• De zomer begint weer, en de beroemde band One Direction besluit om even een pauze te nemen. Een lekkere vakantie, aan het strand! Ze nemen hun vriendinnen natuurlijk ook mee en gaan dan lekker genieten in een groot strandhuis. Lijkt allemaal heel simpel, maar hoe gaat deze vakantie verlopen? Ik kan je in elk geval dit vertellen, veel drama en romantiek...


    Rollen:
    Harry Styles: quin98
    Zayn Malik: Curlies
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: Nyan

    Vriendin Zayn: Savannah Chay Montez - Wonderwatch
    Vriendin Niall: Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Vriendin Louis: Rosalie Ivy Millens - Naomia
    Vriendin Harry: Brianna Scarlett Adams - RememberYoux
    Vriendin Liam: Rose Sapphire - xNoek

    Regels:

    - Minimaal 3 regels!
    - Sluit niemand buiten!
    - 1 personage per account!
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!


    El Diablo.

    Niall Horan

    'Hallo strand!' riep ik en ik gooide mijn armen uit elkaar. 'Shit, we zijn op het vliegveld' mompelde ik. De paparazzi stond al klaar en ik knipperde even met mijn ogen. 'Ik wil naar het strand' jammerde ik en ik nam nog een hap van m'n donut. 'Gelukkig maakt eten het beter' grinnikte ik en ik at mijn donut op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, die reactie van Niall, Louis en Rosalie staan ook ergens daar, alleen Louis draagt Rosalie dus ze staat eigenlijk niet, whaha.]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben nu even weg, dansen, brb! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tonlinson

    'Misschien is dat inderdaad wel zo' zeg ik en kijk haar dan verbaasd aan. 'Wie is hier nog meer gek dan, want diegene wil ik graag nog ontmoeten' zeg ik en krijg al snel een glimlach op mijn gezicht door haar volgende woorden. 'Ach dat is lief van je' zeg ik en geef haar ook nog snel een kus. Als we het vliegtuig uitlopen zien we gelijk allemaal flitsen. 'Tuurlijk draag ik je wel vaker' zeg ik en kijk haar even aan. 'Je weet toch dat ik niet tegen die blik kan?.' Even kijk ik opzij als ik een bekende stem hoor. 'Sorry Nialler maar we gaan nog wel naar het strand' zeg ik glimlachend zodra ik hem zie staan. 'Maar ben blij om te horen dat het eten het een beetje goed maakt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Mijn maag knorde en ik wierp een dodelijke blik op Louis. 'Dat is jou schuld, ik mocht je eten niet hebben' mompelde ik chagerijnig. Mijn blik viel op een kiosk waar een paar meisjes stonden. 'KIOSK!' riep ik en ik rende erheen. Snel duwde ik de meisjes weg en rende de kiosk in. Meteen pakte ik vanalles en ging naar de kassa, waar ik alles neerlegde. De vrouw achter de kassa staarde met open mond aan en ik legde geld neer, waarna ze al het eten in tasjes stopte. Vrolijk pakte ik de tasjes aan en liep de kiosk uit. 'Wat een heerlijke vakantie!' zei ik tegen Louis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Rosalie Ivy Millens

    Ik kijk op als ik Niall's stem hoor en zie hem staan, eten, natuurlijk, wat anders in het vliegtuig was hij ook al de hele weg bezig. Ik kan het niet laten even te grinniken en voor ik het weet is Niall al weer weg en eens een Kiosk in. Ik lach even en kijk dan weer naar Louis. 'Ik bedoelde eigenlijk jouw als 2e gek, maar Niall doet er ook niet onder.' zeg ik dan lachend en zie dan Niall weer terug komen met wen hele zak vol eten en kijk er met grote ogen naar. 'Je gaat dat toch niet nu allemaal opeten?' vrag ik dan ongelovig. 'Laat wel ook wat voor mij over. Ik heb ook wel honger.' Zeg ik dan grijnzend en wrijf even met een hand over mijn buik en kijk dan weer glimlachend naar Louis. 'Zullen we maar gaan, de anderen komen ook wel zo, dan kunnen we naar het hotel en naar het strand.'. Zeg ik dan enthousiast en kijk Louis aan.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik keek eve achter me.Waarom komen die nou altijd zoveel achter?Ik voelde dat Rose ee kneepje af in mijn hand.Ze voelde zich echt niet goed.Ik ondersteunde haar een beetje en probeerde zoveel mogelijk paprazie te vermijden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [We hebben en Rose en een Rosalie, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [We hebben en Rose en een Rosalie, whaha.]

    (xD ja bestwe verwarrend )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Rosalie heeft als bijnaam ook Rose nog verwarrender dus.... Dan dan roep je bijvoorbeeld Rose en dan draaien Rose en Rosalie zich om..... Heel verwarrend, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (xD inderdaad)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose
    Liam ondersteund me en ik kijk hem dankbaar aan en we lopen naar de taxi richting het hotel. Ik leg mijn hoofd op Liam's schouder en doe mijn ogen dicht. Ik begin een beetje misselijk te worden. Gek wat die beelden met me doen. "Stoppen," zeg ik als ik mijn eten omhoog voel komen. Als we aan de kant van de weg sta doe ik de deur snel open en begin te kotsen.


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    'Mijn eten' gromde ik naar Rosalie en ik rende naar buiten, naar een taxi. 'VOLG DIE TAXI DIE NET WEGGING!' gilde ik. 'Welke taxi, meneer?' bromde de taxichauffeur. Zuchtend zei ik de naam van het adres en propte een snicker in m'n mond. Langs de weg zag ik Liam en Rose, waar Rose stond te kotsen. Ik draaide het raampje open en zwaaide. 'Daag!' riep ik en vrolijk keek ik hun na. Bij het hotel, besloot ik te wachten op de anderen.

    [Vriendin van Niall heeft niks geschreven, dus ik doe maar wat o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."