• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik ren achter Bradley aan en ga door naar kamer twee waar ik de deur open gooi.
    "Oeh, Blake en meisje-waar-ik-de-naam-niet-meer-van-weet, are sitting in A tree, K-i-s-s-i-n-g!" roep ik lachend als ik ze dicht bij elkaar zie zitten. Ik ren op ze af en plof op Blake neer. Dan kijk ik droog naar het meisje naast hem. "Hoi, Christian. En jij?" vraag ik en steek mijn hand uit. Volgens mij had ze haar naam al vertelt maar ik weet het niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Ik schiet opnieuw in de lach als de jongen - die eerst op zijn kop in de gang stond - bovenop Blake op het bed valt. 'Chloe is de naam,' zeg ik glimlachend, 'en zoveel is er nog niet gekust hoor, had je even later moeten binnenvallen,' zeg ik met een gespeelde knipoog.
    'Dus, jij bent m'n nieuwe buurman,' constateer ik, 'als je maar niet zo hard snurkt dat het door de muur heen gaat!'


    •

    Christian Everson

    "Ik snurk niet!" zeg ik verontwaardigt en kijk Chloe aan. "Ik ben zo stil als een... Een, sluipende wolf." zeg ik wild knikkend en kijk naar Blake onder me. "Sorry," zeg ik en ga van hem af. Met een koprol kom ik op de grond en kijk naar Chloe. "Later binnenvallen, ik zal het opslaan; Val later binnen in de kamer van Chloe en Bradley." zeg ik alsof ik een notitie in mijn hoofd maak. Ik lach en kijk de kamer rond. "Ziet er gezellig uit!" zeg ik dan en knik weer wild. Ik knak mijn knokkels en maak een handstand waarna ik zo door de kamer wandel. "Kun jij dat ook?" vraag ik aan Chloe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Opnieuw moet ik hard lachen om Christian als hij allerlei wilde bewegingen maakt en met een koprol van het bed afgaat. 'Energie teveel?' vraag ik lachend, terwijl ik ook van het bed af kom. Naast hem maak ik soepel een handstand en blijf zo staan, terwijl mijn aren wild om mijn hoofd dansen. 'Lopen lukt niet meer, vroeger wel, maar toen zat ik nog onder turnen!'
    Ik ga weer op mijn voeten staan en kijk hoe Blake's voeten boven me uit torenen. Grinnikend ga ik weer zitten op Blake's bed en trek mijn voeten op. 'Je bent best raar, Christian, maar dat mag ik wel!'


    •

    Allison Doutore.

    Ik frons en loop naar kamer 2 waar Christian een meisje wat ik nog niet ken en Blake lijkt te irriteren en ik giechel. Ik loop naar binnen en trek Christian weer op voeten. Ik kijk verontschuldigend naa het meisje.
    'Sorreh, Chris heeft een hyperheidsbui,' frons ik, 'ik ben trouwens Allison!' Ik steek mijn hand uit naar haar.

    [Snelheidsfoutje gemaakt, sorrehhh!]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Allie!" Roep ik als Allison de kamer in komt en me op mijn voeten zet. Ik sla mijn armen om haar heen en spring rond. "Allison is echt héééééél lief!" zeg ik tegen Chloe en knik wild. Ik laat Allison los en loop naar het raam waarna ik in het kozijn ga zitten en naar buiten begin te kijken. Ik zie een vogel voorbij vliegen en lach. "Hoe dom vliegt dat beest!" roep ik lachend en wapper even met mijn armen. Dan kijk ik weer naar buiten en glimlach breed.

    [Oeh, gaat Chloe dat leuk vinden? :P]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja braaf, ga verder zonder Blake. Blake slaapt, oke? *moet nu huiswerk doen*]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Glimlachend schud ik de hand van het meisje genaamd Allison, 'mijn naam is Chloe, jij zit zeker bij Chris op de kamer,' zeg ik dan lachend. Ik denk eran hoe het zou moeten zijn met zon' hyperactieve gozer en bedenk me dat ik toch wel heel blij ben met Blake, die zich nu ook op de achtergrond houdt.
    'Moet zo nog even m'n koffer uitpakken, altijd zo'n rotklus...' zeg ik wijzend naar mijn grote koffer die schun tegen de kast staat geleund. Enthousiast spring ik op en til hem met moeite op mijn bed, 'laat ik maar meteen beginnen.' Ik rits hem open en kijk nog even naar Allison en Christian, 'ik weet niet of jullie het interessant vinden om te kijken maar dit kan nog wel even duren', grinnik ik.

    [Ik ben weer een tijdje offline ! College is afgelopen en moet nog naar huis, ben pas om 7 uur/half 8 thuis dus ik laat Chloe tot die tijd haar koffer wel uitpakken :p Doeeei X]


    •

    [Ohooo niet spoten met vliegen, das niet lief voor Chloe :p Danzij mijn geliefde telefoon heb ik nt niet verwerkt in m'n verhaltje maar doe maar alsof ik het heb genegeerd :p Heb geen tijd meer om ht aan te passen ! :p]


    •

    [BCBG sleur Chris maar mee naar hun kamer en zet hem voro het raam, word ie rustig. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    'Chrissie, plaag Chloe niet zo, ze negeert je,' lach ik en trek hem uit het kozijn. Ik kijk naar Chloe. 'We laten je even je spullen uitpakken.' Ik knipoog even en trek Christian mee naar onze eigen kamer.
    'Trouwens, wij moeten ook onze spulletjes nog uitpakken, wolfie,' grinnik ik en pak mijn koffer die op mijn bed ligt. 'En jijjj!' Ik trek Christian mee naar het raam en zet hem in het kozijn.


    [Okiii!]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Gaat bij het raam zitten, woef!" zeg ik lachend en open het raam, waarna ik mijn benen over de rand hang en naar de bomen staar. Ik beweeg wild met mijn benen, waardoor er telkens luide bonken tegen het huis aankomen. Ik stop daar na een tijdje mee en leun met mijn hoofd tegen het raamkozijn aan en kijk in de verte. Een zucht verlaat mijn mond en ik blijf maar vooruit kijken.

    [Hij kan wel rustig zijn P:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Even hamsterkooi doen ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Backk]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik kijk naar hem en giechel, waarna ik mijn koffer open op het bed leg en daarna pak ik deze langzaam uit.
    Wanneer ik klaar ben ga ik naast Christian zitten. Ik adem de heerlijke lucht in en kijk naar de mooie blauwe lucht.
    'Brrr, het is koud,' mompel ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.