• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Rose

    Toen we thuiskwamen, keek ik Sherina verontschuldigend aan en zei dat ik nog even naar Ferdi ging. Daar zat hij, te chillen op zijn bed. Ik ging bij hem zitten en mijn hand verstrengelde met de zijne. Ik ging op zijn borst liggen. 'Hoi' zei ik zachtjes. Ik zoende hem en zo lagen we nog een tijdje. Ik zat er al een tijdje mee, maar nu kon ik het niet laten om het te zeggen. 'Ik wou dat wij ook kindjes konden krijgen' zei ik sip. Hij schrok duidelijk van mijn gedachte, maar al snel ontspande hij weer. 'Nou, het zou misschien kunnen, want je hebt nog wel een menselijk deel in je...We kunnen het proberen....Heb je het al eens geprobeerd?' hij bloosde. 'Eh....Nee, ik ben nog....maagd'.Ik bloosde.maar mijn hoop was weer opgelaaid. 'Zullen we even naar de zolder gaan, kijken hoe het is daar?' vroeg ik terwijl ik weer ging zitten. 'Ja is goed' zei hij en we stonden op. Hand in hand liepen we naar de zolder en iedereen was daar. Ik zat nog steeds met kinderen in mijn hoofd. Ik wou het zo graag. Maar eerst moesten we zorgen dat Jade en Sarah goed zouden bevallen. Ik schaamde me dat ik zo aan me zelf dacht en ik probeerde er niet meer aan te denken.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 17:50 ]

    clair

    Die avond gingen we (op aanraden van Beth) met z'n allen bowlen. Ik had het nog nooit eerder gedaan, ik ging nooit zomaar de deur uit en trok niet veel op met mensen. Mijn moeder zei dat het heel saai was. Maar toen we eenmaal bij de baan stonden en ik alle knipperende lichtjes zag en de grote banen en de kasten met schoenen en... nou ja je begrijpt het wel. Ik vond het fantastisch. En ik begon me af te vragen waarom mijn moeder zo'n hekel had aan bowlen. Misschien hield ik niet alleen geheimen voor haar achter. Ik moest morgen maar eens bij haar langs gaan om eens goed met haar te praten.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Hey, ff wat is er precies met clair's moeder? ik weet namelijk niet wie zij is enzo?)

    (Clair's moeder is een weerwolf. Maar ze is haar stam ontvlucht omdat die clairs vader hebben vermoord(die natuurlijk vampier was) vlak na haar geboorte. Ze heeft een hekel aan het aspect bloed drinken en mensen vermoorden omdat haar stam ervoor stond om mensen te beschermen.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (oke :D )

    (lol troll bol stol dol lol)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (WHaha xd wtf?)

    [Terug van de nieuwe Mac:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ferdi

    Bowlen. Iets waar ik wel eens van had gehoord, maar nog nooit had gezien, laat staan gedaan. De knipperende lichten intrigeerden me, en ik zat geamuseerd te kijken naar de anderen.
    Het deed me best goed om eens wat meer gezelschap te hebben, hoewel ik niet erg sociaal was aangelegd, nooit geweest ook.
    Met bepaalde personen lukte het me gewoon om direct een gesprek aan te knopen, terwijl ik bij anderen nauwelijks iets zei.
    Apart was dat, maar ik was er na al die jaren aan gewend geraakt en leerde ermee leven.
    "Kom op, Ferdi, nu jij." Clair's stem trok me uit mijn gedachten en ik stond op. Wat onhandig gooide ik de bal, en ik was al best trots dat ik in ieder geval 1 kegel om had.
    Eigenlijk was dit spelletje best wel grappig.


    You oughta know

    Jade-de-reed

    'Serieus jongens, bowlen?' Beth stelt voor om met z'n allen te bowlen. 'Okeej ik ga mee. Ik laat ze wel eens zien wat ik kan. Moehahaaha


    ©1998

    Beth

    Na Ferdi was ik. Ik kon beter miken toen ik blind was, dus ik sloot mijn ogen. Toen i ze open deed, had ik een strike. Blij klapte ik in mijn handen en ging weer zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ferdi

    Alles in een keer? Wut? Dat zag ik niet aankomen, dit had Beth vaker gedaan, dat mocht duidelijk zijn.
    "Hoe deed je dat nou?" vroeg ik haar, nog lichtelijk geschokt dat het haar lukte met haar ogen dicht.


    You oughta know

    Beth

    'Toen ik blind was deed ik dit altijd met...' Begon ik en toen slikte ik snel mijn tranen weg. 'Hem' mompelde ik. Ik wilde zijn naam niet uitspreken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Nu was ik aan de beurt. Ik pakte een bal en gooide hem, alleen ik gooide veel te hard door mijn enthousiasme en de bal ging bats door de muur heen. 'Oeps, sorry' lachte ik en iedereen lachte mee. Het was heel gezellig, dacht ik. Toen we naar een andere baan waren verhuisd, gooide ik nog eens, zachter dit keer, en raakte 2 pionnen. Toen ging ik weer naast Ferdi zitten en pakte zijn hand. Samen keken we naar de rest.

    Ferdi

    Ik zag de tranen in Beth's ogen en sloeg de mijne neer.
    "Sorry" mompelde ik.
    Ik grinnikte zachtjes toen Rose de baan vernielde en was blij dat ik voorzichtig was begonnen. Het voelde goed haar hand in de mijne te houden.

    [Sorry, niet zo veel, maar ik weet ff niks]


    You oughta know