• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    ik vindt haar wel veel aandacht trekken met haar kleding. maar ik weet niet of ze het echt doet om aandacht. misschien is het wel gewoon haar style. ik snap wel dat ze op wil vallen, want anders wordt niemand fan van je als je beroemd bent.. je zou wel kunnen zeggen dat ze erg veel aandacht trekt met haar kleding, of voor wat het ook door moet gaan.. ik zou me zelf niet zo kunnen/willen kleden. het is geen goed voorbeeld. maar ze mag het van mij lekker zelf weten


    If you was all I have, what do I have now?

    Dat vind ik onzin, tegenwoordig lopen alle artiesten te koop met hun lijf, dat is blijkbaar voor de meesten een geaccepteerd gegeven. Lady Gaga mag dan wel een appart geval zijn, & ook al begrijpen velen haar keuze van excentriciteit niet - zij staat voor bepaalde zaken, waar vele anderen gewoon overheen kijken. Zij doet haar ding, zonder zich iets aan te trekken van anderen. & doet wat velen van ons zelfs niet eens zouden durven. Op creativiteit staat geen limiet & het kan altijd extremer of verbazender. Lady Gaga neemt de quote : your body is a canvas, decorate it, serieus.
    Ik vind persoonlijk, als je vind dat Lady Gaga te ver gaat, dat je zo moet denken over alle popartiesten : Rihanna, Katy Perry, Niki Minaj etc.
    Want zij overschrijden allemaal een beetje de limiet van wat acceptabel is & wat niet.

    Miko heeft gesproken. No Bitchmoves please (';

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:36 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Eens, niemand kleed zich zo voor de lol. Btw, zonder al die make-up en al die uitbundige kleding, is ze óók beeldschoon.


    This is me.

    Ik denk eerlijk zegt niet dat het aandachttrekken is, ze heeft gewoon een eigen stijl. En daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Als zij het leuk vindt om zich zo te kleden dan mag dat toch? ^^
    Ze kan soms wel wat overdrijven, maar ik vind het niet erg. >.<


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Ik ben het er echt niet mee eens...

    Je hebt nogal veel sterren die zich op zo'n manier kleden [bijvoorbeeld Katy Perry bij sommige clips]. In het begin vond ik dat ook wel zo, dat ze een - sorry - slet was en veel te vulgaire clipjes maakte. Maar de meeste van die dingen zijn niet haar eigen keuze, heb ik eens ergens gelezen. En sinds ik een interview heb gelezen over Lady Gaga in The Simpsons ben ik sympathie voor haar gaan kweken. ^^ Ik ben het ook eens met Polyhymnia's reactie in het begin van dit topic. Ik vind het op een bepaalde manier knap van haar dat ze die kleding durft dragen terwijl de hele wereld daar naar kijkt.


    help

    Misschien. Ik weet niet wat er in haar koppie omgaat.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    Agree. Lady Gaga is weliswaar niet mijn favoriete zangeres maar een goed persoon is ze wel, naar mijn mening. Ze doet veel goeds, zo heeft ze bijvoorbeeld haar eigen stichting die jongeren helpt named 'Born This Way' en gaat ze goed om met haar fans. Verder is ze niet bang om voor haar mening uit te komen en zichzelf te zijn dus om eerlijk te zijn vind ik het prima wat ze draagt. (Al geef ik toe, vleesjurken gaan te ver!) Sommige dingen zijn wel wát te bloot maar ze bedoelt het goed.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Zeggen de blaadjes en willen ze laten blijken, maar dat is niet zo... Ze is gewoon een exentriek persoon die eens anders wil zijn dan anderen. Het verkoopt beter om haar media-geil te laten lijken, dan iemand die opkomt voor iets anders. Trouwens, er zijn veel meer stellen die stunds uithalen voor de media te halen, zeker zo van die tienersterretjes als Demi Lavato of Miley cyrus...

    beetje, door haar kledingstijl word ze beter opgmerkt. Maar ze heeft ook goede muziek.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Het is haar eigen stijl maar je kan ook te ver gaan zoals haar vlees jurk het was gwn echt vlees dat gaat te ver

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    Het orakel van Delphi.

    Ik kan niet zeggen dat ik het er mee eens ben, maar ben het er eveneens niet mee oneens. In principe denk ik dat het inderdaad een kreet is om op te vallen tussen alle 'grote' artiesten die zich vrijwel gelijk kleden. GaGa wordt echter ook beschouwd als excentriek en dat zal dus ook deels aan haar eigen karakter en stijl liggen.


    Don't find love. Let love find you.

    mee eens.

    oke iedereen heeft zijn eigen stijl, maar ik vind ut hoerig overkomen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oneens, of, ik denk dat ze er wel mee wil opvallen ja. Maar toch, het is haar eigen stijl en je ziet het niemand haar na doen. Ik vind het knap van der dat ze zelfs na veel kritiek over haar stijl er gewoon mee doorgaat. Ik vind het geweldig en ik ben weliswaar niet echt fan, maar ze heeft zeker goede liedjes. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind