• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shooter schreef:
    [Hahahaha, geeft niet hoor, ik heb 't al aangepast !]


    [Jup, geleest :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley MacGreggor
    'Mischien moet je het toch maar houden bij de vloer' Zei ik grijnzend waarna ik naar Chloe kijk die iets uitschreeuwde en vervolgens tegen zijn arm stompt. Zelf maak ik me los uit zijn arm aangezien dat niet erg lekker stond, 'Jogg jij? Hoelang duurt het meestal voordat je gezicht de vloer weer raakt?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik laat Chloe los en Bradley maakt zich ook los uit mijn greep.
    "Hmm, ik denk... Wacht, was dat een serieuze vraag?" vraag ik dan en kijk Bradley aan. "Want meestal ga ik na twee minuten al onderuit, of het is over een losse tegel, een hond waar ik voor moet afremmen, een boomwortel, mijn eigen benen..." zeg ik dan en kijk hem aan. Ik grijns even naar Chloe. "Ze zijn nog nat, wil je nog meer?" vraag ik en steek mijn handen naar haar uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Een rilling trekt langs mijn rug omlaag als Christian zijn handen naar me uitsteekt en erbij grijnst. 'Gadver Chris, je bent walgelijk,' zucht ik zacht terwijl ik mijn hoofd langzaam schud, 'wat moeten we hier toch met jou?' grinnik ik erachteraan.
    Snel zet ik een paar stappen naar achteren en leg mijn hand op de deurklink van kamer 2, met mijn hoofd gebaar ik naar de spullen in mijn armen die ik nog weg moet leggen en kijk Christian dan grijnzend aan, 'val ze,' zeg ik met een dikke knipoog, waarna ik zachtjes mijn kamer binnenschiet om mijn spullen terug te leggen in mijn kast.


    •

    Bradley
    'Hmm.. Nee niet echt' Andwoorde ik op de vraag van Cris of het een serieuze vraag was geweest. Vervolgens zei Chloe nog iets om vervolgens haar kamer binnen te schieten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    "Neee! Chloe, verlaat ons niet!" zeg ik dramatisch en zak net zo dramatisch tegen de muur aan naar de grond. "Waarom, je was nog zo jong!"
    "Hé? Ow, maar toch heb je je antwoord." zeg ik lachend tegen Bradley, ik sta op en kijk hem aan. "Wil je mee joggen? Want dan vraag ik nogmaals aan Allison of zij ook mee gaat." ik kijk vragend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Moet gaan :c.. Tot morgen.. :CC IK WIL NIET NAAR SCHOOL}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chloe Aurora Gold
    'Pas maar op Chrissie, ik kom terug als geest om je te pesten in je slaap,' fluister ik nog onheilspellend en laat de deur dan achter me dicht vallen.
    In de pikdonkere kamer blijf ik geschrokken en doodsstil staan als de deur achter me met een harde klap dicht valt.
    'Shit,' fluister ik zachtjes, hopend dat ik Blake hierdoor niet heb wakker gemaakt.


    •

    [Ik denk dat ik ook morgen pas weer reageer ;) xx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    Christian Everson

    "Neee! Chloe, verlaat ons niet!" zeg ik dramatisch en zak net zo dramatisch tegen de muur aan naar de grond. "Waarom, je was nog zo jong!"
    "Hé? Ow, maar toch heb je je antwoord." zeg ik lachend tegen Bradley, ik sta op en kijk hem aan. "Wil je mee joggen? Want dan vraag ik nogmaals aan Allison of zij ook mee gaat." ik kijk vragend.


    Bradley MacGreggor
    'Ehmm.. Tuurlijk' Andwoorde ik schouderophalend, ik was ook meer het sport type maar joggen deed ik soms samen met mijn zus waarop ik meestal moest wachten en hoopte dat dat nu niet het geval zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik glimlach breed. "Kleed je om dan. Of ga je zo. En we kunnen ook gewoon met z'n twee want meisjes zijn meestal, lang-zaam." zeg ik sloompjes en doe mijn hoofd een beetje schuin. Dan duw ik Bradley richting zijn kamer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik hoor Christian wat tegen een jongen zeggen en daarna dat meisjes langzaam, meestal dan langzaam zijn. Ik frons en loop naar hem toe.
    'Waaaat zei je? Ik ben niet langzaam,' grinnik ik en geef hem een prik in zijn buik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradley MacGreggor || Beer
    Ik loop mijn kamer binnen om vervolgens mijn kleren in te ruilen voor een broek en een T-shirt waar ik een zwart vest overheen rist. Ik had meestal of een vest of een hoodie aan -iets waar ook genoeg van in mijn tas zaten- om vervolgens terug te lopen naar Cris, ik had het meisje dat bij hem was gaan staan al gehoord maar had zonet nog niet omgekeken.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Blake Dillon White, Pool vos.
    Met een kleine kreun kom ik overeind. Ben ik nou echt in slaap gevallen. Sufkop. Het laaste dat ik nog weet is dat Chris binnen kwam, mijn gesprek met Chloe onderbrak en dat ik toen in slaap ben gevallen terwijl ik naar de uitpakkende Chloe aan het kijken was.
    Ik gaap, ik heb trouwens wel lekker geslapen, ondanks mijn plotselinge vermoeidheid. Ik verdenk Chloe van die heerlijke nachtrust.
    Terwijl ik overeind kom zoek ik de kamer naar haar af. Waar is ze?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Serieus! Ik heb morgen écht een stomme dag ondanks mijn jarige geweldige zusje!! Ik heb 2 tussenuren en van het eerste tot het achtste! In die tussen uren zoek ik wel een computer, C;]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.