• De zomer begint weer, en de beroemde band One Direction besluit om even een pauze te nemen. Een lekkere vakantie, aan het strand! Ze nemen hun vriendinnen natuurlijk ook mee en gaan dan lekker genieten in een groot strandhuis. Lijkt allemaal heel simpel, maar hoe gaat deze vakantie verlopen? Ik kan je in elk geval dit vertellen, veel drama en romantiek...


    Rollen:
    Harry Styles: quin98
    Zayn Malik: Curlies
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: Nyan

    Vriendin Zayn: Savannah Chay Montez - Wonderwatch
    Vriendin Niall: Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Vriendin Louis: Rosalie Ivy Millens - Naomia
    Vriendin Harry: Brianna Scarlett Adams - RememberYoux
    Vriendin Liam: Rose Sapphire - xNoek

    Regels:

    - Minimaal 3 regels!
    - Sluit niemand buiten!
    - 1 personage per account!
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!


    El Diablo.

    Liam Payne
    veel kon ik niet echt doen ik nam dus maar een flesje water uit haar tas en haf het haar.Niall reed dan nog vrolijk voorbij.Zeer hulpvol van hem zeg.Dacht ik sarcastish.Ik wreef wat over haar rug.Rose?gaat het al wat beter"vroeg ik bezorgd.

    (goed begin van de vakantie...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Yeah, zeer goed, moet wachten op Louis anders kan ik niks doen met Rosalie...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rose
    "Ja," antwoord ik zachtjes. Maar de volgende lading komt al naar buiten. "Ik voel me niet zo lekker, denk ik." Zeg ik als het kotsen voorbij is. Ik neem een teug lucht en ga weer recht zitten. Ik heb hoofdpijn dus pak een asprine en een flesje water uit mijn tas en neem het in.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:25 ]


    Reality's overrated.

    [ik reageer vanavond :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Liam Payne
    Ik wrijf gerustellend over haar rug.Zal het nog lukken om in de auto te zitten tot we er zijn?"vroeg ik haar dan.Ik vond het vreselijk voor haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose
    Ik knik, "Ja." Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en doe mijn ogen dicht. Als de asprine begint te werken val ik in een onrustige slaap.


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    Ik leunde op mijn koffers en kreeg een idee. Snel pakte ik mijn gitaar uit mijn gitaarkoffer en ging op het trappetje zitten. Zo vermaakte ik me altijd. Ik begon LWWY te spelen en zong erbij, terwijl ik goed oplette of er een taxi stopte met een van de jongens ofzo erin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naomia schreef:
    [Rosalie Ivy Millens

    Ik kijk op als ik Niall's stem hoor en zie hem staan, eten, natuurlijk, wat anders in het vliegtuig was hij ook al de hele weg bezig. Ik kan het niet laten even te grinniken en voor ik het weet is Niall al weer weg en eens een Kiosk in. Ik lach even en kijk dan weer naar Louis. 'Ik bedoelde eigenlijk jouw als 2e gek, maar Niall doet er ook niet onder.' zeg ik dan lachend en zie dan Niall weer terug komen met wen hele zak vol eten en kijk er met grote ogen naar. 'Je gaat dat toch niet nu allemaal opeten?' vrag ik dan ongelovig. 'Laat wel ook wat voor mij over. Ik heb ook wel honger.' Zeg ik dan grijnzend en wrijf even met een hand over mijn buik en kijk dan weer glimlachend naar Louis. 'Zullen we maar gaan, de anderen komen ook wel zo, dan kunnen we naar het hotel en naar het strand.'. Zeg ik dan enthousiast en kijk Louis aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moest naar een verjaardag en ben net terug. Ik ga nu even overal op reageren (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oke. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Louis? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Niall en het enige wat ik kan doen is mijn hoofd schudden en lachen. Zodra hij verdwenen is richt ik mijn blik op Rosalie. 'Leg mij dan maar is even uit waarom ik de 2de gek ben aangezien dat niet helemaal klopt' zeg ik lachend en knik dan. 'Niall komt er inderdaad wel bij in de buurt.' Ik trek een bedenkelijk gezicht als ik haar vraag hoor. 'Mhm, kunnen we niet eerst wat te eten halen en dan doen wat jij net zei?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Ivy Millens

    'Hmm waarom, waarom toch.' zeg ik dan bedenkelijk en wrijf even bedenkelijk over mijn kin en kijk hem aan en lach even. 'Wacht je zei toch dat we veel op elkaar lijken en je zegt dat ik gek bent dat maakt jouw ook gek.' zeg ik dan grijnzend. 'En ja, ik lust inderdaad wel wat en aangezien Niall zijn eten toch wel niet zal delen.' zeg ik dan en kijk Louis dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Dat ik me blijf gedragen als een vier jarige betekent niet gelijk dat ik gek ben' zeg ik lachend. 'Maar dat we veel op elkaar lijken maakt me dan wel weer gek' zeg ik dan. 'Niall en zijn eten delen zal nooit gebeuren. Dat zal pas gebeuren als de rest ook zonder hun verslavingen kunnen en dat word moeilijk.' Ik kijk even rond en richt mijn blik weer op Rosalie. 'Maar wat wil je eten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik weet geen lkkr eten, whaha! Maar ga nu schrijven.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp