• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Scientia schreef:
    Zou ik het toch maar proberen?


    Nee, ik ga het toch maar niet doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je bent alleen maar in me geïntresseerd waarneer ik een probleem heb. Dan hoef het niet meer, hè.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kutdromen ook. :/
    Waarom twijfel ik nu zo?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ziek


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Waarom doe je me dit aan?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    What did I say? Nobody likes me.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    My back hurts >.<


    26 - 02 - '16

    Waarom nooit duidelijkheid. x3
    Achja. We zien wel.
    En JIJ! Omg wat ben je dom om dit af te wijzen zeg! D:
    Je kijkt er naar uit, en dan opeens BAM 'nee ik kan niet meer mee want mijn ouders willen uit eten' ... zeg dan dat dit al maanden gepland staat! Want dat is tenslotte de waarheid! Maar nee, ook dat wil je niet tegen je ouders zeggen want 'Ik weet toch al dat ik van ze mee moet' ... Hoe kun je dat nou zeker weten? Kom op zeg. Nja, nu moet je weer een jaar wachten. Pech gehad. Ik wil je aan alle kanten advies geven en helpen maar als jij eigenwijs bent kan ik er verder ook niets aan doen. :Y)

    Dat heb ik weer eens mooi gefixt. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je bent echt raar. Eerst beweer je nog dat je voor me opkwam en dat je heel graag met mij wil omgaan. En nu? Nu ben je me zat. Serieus, go away. En dan nog zeggen dat je me miste in de vakantie. Ik hoef geen vrienden als jij, je zoekt het maar uit.


    The sun will rise and we will try again.

    Ik snap jou niet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Heb ik eindelijk de moed opgebracht je te bellen, doet de telefoon raar. Ik heb dus geen idee wat je vader net allemaal heeft gezegd, hoe laat je thuis bent, etc. Damn. Maar volgens mij zou je me terugbellen, toch? Anders zou hij niet hebben gevraagd of je mijn nummer wist. Toch? *hoopt*


    You always have a choice in life, it's sometimes just


    Ik wou dat ik tot de populaire mensen behoorde die wél knap genoeg zijn zodat je hen zit staan.
    Maar blijkbaar ben ik dat niet, hoe hard ik mijn best ook doe om subtiel op te vallen.

    Fuck the world. Ik ga me vanavond laten gaan op de kermis, néh.
    Waarom blijf ik dan stiekem hopen dat je naast me komt zitten in een attractie ?
    Ugh.

    N4I5 schreef:

    Ik wou dat ik tot de populaire mensen behoorde die wél knap genoeg zijn zodat je hen zit staan.
    Maar blijkbaar ben ik dat niet, hoe hard ik mijn best ook doe om subtiel op te vallen.

    Fuck the world. Ik ga me vanavond laten gaan op de kermis, néh.
    Waarom blijf ik dan stiekem hopen dat je naast me komt zitten in een attractie ?
    Ugh.



    Ik herken dit O.o
    Veel succes op kermis (anders trek je hem gewoon naast je (:)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Y u no stop acting stupid.


    26 - 02 - '16