• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    CyberLord schreef:
    Wat zijn mensen kwaad zeg (cat)


    Fijn hè? Hahaha! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    O god. Ik mag het misschien niet zeggen, maar wat zat er vanmiddag een leukerd bij mij in de klas! Type ik-ben-half-god. :9~
    Maar morgen zie ik mijn aller- aller- allerliefste vriendje weer! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O god. Ik mag het misschien niet zeggen, maar wat zat er vanmiddag een leukerd bij mij in de klas! Type ik-ben-half-god. :9~
    Maar morgen zie ik mijn aller- aller- allerliefste vriendje weer! <3

    Dat is inderdaad niet handig (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad niet handig (cat)

    Helpt het als ik zeg dat alle meisjes hem aan zaten te staren? XD
    Iedereen vond hem knap en ik ook. :')
    Ik ben heus niet zo stom om mijn leukste vriendje daarvoor op te geven. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Helpt het als ik zeg dat alle meisjes hem aan zaten te staren? XD
    Iedereen vond hem knap en ik ook. :')
    Ik ben heus niet zo stom om mijn leukste vriendje daarvoor op te geven. :')

    Zolang die laatste regel van toepassing is, is het minder erg. Ik heb daar eigenlijk geen last van. Niemand kan toppen aan Nikki, maakt niet uit hoe "knap" ze zouden zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    O god. Ik mag het misschien niet zeggen, maar wat zat er vanmiddag een leukerd bij mij in de klas! Type ik-ben-half-god. :9~
    Maar morgen zie ik mijn aller- aller- allerliefste vriendje weer! <3

    Waarom zou je dat niet mogen zeggen. :Y)


    -

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zolang die laatste regel van toepassing is, is het minder erg. Ik heb daar eigenlijk geen last van. Niemand kan toppen aan Nikki, maakt niet uit hoe "knap" ze zouden zijn.

    Eh, wtf? Ik mag nog wel iemand een knappe vent vinden? :')
    Mijn moeder kwijlt ook nog bij knappe mannen, terwijl zij al meer dan twintig jaar is getrouwd... Lol. Alsof kijken direct vreemdgaan is. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eh, wtf? Ik mag nog wel iemand een knappe vent vinden? :')
    Mijn moeder kwijlt ook nog bij knappe mannen, terwijl zij al meer dan twintig jaar is getrouwd... Lol. Alsof kijken direct vreemdgaan is. :')

    Zo bedoelde ik het ook niet, natuurlijk mag je kijken. Ik zeg alleen dat ik daar geen last van heb. Ik wilde je niet aanvallen ofzo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik dacht de hele week dat ik alleen was, dat ik niemand meer had, dat de wereld zoals ik die kende nooit meer terug zou komen en dat het leven nu waardeloos was. Maar zo zie je maar, echte vrienden zijn er altijd voor je. Ik heb me in een week niet zo goed gevoeld. Wat zou ik toch zonder ze moeten <3


    Life is hard and then we die

    Okeeeee dat was best eng? ;o


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik móét eigenlijk gewoon nú antwoord van je hebben, maar je bent er gewoon de hele dag niet. Het is zo vervelend!
    Straks krijg ik pas vlak voordat ik naar het feest ga een antwoord. Stel nou dat het niet kan. Hoe moet ik dan ooit regelen dat ik nog naar het feest kan? Met het OV? En hoe moet ik dan terug?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik baal van mezelf, waarom kon ik je gister gewoon niet vertellen hoe leuk ik je eigenlijk vind? Het was het perfecte moment (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zou ik het toch maar proberen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind t zo vervelend dat ik precies nu ziek moet zijn, terwijl ik vandaag had afgesproken met mijn vriend, nu zie ik hm iig de komende 2wkn nog niet =( en ik had hm zo graag willen zien..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    I am happy! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife