• De zomer begint weer, en de beroemde band One Direction besluit om even een pauze te nemen. Een lekkere vakantie, aan het strand! Ze nemen hun vriendinnen natuurlijk ook mee en gaan dan lekker genieten in een groot strandhuis. Lijkt allemaal heel simpel, maar hoe gaat deze vakantie verlopen? Ik kan je in elk geval dit vertellen, veel drama en romantiek...


    Rollen:
    Harry Styles: quin98
    Zayn Malik: Curlies
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: Nyan

    Vriendin Zayn: Savannah Chay Montez - Wonderwatch
    Vriendin Niall: Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Vriendin Louis: Rosalie Ivy Millens - Naomia
    Vriendin Harry: Brianna Scarlett Adams - RememberYoux
    Vriendin Liam: Rose Sapphire - xNoek

    Regels:

    - Minimaal 3 regels!
    - Sluit niemand buiten!
    - 1 personage per account!
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!


    El Diablo.

    Rosalie Ivy Millens

    Als we dan eindelijk geland zijn maak ik mijn riempje los en ga staan en strek even mijn benen, als ik dan vlug even door het raapje naar buiten kijk zie ik al horde paparazie staan en zucht, hoe konden z ons toch altijd zo snel vinden?! Dan kijk ik naar Louis die de hele reis naast me zat en glimlach dan toch en ga op zijn schoot zitten. 'Zullen we gaan?' vraag ik dan enthousiast en kijk hem vrolijk aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Louis????? :D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even uit het raampje zodra ik Rosalie hoor zuchten en zie over alweer paparazzi staan. Het blijft me echt verbazen hoe snel sommige dingen te weten komen. Er komt waarschijnlijk nog een moment dat ze alles sneller te weten komen dan wij zelf. Zodra Rosalie op mijn schoot komt zitten, sla ik automatisch mijn armen om haar heen en kijk haar glimlachend aan. 'Ja laten we maar gaan' antwoord ik vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even uit het raampje zodra ik Rosalie hoor zuchten en zie over alweer paparazzi staan. Het blijft me echt verbazen hoe snel sommige dingen te weten komen. Er komt waarschijnlijk nog een moment dat ze alles sneller te weten komen dan wij zelf. Zodra Rosalie op mijn schoot komt zitten, sla ik automatisch mijn armen om haar heen en kijk haar glimlachend aan. 'Ja laten we maar gaan' antwoord ik vrolijk.


    Rosalie Ivy Millens

    Ik grijns en leg even mijn hoofd tegen zijn borst aan, maar als hij zegt dat we maar gaan sta ik op en pak Louis hand vast en probeer hem omhoog te trekken en grinnik. 'Kom opstaan luilak.' zeg ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik schiet in de lach door haar actie en schud dan mijn hoofd. 'Ik ben niet lui alleen was het net zo gezellig' zeg ik. Na die woorden sta ik op, maar ga al snel weer in de stoel zitten. 'Oke misschien ben ik toch een heel klein beetje lui' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Ivy Millens

    Ik zucht, maar kan het toch niet laten even te lachen en ga weer op zijn schoot zitten. 'Als je het toch zo gezellig vind blijf ik wel zo zitten.' zeg ik dan lachen en druk een kusje op zijn wang en kijk hem dan weer grijnzend aan. 'Maar als we zo niet gaan neemt het vliegtuig ons dadelijk weer mee naar Londen.' zeg ik dan lachen en kijk hem grijnzend aan


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar met een onschuldige glimlach aan en lach even als ze weer op mijn schoot gaat zitten. 'Lijkt me inderdaad een heel goed idee' zeg ik en druk dan ook een kus op haar wang. 'Superman nam daar geen genoegen mee.' Even trek ik een bedenkelijk gezicht na haar laatste zin. 'Wel lekker rustig aangezien iedereen denkt dat we hier zijn. Maar laten we inderdaad zo maar gaan, want dit lijkt me een stuk gezelliger.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar met een onschuldige glimlach aan en lach even als ze weer op mijn schoot gaat zitten. 'Lijkt me inderdaad een heel goed idee' zeg ik en druk dan ook een kus op haar wang. 'Superman nam daar geen genoegen mee.' Even trek ik een bedenkelijk gezicht na haar laatste zin. 'Wel lekker rustig aangezien iedereen denkt dat we hier zijn. Maar laten we inderdaad zo maar gaan, want dit lijkt me een stuk gezelliger.'


    Rosalie Ivy Millens

    'Hmm, fijn dat je het een goed idee vind en jammer dat Superman daar geen genoeg mee neemt.' zeg ik dan grijnzend en steek dan mijn tong naar hem uit en lach dan even. 'Ik zit net zo lekker.' zeg ik dan met een pruillipje en blijf gewoon op zijn schoot zitten en leg mijn hoofd weer tegen zijn borst. 'Draag me maar.' zeg ik dan en grijns en heb mijn hoofd nog steeds tegen zijn borst aan en sluit grijnzend mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Hoe kan ik het nu geen goed idee vinden en dat is niet eerlijk' zeg ik teleurgesteld en kijk haar verdrietig aan als ze haar tong naar me uitsteekt. 'Ik kan zeggen dat je deze keer pech hebt, omdat ik te lui ben...tenminste dat is wat er net werd gezegd' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Maar je heb geluk en mag blijven zitten. Ik draag je deze wel' zeg ik grijnzend en kijk haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Ivy Millens

    Ik grijns en druk nu kort een kusje op zijn lippen. 'Nu tevreden Superman.' zeg ik dan lachend. 'ja, je bent ook lui, maar wie zegt dat ik dat niet ook ben.' zeg ik dan grijnzend. 'Yeah!' zeg ik dan enthousiast als hij zegt dat hij me draagt en kijk hem breed grijnzend aan en sla mijn armen om zijn nek en hou me goed vast. 'Nou, hup, hup.' zeg ik dan lachend als hij nog steeds zit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Was vandaag naar Amsterdam met de trein, daarom reageerde ik vandaag zo langzaam en weinig... (zip)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Een grijns speelt rond mijn lippen en knik. 'Nu is Superman wel tevreden ja' zeg ik grijnzend. 'Als je dat ook ben lijk je toch meer op mij dan je denkt' zeg ik dan lachend en kijk haar aan. 'Je bent echt gek, maar wel heel erg lief.' Na die woorden kijk ik haar bedenkelijk aan, maar sta dan toch op en loop het vliegtuig uit. 'Dit alleen omdat terug naar Londen vandaag geen optie is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Maak niet uit (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Ivy Millens

    Ik grinnik. 'Misschien lijken we wel meer op elkaar dan ik denk.' zeg ik dan en lach even. 'En wie is er gek? Niet alleen ik.' zeg ik dan weer lachend. 'Maar jij bent ook lief.' zeg ik dan glimlachend en druk weer kort een kusje op zjn lippen. Als hij me dan optilt hou ik me stevig aan hem vast en hij loopt met mij in zijn armen het vliegtuig uit en zie meteen allemaal flitsen, tuurlijk, paparazie... Dan kijk ik Louis weer aan met een pruillipje. 'Nou, je mag me wel vaker dragen hoor.' zeg ik dan extra zielig, maar lach daarna toch even en leg mijn hoofd weer tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen, omdat ik moe ben van de reis en omdat ik dan minder last heb van de flitsen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom begint het altijd als ik weg ben o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."