• De zomer begint weer, en de beroemde band One Direction besluit om even een pauze te nemen. Een lekkere vakantie, aan het strand! Ze nemen hun vriendinnen natuurlijk ook mee en gaan dan lekker genieten in een groot strandhuis. Lijkt allemaal heel simpel, maar hoe gaat deze vakantie verlopen? Ik kan je in elk geval dit vertellen, veel drama en romantiek...


    Rollen:
    Harry Styles: quin98
    Zayn Malik: Curlies
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: Nyan

    Vriendin Zayn: Savannah Chay Montez - Wonderwatch
    Vriendin Niall: Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Vriendin Louis: Rosalie Ivy Millens - Naomia
    Vriendin Harry: Brianna Scarlett Adams - RememberYoux
    Vriendin Liam: Rose Sapphire - xNoek

    Regels:

    - Minimaal 3 regels!
    - Sluit niemand buiten!
    - 1 personage per account!
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages!
    - OOC tussen haakjes!


    El Diablo.

    Rosalie Ivy Millens

    Ik grijns en knik dan. 'Hmmm, waar heb ik zin in.' zeg ik dan bedenkelijk. 'Een ijsje.' zeg ik dan en ethousiast. 'Of pizza, ik hou van pizza,' zeg ik dan lachend. 'Ik weet het niet er is zoveel lekkers.' zeg ik dan grijnzend. 'Verzin jij maar wat, verras me maar.' zeg ik dan glimlachend druk weer een kus op zijn wang ga weer staan zodat hij me niet meer hoeft te dragen en pak dan zijn hand vast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Louis? :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Rose zat in een onrustige slaap dat kon ik aan haar zien.Best wel erg voor haar.De taxi stopte,we waren toegkomen.Ik opende de deu en haalde haar eruit en hield haar in de princessen houding.Ik had de taxi chauffeur al betaald."Rose ,wakker worden."fluisterde ik dan in haar oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    'Jullie zijn er!' zei ik blij toen Liam uitstapte met Rose in z'n handen. Ik keek naar het geld op de grond. 'Daar had ik niet om gevraagd' mompelde ik en ik liet het geld maar liggen. Meteen stopte ik mijn gitaar in mijn gitaarkoffer en grijnsde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose Yuna Sapphire

    Ik open mijn ogen en kijk in het prachtige bruine paar van Liam. Ik glimlach en laat me uit zijn armen glijden.
    "Ik voel me al beter." Zeg ik.
    Dan kijk ik om me heen en zie Niall staan achter een stapel geld. Hij doet zijn gitaar in zijn gitaar koffer en we gaan richting het strand.


    Reality's overrated.

    NVM

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Rosalie Ivy Millens

    Ik grijns en knik dan. 'Hmmm, waar heb ik zin in.' zeg ik dan bedenkelijk. 'Een ijsje.' zeg ik dan en ethousiast. 'Of pizza, ik hou van pizza,' zeg ik dan lachend. 'Ik weet het niet er is zoveel lekkers.' zeg ik dan grijnzend. 'Verzin jij maar wat, verras me maar.' zeg ik dan glimlachend druk weer een kus op zijn wang ga weer staan zodat hij me niet meer hoeft te dragen en pak dan zijn hand vast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lieverd, ze lezen het echt wel, je hoeft het niet naar voren te halen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Naomia -> DreamWishes]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp