gegaan zodat die me nooit heeft kunnen volgen'zeg ik met een grijns en kijk hem aan. Ik loop door en we zijn al weer in mijn straat

    Alexander Zeno

    "Dank je gast," zeg ik en geef hem een klap op zijn schouder.
    "Ik wil iets terug doen, maar kan werkelijk niets verzinnen." zeg ik dan en wacht bij de voordeur tot Andrew hem opent. Ik kijk naar mijn koffer en zucht. Als dit de enige oplossing is...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Je hoeft niet terug te doen'zeg ik en open vervolgens de deur. Ik loop naar de bank waar ik me gelijk op laat ploffen en de fles drank pak. Ik neem een paar grote slokken en kijk naar Nina. Ik grijn even en kijk daarna weer naar Alex. 'Wat gaan we doen?'

    [Zullen we anders iets later gaan, dat Nina weg is? :p Anders is het zo raar dat die twee alles doen en Nina zit daar maar wat bij xd Is in real ook niet leuk toch.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja is goed xd]

    Alexander Zeno

    "Nou, eerst maar eens de ramen dichtmaken met vuilniszakken en plakband." zeg ik lachend en loop naar de keuken, aangezien ik nog niet zat was ik er snel.
    Ik open een aantal lades en pak vuilniszakken. "Pak jij plakband?" vraag ik dan en pak ook een schaar. Dan loop ik naar de woonkamer terug. Ik had onderweg ook de bezem gepakt om de glasscherven weg te halen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Ik grinnik en pak inplaats van plakband tape. 'Wat makkelijker denk ik'zeg ik lachend en kijk naar de vuilniszakken. Ik pak ze over en haal er een af. Vervolgens plak ik het over het gat van het eerste raam en ik grijns even. 'Al beter'zeg ik en kijk hem aan.

    Alexander Zeno

    "Andrew, toch. Je moet die zak door midden knippen, wacht ik doe het voor." ik pak een vuilniszak van de rol en ze de schaar in de hoeken, waardoor er een lange opengeknipte zak ontstaat. "Zo hoef je er minder te gebruiken." grinnik ik en leg de zak op Andrew zijn hoofd. Dan pak ik een volgende en knip die ook open.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Ook goed'mompel ik met een lachje en tape de zak over het gat. Ik kijk Alexander aan en grinnik. 'Misschien kunnen we morgen beginnen met onze "baan" en wat geld voor die ramen regelen of zo, mijn ouders zijn over drie dagen thuis'mompel ik en bijt op mijn lip. 'Al zeg ik dat het door de buren komt zou ik alsnog de schuld krijgen voor die ramen'

    Alexander Zeno

    "Tja, ouders... Maar is goed, morgen gaan we geld 'verdienen'." zeg ik dan. Ik help mee met het laatste raam en bezem dan wat scherven weg. "Ga hier maar niet op blote voeten lopen." mompel ik dan. "Zal ik morgen de ruitenvervanger bellen?" ik kijk Andrew aan terwijl ik me op de bank laat zakken. Ik kijk naar de tv die wit gruisbeeld weergeeft, ja natuurlijk die film is al een tijdje afgelopen. Ik staar naar het gruisbeeld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tring man, vette harde onweersknal, zit hier recht op man! Jezus hé!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Nee maar dat was ik ook niet van plan'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja is goed'zeg ik en kijk even naar het beeld. 'Wat wil je gaan doen?'vraag ik aan Alexander en kijk weer even naar het beeld. Die zou ik zo wel uitzetten. Ik haal mijn hand even door mijn haar en bedenk even wat we konden gaan doen.

    [Ooh, bij mij is er helemaal niks aan de hand, niet eens regen:O]

    Alexander Zeno

    "We gaan doen wat jij wilt. En niet zeggen kies jij maar." grinnik ik en ga liggen op de bank. "Ik zeg vanzelf wel of ik het leuk vind ja of nee." zeg ik dan en leg mijn armen onder mijn hoofd en kijk naar het plafond. Ik wacht ondertussen op Andrews voorstel.

    [Het was hier ook maar een klap xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik zucht even en denk na, wat konden we nu is gaan doen? Binnen was weinig te doen maar buiten was het nu ook niet meer echt geweldig. 'we kunnen wel ergens naartoe, ik weet alleen nog niet wat' momprl ik waarna ik weer nadenk. Er waren vast nog wel wat leuke dingen te doen hier.