• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik en dan trekt hij me plots omhog en val bijna weer om maar houd me vast aan David en blijf staan. 'Je kon me wel even waarschuwen zeg ik dan en grijns en laat hem los. Dan loopt hij al door en ik loop vug naar hem toe zodat ik weer nast hem loop.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    "Volgende keer waarschuw ik, maar ik wil overlevende vinden." zeg ik en loop stug door. "HALLO!?" roep ik op mijn allerhardst. Ik kijk om me heen, dan zie ik een jongen zitten bij een man. Ik ren ernaar toe, Charly half vergetende.
    Ik kniel bij ze neer. "Hey, gaat alles goed?" vraag ik dan en kijk de jongen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wie is dat naar wie David toe gaat, is het Ryan of wie?? :$ ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Wie is dat naar wie David toe gaat, is het Ryan of wie?? :$ ]


    [Ryan want daar vroeg quinn98 om xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik kijk ip en glimlavh even. 'er zijn nog meer overlevende!'roep ik en knik. 'ja het gaat wel, ik heb alleen wat wonden en volgens meneer daar ben ik me geheugen kwijt' zeg ik en haal mijn schouders en beetje op. Ik kijk hem aan en dan even naar Matt.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik loop ook naar de jongen toe waar David nu bij staat en kijk de jongen aan, hij zag er niet al te best uit en bijt weer op mijn lp, tik. 'Geheugen kwijt?' vraag ik dan en kijk dan weer over het strand of ik nog anderen zie en dan weer naar de jongen voor me.

    [Zal ik haar in de volgende reactie Orlando laten vinden, dat ze hem plotseling ergens ziet liggen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Steven
    ' ja schijnbaaar, ik was thuis en ja nu ben ik hier, ik heb geen idee wat er is gebeurt' zeg ik en kijk ze aan. 'maar hoe gaat het met jullie? Zijn jullie erg gewond?' vraag ik en kijk de jongen even aan en daarna het meisje. 'hoe heten jullie eigenlijk? Ik Ryan'

    Charlynn Cassidy Williams

    'Ik ben Charlynn, maar zeg maar Charly.' zeg ik als hij naar mijn naam vraagt. 'Het gaat wel goed met me ik heb alleen een wond in mijn arm, maar het is volgensmij niet zo ernstig.' zeg ik dan twijfelend en draai mijn arm een stukje om zodat de wond zichtbaar word maar kijk dan de jongen Ryan weer aan. 'Het lijkt er inderdaad op de je geheugenverlies hebt, weet je niks meer van de boot?' vraag ik dan zacht en kijk Ryan aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Levi Runner
    Dit is de perfecte plek voor een basis, of een kamp, het is groot en ruim, en koel. Ik draai me om naar de tas en kijk er weer in met de zaklamp. Ik pak de papieren eruit het zag er belangrijk uit. Ik hoor weer geschreeuw van buiten, wat een gekken. Ik lees de papieren en let even niet op de omgeving.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Levi is best eenzaam....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Altijd]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Kuch, ik bedoel, in andere rpg's ook, maar ik snap je, ik had een tijdje niet geregeerd -lekkerdom- maar als ze deze kant uit komen, hij is in een grasveld waar maar een paar bomen en struiken zijn, er zit een groot rond gat in een berg en dat valt behoorlijk op :P
    Misschien moeten we doen dat het gaat regenen, want dan moeten mensen gaan schuilen xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Kan. :Y) Heeft hij ook wat gezelschap, maar het kan zijn dat Charly hem zal herkennen, maar ik zal in eerste instantie doen dat zij hem nog niet herkent. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [waarom wordt matt nou weer een man genoemd... :P]

    Matt
    Ik kijk de twee mensen aan die er bij komen staan. 'Ik ben Matt.' zeg ik nogal tussen alles door, het kon me niet schelen of iemand het hoorde of niet. Ik keek naar het doorweekte shirt wat ik aan had. Wauw, een nieuwe outfit. Look á la aangevallen door pyranjas. Ik wring een deel uit en luister ondertussen naar wat er wordt gezegd. Het leek mij handig om anderen of een plek met eten te zoeken, maar ik zei niks. Ze konden dat best ook zelf bedenken, ze zagen er niet dom uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik kijk de jongen aan die net wat zei, zijn naam, Matt. 'Charlynn, maar zeg maar Charly, zoals je net gehoord heb.' zeg ik dan tegen hem en kijk hem even aan en dan weer even naar Ryan en zucht dan even. Eigenlijk begon ik best wel honger te krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp