• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    'nee, dat vindt ik niet erg joh, het is wel gezellig' zeg ik en sta daarna op. Ik zoek een goeie horrrorfilm op en zet hem daarna aan. Grijnzend ga ik weer op de bank zitten en neem nog een trekje van sigaret. Ik ga veder onderuit zitten en leun met mijn voeten op de tafel. Ik pak nog een hand chips en eet het op. De film brgint na wat reclame en ik grijns even.

    Alexander Zeno

    "Horror dus!" zeg ik breedgrijnzend en blaas wat rook uit via mijn neus.
    Dan kijk ik naar Andrew, en wacht tot hij in actie komt. Anders doe ik het wel, maar ik heb geen zin.
    Ik pak Nina's benen en leg die over de mijne heen, lachend kijk ik haar aan. "Mag je doen hoor." zeg ik en steek mijn tong even naar haar uit.
    Ergens hoop ik dat Andrew me vertelt dat ik zolang bij hem mag blijven als ik wil. Maar ik denk dat zijn ouders dat niet zo leuk vinden.
    Uiteindelijk heeft Andrew de film erin gedaan en na veel reclame start hij. Ik trek de zak chips uit zijn handen en bied wat aan Nina aan.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'blijf je maar een nacht of langer?'vraag ik hem. Gelukkig waren mijn ouders niet zo moeilijk, al zou die hier zo een beetje wonen zouden ze het nog niet erg vinden, zo vaak zijn ze er toch niet. 'van mij mag je trouwens zolang als je wilt hoor, dan wordt het hier ook nog is gezellig' grijns ik en kijk daarna naar het berld waar een eng stukje bezig is. Ik grijns even en neem dan een slok van de fles. Gelukkig had ik er ongeveer vijf meegenomen, dan had ik vanavond waarschijnlijk ook nog.

    Nina

    Ik grinnik en neem wat chips. 'Ik ken deze film, is grappig' grinnik ik. Ik kijk even naar mijn nagels en neem dan weer wat chips. Geërgerd kijk ik op als ik de dreunen voel van muziek van het huis hiernaast..

    Yousri

    Ik zag net dat dat groepje hiernaast binnen ging, en wat is nou leuker dan hun irriteren. Mijn ouders zijn toch nog een week weg dus ik kan doen wat ik wil. Ik geef de waterpijp door aan een van mijn vrienden, en zet dan keihard muziek aan. Ik zet de bass extra hoog en grijns breed..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    (xD klopt niet echt met dat andrew zei dst die chillr buren had maar maakt niey uit)

    Alexander Zeno

    Ik duw Nina haar benen van mijn schoot en sta op.
    "Ik ben zo terug." zeg ik sissend en loop naar buiten, waarna ik bij het huis van Yousri keihard op de deur bonk.
    "Doe open!" schreeuw ik en ram harder op de deur. Die stomme irriterende klootzak!
    Ik blijf doorbonken op de deur, netzolang tot hij open doet, desnoods klim ik door het raam.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    quin98 schreef:
    (xD klopt niet echt met dat andrew zei dst die chillr buren had maar maakt niey uit)


    [De andere kant dan :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik sta gelijk op om Alexander te volgen. In mijn voorbijgang neem ik een knuppel mee en ga voor zijn huis staan. Beterkwam die nu naar buiten, dan kreeg die een paar meppen hey. Ik kijk even naar binnen en trap een paar jeer tegen de deur. 'doe is open jij klootzak'roep ik hard en hou minn knuppel vast. Ik kan hem ook makelijk met mijn handen aan maar toch.

    Yousri

    Grijnzend met twee vrienden achter me aan open ik de deur. 'Sup' grijns ik, en kijk hem aan. Ik leun tegen de deurpost en sla mijn armen over elkaar..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Andrew, doe dei knuppel weg." mompel ik voordat de deur opengaat, ik pak Yousri vast en duw hem tegen de muur aan. "Zet verdomme die muziek zachter!" zeg ik en kijk Yousri aan.
    "Jullie zijn ook allemaal hetzelfde hé." sis ik en kijk hem met vernauwde ogen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yousri

    Ik haal hem gemakkelijk van me af. 'Waarom, ik doe niks verkeerd. Het is vrijdag, nog niet eens 10 uur' lach ik. Ik voel hoe een van me vrienden me van achter een mes aangeeft en ik grijns breed..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Ach man, zodemieter op. Zet je fucking muziek zachter!" zeg ik en geef hem een duw. "Je weet het altijd wel te verpesten hé." zeg ik en kijk Yousri aan. "Ga lekker met je vriendjes mee naar hun huis ofzo en verpest onze dag niet." ik geef hem nog een duw. Áltijd verpesten hij en zijn vriendjes onze gezellige momenten en zo. Ik word het zat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'ook best' zeg ik en leg de knuppel in mijn tuin. Ik kijk even naar zijn vrienden een van hrn geeft iets aan Alexander. 'pas op mes' zeg tegen Alexandern. Ik loop er naartoe en ga voor ze staan. Een van hun probeert me te slaan maar ik gris snel zijn arm en kijk hem aan. Ik draai zijn arm op de rug en duw hem vol tegen zijn vriend tegrn de muur zodat ik ze voor even allebei heb. 'beter zet je die muziek zachter'sis ik boos in zijn oor.

    Yousri

    Ik grinnik, en lach hard. 'Stomme kuthollanders, gelijk geïrriteerd' lach ik. Ik duw die Andrew dude hard zodat hij valt en doe dan de deur dicht.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Ik scheld Yousri met alles wat los en vast zit vol en help Andrew overeind.
    "Oké, hou die knuppel voortaan maar vast." zeg ik tegen hem.
    "Ik krijg je nog wel, Idrissi!" Schreeuw ik en trek Andrew mee naar zijn huis. Als we binnen zijn kijk ik naar Nina.
    "Die klootzak..." zeg ik dan en ga naast haar zitten, ik sla mijn arm om haar heen en kijk naar de film, die rustig doorspeelt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.