• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde snelle voetstappen achter me aan en ik probeerde nog sneller te rennen, maar mijn lichaam kon het niet meer en ik voelde twee sterke armen om me heen. Ze drukten me stevig tegen Finn aan en ik hijgde zachtjes, terwijl ik hoorde wat hij allemaal zei. Tranen lopen nu over mijn wangen en ik kon nu niet meer wegrennen, aangezien hij me heel goed vast heeft. Ik luisterde naar hem en zijn woorden dringen door. Met een betraand gezicht kijk ik hem aan en ik zie aan zijn ogen dat hij het meent, wat hij allemaal zei. 'Finn' zeg ik gebroken en nestel me dieper in zijn armen. 'I-ik weet niet wat ik moet zeggen, ik wil je ook niet kwijt. Ik wil van mijn trauma af' zeg ik snikkend. 'Je bent ook alles voor me en ik weet niet wat ik allemaal doe' zeg ik gebroken en sla mijn armen om hem heen. Finn had altijd gelijk, als ik nu dood zou gaan. Waren er veel mensen verdrietig en konden niet leven zonder mij. Kurt, Blaine, Finn, Emily en mijn broer. Ze hielden van mij en ik was gelukkig met hun. Zij waren het belangrijkste voor me, maar ik was zo door de war en ik had een trauma opgelopen. Er zat iets in me, die elke keer zelfmoord wou plegen en ik leek dan wel in een trance. 'Blijf bij me' zeg ik zachtjes en verstikt door tranen.

    Blaine Anderson:

    Even was ik helemaal verbaast toen ze dat allemaal zei, dit was de eerste keer dat ze schreeuwde tegen ons. Maar daarna drongen haar woorden in mij en keek ik haar verdrietig na, toen ze weg rende. Snel daarna zag ik Finn achter haar aanrennen. Ik kreunde gekweld en liet mijn handen even in mijn gezicht zetten. Het deed zoveel pijn om Bella zo te moeten zien. Ik, wij wouden haar gelukkig zien en dat ze dit samen met ons kon verwerken. Ik zuchtte weer en zag dat Kurt binnen kwam in de kamer en hij keek me niet aan. Ik stond langzaam op en keek naar de grond. Ik wou zoveel dingen tegen Kurt zeggen, maar dat kon ik niet. Ik was gekwets, diep gekwets door hem en de woorden van hem bleven nog altijd in mijn hoofd. Ik weet wat ik zei, ik wou rust en ik wou gewoon nadenken over ons. Het deed zoveel pijn wat hij allemaal zei tegen me en ik was gewoon zo door de war. Natuurlijk, wou ik hem. Dat ik met hem ging trouwen en kinderen kreeg en dat we samen oud werden. Ik hield van die jongen, maar ik twijfelde aan Kurt of hij dit echt kan vergeten en vergeven, wat ik allemaal heb gedaan. Zijn stem haalde me uit mijn gedachtes en ik kijk Kurt aan, maar hij keek me niet aan. Ik zag dat hij een betraande gezicht had, waardoor ik zuchtte. 'We kunnen niets doen, Kurt. We moeten het maar afwachten' zeg ik zuchtend en kijk hem nu aan. Ik loop naar Kurt toe en omhels hem zachtjes, waarnaar ik mijn lippen teder op de zijne druk en hem harsttochtelijk zoende. Ik haalde mijn lippen weer eraf en op dat moment, huilde Emily. Zonder nog iets te zeggen, laat ik Kurt los en loop naar Emily om haar te troosten.

    David Lopez:

    Ik kreunde en Jayden wreef tegen mijn onderlichaam aan, waarnaar ik helemaal een stijve gekregen heb net als hem. Ik was smoorverliefd op hem en deze seks was heerlijk met hem. Alleen hij wou ik nog en niemand anders. Nu was de seks liefdevol en verlangend naar elkaar. Het was heel anders dan mijn one night stand's elke keer. Ik wou dat niet meer en wou alleen hem nog en mijn leven met hem delen. Ik wreef ook tegen zijn onderlichaam aan en plaats tedere kusjes op zijn kaak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Graag zelfs,' zei ik lachend, ze nam me mee naar beneden, naar de piano en ging erachter zitten. Ik luisterde aandachtig naar wat ze zong, en voelde me nu ook best ontroerd. Toen ze klaar was liep ik naar haar toe en omhelsde ik haar. 'Dat was echt heel erg prachtig, Rachel.' zei ik gemeend, waarna ik een kus op haar lippen drukte.

    Finn Hudson

    'Natuurlijk blijf ik bij je, Bella.' fluisterde ik lief naar haar, terwijl ik haar wang streelde. 'Ik blijf gewoon bij je, en ik ga je nooit alleen laten, echt nooit.' zei ik waarna ik haar hartstochtelijk zoende. Het was vreselijk om haar zo te zien. Ik had echt een gevoel van onmacht, omdat er niks was wat ik kon doen om haar pijn weg te nemen. Als er een manier was, om haar gevoelens over te nemen, had ik het zonder te twijfelen gedaan. Maar die was er gewoon niet. 'Het is al goed, het zou minder worden. Ik zal je altijd blijven helpen hiermee en ik laat je nooit alleen. Ooit zul je het verwerken, maar voor nu doen we het rustig aan.' zei ik tegen haar. 'Ooit zul je van dit trauma afkomen, het zal wel een hele lange tijd duren voordat dat gebeurt, maar samen gaan we het gewoon doen. Langzaam zul je weer jezelf worden en voor nu ben ik gewoon altijd bij je. Net zoals de andere mensen die heel veel om je geven.' zei ik terwijl ik haar doordringend aankeek. 'Ik hou van je, Bella, echt heel erg veel dat het soms gewoon pijn doet.' zei ik naar waarheid, waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte.

    Kurt Hummel

    Toen Blaine me aankeek, keek ik hem ook aan. Hij liep naar me toe en meteen begon mijn hart sneller te slaan. Ik verlangde zo erg naar zijn armen om me heen. Op dat moment omhelsde hij me, en slaakte ik een zucht van opluchting. Hij drukte vervolgens zijn lippen teder op de mijne en hij zoende me hartstochtelijk. Een beetje verbaasd, kwamen mijn lippen ook in beweging en zoende ik hem gretig terug. Hij beëindigde de zoen en liep zonder iets te zeggen naar Emily toe om haar te troosten. Even bleef ik daar staan, alsof ik niet wist wat me overkwam. Het was gewoon, dat we twee maanden niet meer gezoend hadden. Ik dacht dat hij me haatte en me gewoon niet meer wilde. Ik knipperde nog met mijn ogen en voelde me meteen een stuk minder ellendig. Ik had me zo rot gevoeld, toen ik hoorde dat Blaine vertrokken was uit Lima. Ik was bang dat ik hem nooit meer terug zou zijn. Mijn ergste nachtmerrie was uitgekomen, want sinds de dood van mijn moeder had ik verlatingsangst. Niemand wist dat, omdat ik het te laf was om toe te geven. Toen Blaine Lima verlaten had, had ik mezelf er van overtuigd dat hij me ook verlaten had voor altijd. Na een tijdje voor me uit gestaard te hebben liep ik met kleine pasjes terug naar Blaine. Hij probeerde Emily te troosten. 'Ze wordt altijd stil als je voor haar zingt.' zei ik, terwijl ik naar Blaine keek en mijn handen een beetje nerveus in elkaar vouwde. 'Ze is nu al dol op muziek, en ik zing vaak voor haar. Ze wordt er rustig van.' vertelde ik aan hem. En met die woorden liep ik naar de piano toe. Er was een liedje dat ik continu luisterde toen Blaine weg was. De woorden pasten precies bij de situatie en omschreven precies hoe ik me voelde. Ik begon te spelen en keek naar Blaine, toen ik begon te zingen:

    'Ooh, oh, ooh, oh

    I didn't mean it
    When I said I didn't love you, so
    I should have held on tight
    I never shoulda let you go

    I didn't know nothing
    I was stupid, I was foolish
    I was lying to myself

    I could not fathom that I would ever
    Be without your love
    Never imagined I'd be
    Sitting here beside myself

    ‘Cause I didn't know you
    ‘Cause I didn't know me
    But I thought I knew everything
    I never felt

    The feeling that I'm feeling
    Now that I don't hear your voice
    Or have your touch and kiss your lips
    ‘Cause I don't have a choice

    Oh, what I wouldn't give
    To have you lying by my side
    Right here, ‘cause baby

    When you left I lost a part of me
    It's still so hard to believe
    Come back baby, please
    ‘Cause we belong together

    Who else am I gon' lean on
    When times get rough?
    Who's gonna talk to me on the phone
    Till the sun comes up?
    Who's gonna take your place?
    There ain't nobody better
    Oh, baby baby, we belong together

    I can't sleep at night
    When you are on my mind
    Bobby Womack's on the radio
    Saying to me

    "If you think you're lonely now"
    Wait a minute
    This is too deep
    (Too deep)
    I gotta change the station

    So I turn the dial
    Trying to catch a break
    And then I hear Babyface
    "I only think of you"

    And it's breaking my heart
    I'm trying to keep it together
    But I'm falling apart

    I'm feeling all out of my element
    I'm throwing things, crying
    Trying to figure out
    Where the hell I went wrong

    The pain reflected in this song
    It ain't even half of what
    I'm feeling inside
    I need you, need you back in my life, baby

    When you left I lost a part of me
    And it's still so hard to believe
    Come back baby, please
    ‘Cause we belong together

    Who else am I gon' lean on
    When times get rough?
    Who's gonna talk to me on the phone
    Till the sun comes up?
    Who's gonna take your place?
    There ain't nobody better
    Oh, baby baby, we belong together, baby

    When you left I lost a part of me
    It's still so hard to believe
    Come back baby, please
    ‘Cause we belong together

    Who am I gonna lean on
    When times get rough?
    Who's gonna talk to me
    Till the sun comes up?
    Who's gonna take your place?
    There ain't nobody better
    Oh baby, baby
    We belong together'

    Na de lange uithaal, keek ik niet meer naar Blaine, ergens een beetje bang voor wat ik in zijn ogen zag en keek naar Emily, die mij stil met grote ogen aankeek. Daarna begon ze weer te lachen en begon ze ook stemgeluidjes te maken, alsof ze me na wilde doen en ook wilde zingen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde weer en bleef tegen zijn onderlichaam aanwrijven, waardoor het gevoel in mijn onderbuik steeds heviger werd. Hij plaatste tedere kusjes op mijn kaak, waardoor ik kreunde en hem nu weer verlangend en gretig zoende. Ik hield echt van hem, Luke was een misverstand. Mijn liefde was eigenlijk voorbestemd voor David.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik omhelsde hem terug "ik heb je zo gemist Logan, ik had mezelf opgesloten op mijn kamer" zeg ik zacht. He tliefste wou ik alles tegen hem zeggen, ook van vanochtend dat ik het leifste dood wou zijn. Maar ik besloot mijn mond erover te houden. "wat als Em mij niet meer herkent?" vraag ik kleintjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik heb jou ook gemist,' zuchtte ik gemeend, waarna ik hoorde wat ze zei. 'Die kans zit er in, maar dan leer je haar wel weer kennen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik zwak "ik dacht dat ik je echt kwijt was" fluister ik zagt terwijl de tranen weer branden. Mijn gezicht verstop ik in zijn shirt terwijl ik hem stevig omhels. ik had hem echt gemist.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Finn en kikte naar hem. ‘Ik hou ook van jou, Finn. Heel veel’ zeg ik zachtjes en verliefd. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en zoen hem zachtjes. Ik voel de koude wind op mijn warme benen, waardoor ik kippenvel kreeg. ‘Finn, ik heb het koud’ zeg ik met een zwakke glimlach, doelend dat we buiten staan en dat ik geen jas aan heb. ‘Zullen we misschien samen gaan douchen?’ vroeg ik zachtjes en beschaamd. Ik voelde me gewoon heel erg vies en wou alles van mijn lichaam schoonmaken en Finn’s handen op mijn blote huid voelen, zodat ik hun handen niet meer kon voelen. Ik zuchtte gekweld en nestel me dieper in zijn armen. Ik hield ziels veel van hem en wou hem echt niet kwijt. Ik kon niet zonder hem en hij was ook alles voor mij. Ik kon niet geloven dat hij zelfmoord wou plegen voor mij! Gelukkig, had hij dat niet gedaan, anders was hij er niet. Kippenvel kreeg ik en hield hem stevig vast. Ik wou hem echt niet kwijt. Hij was mijn ware liefde, mijn held, mijn prins.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde voetstappen naar mij toe komen en ik zag Kurt binnen komen. Ik probeerde Emily te troosten, alleen dat mislukte. Ik hoorde wat Kurt zei en ik luisterde naar hem. Vervolgens ging hij achter de piano zitten en keek mij aan, waarnaar hij begon te zingen. Gelijk was ik ontroerd en Emily en ik keken beiden toe, uiteindelijk was hij klaar en keek mij niet aan. Emily was eerst stil, maar daarna ging ze lachen en hem proberend na te doen. Ik zelf keek hem met tranen in mijn ogen aan. Ik was echt gekwetst door hem en hierdoor maakte het ook niet makkelijker op. Ik wilde hem, daar niet van en ik mis hem vreselijk en ik hield van hem. Maar de woorden bleven me nog steeds na en ik wist het gewoon niet. ‘Kurt’ zeg ik gebroken en er viel een stilte. Ik zuchtte pijnlijk en kijk naar Emily, terwijl ze met mijn shirt ging spelen. ‘Je bent geweldig en dit ontroerd me echt, maar ik heb gewoon tijd nodig’ zeg ik zuchtend en kijk hem weer aan. ‘Je moet niet denken dat ik je haat of dat ik je niet meer wil. Ik wil je en ik hou van je en ik haat je echt niet. Je hebt mij alleen maar diep gekwetst en wat je zei raakte me echt. Ik heb gewoon tijd nodig om het te verwerken en ik duw geen mensen af. Ik zelf heb gewoon tijd nodig om na te denken’ zeg ik vervolgens en leg Emily weer in haar box. Ze ging weer spelen met haar beertje, wat schattig was en ik aaide over haar hoofdje. ‘Het spijt me maar ik kan het gewoon niet’ zeg ik pijnlijk en draaide me weer om naar Kurt.

    David Lopez:

    Ik zoende hem gretig en verlangend terug. Ik ging even van Jayden af en draaide hem om zijn buik. Ik ging op hem liggen en drong zachtjes bij hem naar binnen, wat mij veel gekreun opleverde van genot. Ik moest mezelf steunen met mijn handen op zijn heupen en stoote zachtjes in hem, dat hij er aan kon wennen. 'Ooh, Jayden' kreunde ik zachtjes.

    (Jij wou toch dat Kurt ging zwoegen om Blaine en dat hij ging stalken en alles. Nou, kom maar op! (cat) Blaine gaat Kurt heel moelijk maken. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ik omhelsde haar stevig terug en zoende haar nogmaals. 'Ik hou echt heel veel van je, en ik zal je nooit verlaten. Ik denk er zelfs over om hier naar school te gaan, zodat ik voorlopig hier kan blijven, bij jou.' zei ik verliefd tegen haar.

    Finn Hudson

    'Natuurlijk,' zei ik met een zwakke glimlach, ik tilde haar gewoon op en liep terug naar mijn huis. Ik zag Kurt en Blaine staan, maar er hing een bepaalde spanning tussen hen, ik besloot om ze niet teveel te onderbreken. 'Bella is weer hier, en we gaan even douchen. Dus maak jullie geen zorgen.' zei ik geruststellend, waarna ik haar naar boven bracht naar mijn kamer en haar weer neerzette. Ik zoende haar hartstochtelijk op haar lippen en kleedde haar uit, zodat ze zelf niks hoefde te doen. Ik keek naar haar lichaam en ik zag dat ze helemaal onder de blauwe plekken en wonden zat. Ik keek daarna weer in haar ogen en streelde haar wang. 'Je bent echt bloedmooi.' zei ik naar waarheid, waarna ik de douche aandraaide en haar nogmaals zoende. Ik kon echt niet zonder haar, en ik hield zoveel van haar.

    Kurt Hummel

    'Blaine,' zei ik een tikje wanhopig, terwijl ik hem aankeek. 'Het waren maar woorden, woorden die ik niet eens meende.' zei ik zuchtend. 'We hebben elkaar twee maanden niet gezien, is dat niet genoeg rust? Ik had geen idee waar je was, je kon wel dood zijn en dat zou ik het niet eens weten.' zei ik gekweld, terwijl ik nerveus plukte aan mijn trui. 'Het is allemaal niet jouw schuld, ik had gewoon hoofdpijn en ik dacht niet helder na. Ik heb het je wél allemaal vergeven en natuurlijk heb ik er nog niet helemaal overheen. Het zou onmenselijk zijn als ik er wel overheen was.' zei ik gemeend, terwijl ik hem smekend aankeek. Ik stond op en zette een paar stappen in zijn richting. Op dat moment kwam Finn binnen met Bella in zijn armen, een golf van opluchting ging er door me heen toen ik hoorde wat hij zei en weer weg liep. Ik zuchtte even, en ging weer verder. 'Blaine, wanneer wil je het dan wel? Over een tijdje zijn die woorden daar nog steeds, die kan ik niet ongedaan maken. Als ik dat kon, had ik dat allang gedaan.' zei ik, terwijl ik steeds dichterbij hem ging staan. 'Alsjeblieft Blaine, ik kan en wil niet verder gaan zonder jou.' zuchtte ik gekweld. Zonder pardon liep ik naar hem toe en zoende ik hem hartstochtelijk op zijn mond. Ik had gewoon echt nood aan zijn zachte lippen. 'Ik laat je niet gaan.' zei ik vastbesloten.

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde luid, toen hij zachtjes bij me naar binnen drong, hij stootte vervolgens zachtjes in me, zodat ik kon werken. 'David.' kreunde ik nu deze keer. Ik sloot verlangend mijn ogen en kreunde iedere keer.

    [Haha, pas jij maar op. :') ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ëcht?" ik keek hem even ongelovig aan. Hij wou hyier blijven voor mij.
    "wat lief" zeg ik zacht en even ondaan. Vervolgens zoen ik hem weer. "zullen we wat eten maken en daarna naar Emily gaan?" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik besluit Rachel maar even te smsen, heb toch niks te doen..
    En?


    El Diablo.

    Rachel
    Ik hoor mijn sms toon en lees snel het sms'je.
    Hij heeft het me vergeven. Vanaaf gaan we er nog wel even over praten maar eerst naar Em toe=)sms ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Okee, leuk.. Neem ik aan.. verstuur ik..


    El Diablo.

    rachel
    Yep wat ben jij aan het doen?verstuur ik terug. Best triest ik had hem daar achter gelaten voor logan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Zitten' verstuur ik terug..


    El Diablo.

    rachel
    Ik grinnik even veel plezier wij gaan ff wat eten en dan gaan wesms ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ik kan gewoon niet zonder je,' zei ik naar waarheid. Ik luisterde naar wat ze zei en knikte.
    'Is goed.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.