• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    rachel
    Ik ook niet zonder jou" ik glimlach en pak zijn hand "ik ga koken, dan eet ik ook iets fatsoenlijks" grinnik ik. het zal wel even wennen zijn in plaats van crackers. We liepen naar mijn huis waar ik wat spullen pakte en spaghetti maakte. Snel dekte ik de tafel voor ons en zette het neer. "ik zeg eetsmakkeiljk" ik bloes even en nam een hapje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte zwak om wat hij zei. Hij was echt lief voor me, maar ik wist toch dat ik er vreselijk eruit zag. Ik zuchtte en ging met mijn handen naar zijn uiteinde van zijn shirt en trok het uit, Finn hielp ook mee wat makkelijk uit trekken was. Vervolgens deed hij schoenen en sokken uit en ik knoopte zijn broek los en hij trok het uit. Ik streelde zijn borst en zijn gespierde onderbuik en trek hem mee naar de badkamer van hem. Daarna trok ik zijn boxer uit en gingen we samen in de douche staan. Ik druk mezelf dicht tegen hem aan en sla mijn armen om zijn hals. Ik voelde het warme water op mijn blote huid en ik zuchtte tevreden. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd en gemeend.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde pijnlijk naar hem en zuchtte gekweld. Ik zag dat Finn Bella vasthield en hoorde wat hij zei, wat me deed opluchten. Zij was tenminste hier en bij ons veilig. Ik kijk weer naar Kurt, die verder wat zei en ik kijk hem pijnlijk aan. 'Ik weet het ook allemaal niet' zeg ik zuchtend en laat mijn handen door mijn haren gaan. 'Ik weet dat die woorden later er nog door mijn hoofd spoken, maar begrijp je het niet. Ik wil even mezelf zijn, ik wil tijd aan mijn toekomst werken, zonder jou erbij' zeg ik gefrustreerd en duw hem zachtjes van me af. 'Ik hou van je, dat moet je weten. Maar ik heb als jongen even tijd nodig om dit te laten bezinken, alles!' riep ik nu opgelaten en ik zag Emily pruilen. Gelijk pak ik Emily uit haar box en wreef over haar rugje. 'Kurt, alsjeblieft!' zeg ik wanhopig tegen hem en loop van hem vandaan. 'Laat me even met rust' zeg ik zuchtend en plof met Emily op de bank.

    David Lopez:

    Ik hoorde hem kreunen en zelf kreunde ik ook van genot. Ik boog mezelf, zodat ik makkelijk bij zijn stijve kwam en streelde het zachtjes met mijn hand. Zelf stootte ik nu wat harder in hem en vlagen van genot kwam in mijn onderbuik. Met mijn ene hand steunde ik nog steeds bij zijn heup om mezelf te steunen.

    (Ooh, nu word ik bang. (cat))


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Dat ziet er geweldig uit, Rachel.' zei ik gemeend, waarna ik begon te eten en een goedkeurend geluidje maakte. 'Dit smaakt echt heerlijk.' zei ik naar waarheid.

    Finn Hudson

    'Ik hou ook van jou,' zei ik gemeend, terwijl ik haar tegen me aandrukte en een kus drukte op haar hoofd. En ik meende wat ik zei, ik vond haar echt prachtig. Ook al zag ze er zo toegetakeld uit, ik zou haar voor altijd prachtig vinden. En ze was ook gewoon echt bloedmooi. Ik streelde zachtjes over haar blauwe plekken, om haar een beetje gerust te stellen.

    Kurt Hummel

    Nu schoot ik echt vol en prikten de tranen in mijn ogen. 'Met andere woorden,' zei ik zacht, mijn stem gebroken. 'Je wilt mij er gewoon niet bij hebben in jouw toekomst en op deze manier denk je dat onze gevoelens voor elkaar wel zouden verwateren.' zei ik terwijl ik hem ongelovig aankeek. 'Want als je echt tijd nodig zou hebben, had ik dat kunnen accepteren. Maar is dat de reden waarom je je verlovingsring niet meer draagt? Blijkbaar wil je gewoon niet meer samen met me zijn. Je hebt niet eens iets van je laten horen toen je weg was. Hoe denk je dat ik me toen voelde? Ik snap het, ik heb je diep gekwetst, maar je had me toch op zijn minst iets kunnen laten weten? Al was het maar een sms'je.' zuchtte ik, waarna ik machteloos neerplofte in de zetel en hem aankeek. 'Ik heb je al twee maanden niet gezien, en nu ben je eindelijk terug en wil je nog meer tijd voor jezelf. Ik ben ook een jongen, maar ik heb gewoon mijn verloofde nodig.' zei ik nu huilend. Voor mij, was hij nog gewoon mijn verloofde. 'Die twee maanden waren vreselijk, zonder jou. Ik heb me vreselijk alleen gevoeld. Denk je dat Rachel me soms kwam opzoeken? Nou, dat deed ze dus niet. De rest kwam ook gewoon bijna niet, ik begrijp het ergens wel. Ze hebben het druk met school en hun eigen dingen. Maar de enigen die langs kwamen waren mijn ouders en mijn stiefbroer. Ik dacht dat ik Bella kwijt was en kon het gewoon niet alleen. Misschien dat jij dit allemaal alleen kan, maar ik niet. Ik ben veel te lang alleen geweest.' zei ik, doelend op dat ik vroeger ook altijd alleen was. Ik veegde de tranen van mijn gezicht en keek op naar hem. 'Ik mis je, Blaine. Ik mis alles van je.' zuchtte ik. 'Hoe weet ik, dat je vanavond niet weer weg bent?' vroeg ik zuchtend. 'Hoe kan ik zeker weten dat je dit meent, als je zo gemakkelijk weg kunt gaan?' zuchtte ik. Ik had telkens bevestiging nodig, het was gewoon moeilijk allemaal.

    Jayden Ian Archibald

    Ik voelde dat hij mijn geslachtsdeel streelde met zijn hand en wat harder begon te stoten. Ik kreunde nu iedere keer verlangend en wilde telkens meer van hem. Ik hield echt heel veel van hem, en kon gewoon niet zonder hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach "lust je nog iets na?" ik had niet erg veel gegeten mar ik zat al voll. Ik kijk hem even vragend aan en pak snel zijn hand vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Nee bedankt, ik zit nu helemaal vol.' zei ik naar waarheid, het smaakte heerlijk en ik hielp Rachel met de afwas te doen en alles een beetje schoon te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Snel deden we de afwas en maakte de tafel schoon.
    "op naar Em" glimlach ik zwak. Ik was echt stik nerveus geworden.
    Ik pakte mijn tasje en trok mijn jas aan. ik wachtte even op Logan en stapte vervolgens in zijn auto aangezein hij had aangeboden om te rijden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde me nu helemaal veilig in zijn armen en ik kon nu gewoon echt ademen, zonder bang te hoeven zijn. Ik genoot van zijn strelingen en het warme water die over ons heen valt. Ik zuchtte tevreden en ik genoot het meeste van hem. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar zijn hartslag. 'Je bent geweldig' zeg ik zachtjes en gemeend. Ik nestel me dieper in zijn armen en streelde zachtjes zijn borst.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik zuchtend en sta op en loop naar hem toe. Ik leg Emily op Kurt's schoot en zelf ging ik hurken voor hem. 'Ik hou van je en ik heb je ook vreselijk gemist' zeg ik gemeend en druk mijn lippen teder op hem. 'Ik laat je nooit alleen en ik kan ook niet zonder jou' zei ik gemeend en pak zijn hand vast, doelend dat ik het echt meen. 'Je bent mijn ware liefde en dat zal je altijd blijven en je gaat ook samen met mij een gelukkig toemomst tegenmoet, maar nu heb ik gewoon tijd voor mezelf nodig' zeg ik duidelijk en dringend en kijk hem aan. 'In die twee maanden ben ik naar mijn vader gegaan. Ik heb goed met hem gepraat en hij accepteerd het nu dat ik op jongens val en hij wou heel graag naar onze bruiloft gaan' zeg ik blij en gelukkig. Ik streelde zijn wang zachtjes en teder en kijk hem diep aan. 'Ik wil voor nu gewoon tijd hebben voor mezelf en dingen zelf uitvogelen voor mezelf, alleen. Ik wil nu even alleen zijn en alles nadenken. Het is niets dat ik met je ga trouwen en ik heb tijd nodig' zeg ik gemeend en zuchtend. 'Waar is mijn verlovingsring?' vroeg ik nu en streel Emily's wang even. 'Ik doe hem nu niet om, pas als ik er echt klaar voor ben en dan draag ik hem. Het gaat te snel. Ik beloof je, dat ik niet weg ga en dat ik je niet alleen ga laten. Daarom neem ik die ring mee, dat is nu mijn belofte aan jou, dat ik niet weg ga' beloof ik en kijk hem gemeend aan.

    David Lopez:

    Ik begon nu op tempo te stoten en ik trok hem zachtjes af. Mijn gevoel in mijn onderbuik werd steeds heviger en ik kreunde van genot. Ik ging dieper stootte en werd alleen maar meer opgewonderder en ik hijgde zachtjes. Ik kreunde af en toe zijn naam.


    One Who Travels A Higher Path.

    [regent het bij jullie ook zo hard]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jup.. xd ]


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Jij bent nog het geweldigst.' zei ik gemeend tegen haar, waarna ik haar weer zoende. Ik kreeg kippenvel, van haar strelingen en streelde nu zachtjes haar rug. Mijn lippen drukte ik op haar doorweekte haar. Ik kon gewoon niet geloven, dat ze hier gewoon bij me was. Ik dacht gewoon dat ze dood was, maar ze was er gewoon. Ik was zo opgelucht.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte door mijn tranen heen, en veegde weer de tranen van mijn gezicht. Ik voelde me gerust gesteld en ook al vond ik het niet leuk, ik gaf hem gewoon de ruimte die hij nodig had. Toen hij dat vertelde over zijn vader, omhelsde ik hem half, omdat ik Emily ook vasthield. 'Dat is echt geweldig en ik ben zo blij dat hij het accepteert.' zei ik naar waarheid, waarna ik hem weer aankeek. 'Ik kan niet wachten tot ik hem kan ontmoeten, ook al heb ik echt een slechte eerste indruk gemaakt.' zei ik met een pruillip. Ik was blij, dat Blaine dit allemaal zei. Ik was echt opgelucht en gerustgesteld. En nu begreep ik het ook beter. Ik haalde zijn verlovingsring uit mijn broekzak en gaf het aan hem, waarna ik hem weer omhelsde. 'Ik hou van je Blaine,' zuchtte ik. 'Ik zal je de ruimte geven.' zei ik met wat tegenzin, maar toch gemeend. Precies op dat moment gaat de deurbel en zuchtte ik geïrriteerd. 'Wie is dat nu weer?' mompelde ik. Ik stond op en hield Emily in mijn armen en opende de deur en zag Logan en Rachel. 'Nu komt het ineens wel uit, zeker.' mompelde ik, waarna ik mijn ogen rolde en terug naar de woonkamer liep en Emily in de box legde. Want ik vermoedde dat Rachel heus niet voor mij kwam, ze kwam ook niet langs in het ziekenhuis.

    Jayden Ian Archibald

    Nu begon hij in tempo te stoten en trok hij me zachtjes af, het gevoel in mijn onderbuik werd alleen nog maar heviger. Ik hoorde hem hijgen en hoorde dat mijn ademhaling ook zwaarder werd. Ik bewoog nu mee met zijn tempo, zodat het voor hem harder aankwam en kreunde genietend.

    Logan Hudson

    Ik knikte en reed richting het huis van Finn en Kurt en parkeerde daar mijn auto. Ik liep naar de deur en belde aan, Kurt deed open en mompelde iets. Ik kon het niet echt verstaan en liep mee naar de woonkamer en begroette Blaine vriendelijk, die er ook was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Logan belde aan en zenuwachtig pakte ik zijn hand avst. Kurt deed open en mompelde iets. Ietswat onwennig liep ik naar binnen en begroette haar. "Mag ik vragen waar Finn is?" vraag ik zacht aan Kurt. Ik zie Emily in de box liggen en loop er langzaam naar toe terwijl mijn ogen met tranen vullen. Ze was zo groot geworden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Onder de douche met Bella.' zei ik nonchalant, zonder erbij na te denken dat ze niet eens wist dat Bella eigenlijk niet overleden was. Ik deed er misschien wel stoer over, maar eigenlijk had het me best wel gekwetst dat Rachel nooit langs kwam. Ik was er wel voor haar, toen zij in het ziekenhuis lag. En toen ik haar nodig had, was ze er gewoon niet. Ik zuchtte gekweld. 'Willen jullie iets te drinken?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even verbaasd naar Kurt "hé? maar" ik viel even stil en dacht na.
    Volgens mij was Finn dood. Waren ze echt zo verdrietig of was het fake. Ik besloot het maar zo te laten aangezien Kurt al anders deed dan normaal waarschijnlijk dankzij mij. "nee dankje" ik kijk weer even naar Emily die terug naar me kijkt gelijk voel ik me weer verdrietig. Heb ik haar dit echt aangedaan. Voorzichtig til ik haar op en zet i haar op mijn schoot. Ze kijkt me even nieuwsgierig en vervolgens begint ze hard te huilen. Geschrokken kijk i haar aan en probeer ik haar rustig te krijgen maar ze begint alleen maar harder te huilen. Langzaam drong het tot me door, ze kende me niet meer. Ik beet op mijn lip en legde haar terug terwijl ze weer rustig werd. Met tranen in mijn ogen die er graag uitwouden kroop ik snel tegen Logan aan. Dit deed pijn, verschrikkelijke pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik besloot om wijselijk mijn mond te houden, en om niets te zeggen. Emily was nog gewoon te jong om dit allemaal te begrijpen, en Rachel had heel veel gemist uit haar babytijd. Over een paar kleine maandjes, hoef ze geen fles meer en mag ze babyvoeding. Nu mag ze af en toe een fruithapje, waar ze echt van genoot. Rachel had dat gewoon allemaal gemist, ze had ook gemist dat Emily begon te brabbelen. Maar misschien wendde ze weer aan haar, na een tijdje.

    Logan Hudson

    Ik sloeg mijn armen om Rachel heen, als gebaar van troost. Ik had haar hiervoor gewaarschuwd, en het was logisch. Maar het kwam wel goed, misschien moest Emily gewoon weer wennen aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Zachtjes snikte en het liefste wou ik gelijk weer weg, op mijn kamer zitten in mijn eentje en alleen maar slapen en liggen. Gelijk voelde ik me weer klote. Na een tijdje werd ik weer rustiger en leunde ik wat tegen Logan. "hoe gaat het met jou?" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan