• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    clair

    Druk en gezellig pratend kwamen we 's avonds laat terug bij de school. Het was een fantastische avond geweest. Maar ergens achter in mijn hoofd fluisterde een stemmetje dat ik toch echt gauw eens met mijn moeder moest gaan praten. Ik moest haar vertellen over mijn verslaving. Het maakte niet uit dat ik er alweer vanaf ben. En zij moet mij eindelijk eens uit gaan leggen wat er zo er is aan bowlen.
    Jade zegt niet zoveel. Ze is ook erg bleek en wrijft steeds afwezig over haar bolle buik. Ik kijk haar bezorgd aan. Wat is er met haar aan de hand?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Midden in de nacht word ik wakker van een helse pijn. Ik onderdruk een kreet. Rustig probeer ik op m'n zij te gaan liggen. Ik wil niemand wakker maken. Iedereen heeft slaap te kort. Ik kijk de kamer in. Rose is er niet. Ik doe een poging te pijn te vergeten.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:12 ]


    ©1998

    Beth

    Ik sprong op en werd meteen wakker. 'Jade, gaat het wel?' vroeg ik hees en ik zag aan haar gezicht dat ze pijn had. Snel wekte ik Clair, Sarah en Sherina. Daarna richtte ik me weer op Jade. 'Jade, wat is er? Waar heb je pijn?' vroeg ik bezorgt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Ik zat een beetje op het dak te chillen, toen ik een kreet hoorde. Ik spitste mijn oren. Het was Jade. Was de bevalling dan toch begonnen? of was ze gevallen en lag er nu overal bloed. Zachtjes snoof ik de geur op die uit het zolderraam kwam. Geen bloed. Gelukkig. Ik sprong door het raam en landde zachtjes op de grond. Iedereen stond om Jade's bed. Ik bleef maar op afstand.

    Sherina

    "Niks aan de hand, ga nou maar slapen, dat hebben jullie nodig, allemaal," zegt Jade. We gaan in ons bed liggen, maar ik heb het idee dat niemand zich er echt lekker bij voelt. Ik zie Rose net uit het raam glippen. Waar kwam zij vandaan? Ik klom op het dak en zag haar zitten. Ze staarde naar de sterren. Ik ging bij haar zitten.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Nadat iedereen in zijn bed ging liggen ging ik nadenken. Over alles wat fout kon gaan in een zwangerschap. Ik dacht eraan dat ik mijn kinderen zou kwijtraken. Of Jade haar kind. Mijn gedachtes gingen over in een nachtmerrie.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Sherina kwam bij me op het dak zitten. 'Moet jij niet slapen?' zei ik en keek haar aan. Ze was een beetje bleek in het licht van de maan. Eigenlijk was ze best wel overdreven mooi. Bijna net zo mooi dat als ik niet anders wist ik zou zeggen dat ze een vampier was. Zou dat bij een halfgod horen? Ze keek me aan en zei: 'Ik ben niet moe' 'Oke'. Ik staarde rustig naar de sterren.

    Sherina

    "Wat was er net eigenlijk aan de hand?" vroeg Rose. "Beth maakte ons wakker en zei dat Jade pijn had. Ik weet het ook niet, maar Jade zei dat alles goed ging en dat we slaap nodig hadden. Maar hoe kan dat als je je zorgen maakt?" "Ik denk dat ze wil dat je je geen zorgen maakt," zegt Rose. Ik kijk ook naar de sterren. Wat zit de wereld toch lastig in elkaar. "Wat zijn de sterren mooi helder," zei ik. Het was even stil. "En hoe gaat het eigenlijk met jou?" vroeg ik.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    clair
    Ik ging peinzend en piekerend weer in bed liggen. Er was iets ernstigs aan de hand met Jade, dat wist ik wel zeker. En ook dat ze er nooit zelf over zou beginnen tenzij het echt niet anders kon. Ik moest haar helpen, moest haar zeggen dat ik niet in haar in- ben- volstrekt- gezond- er- is- niets- met- mij- aan- de- hand act trap. Maar wanneer, en hoe?

    En dan had je nog die kwestie met Sam, ik ben er nog steeds niet uit of ik het tegen iemand moet zeggen. En als ik het vertel, aan wie dan? Wie kan ik genoeg vertrouwen. En wat als Beth erachter komt. Ze zou nooit meer met me willen praten. Ik wil Beth niet kwijt, ik wil niemand meer kwijt. Ik kan nooit meer iemand kwijtraken. En ik sta op het punt om iedereen kwijt te raken. Wat als er iets met Jade gebeurt vannacht? Wat als mijn moeder erachter komt wat ik gedaan heb? Wat als Beth erachter komt... Wat als de anderen Beth's kant kiezen? Wat moet ik dan doen.

    Ik heb geen idee hoelang ik zo lig. Met mijn hoofd onder het kussen en mijn vuisten gebald langs mijn slanke lichaam. Na wat 100 jaar en 10 minuten lijkt hoor ik een ijzingwekkende schreeuw. Jade...


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Wat is er met Clair en Sam dan?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Jáaaaaaaaaaaaaa)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Heeft Clair een dagboek?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. maar het is een goed idee. Dkus ja, die heeft ze)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik kreeg een idee. Het was geinig om andermans geheimen te weten. Die hadden ze toch niet voor mij? Ongemerkt doorzocht ik alles van Clair en vond haar dagboek. Toen ik hem openmaakte met het sleuteltje, en een bladzijde las, viel mijn mond open. Sam.

    [BOEM]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    'Met mij gaat alles goed, met jou dan?' zei ik. Ik vertelde maar niet waar ik mee zat, ik wou Sherina er niet mee opzadelen. Ondertussen hoorde ik beweging in de kamer beneden en ik stond op een wenkte Sherina. Ik liep zo zacht mogelijk, maar door de stilte leek het net of Sherina expres hard liep. Nouja, alleen Clair zou zo goed horen. Ik sprong zachtjes naar binnen en wenkte Sherina ook. Ze sprong behendig naar binnen. Samen schuilde we achter mijn lege bed. We zagen Beth. Ze las in een boekje, en de tranen liepen over haar wangen. Ik besloot dat de kust veilig was en stond op. 'Beth, wat doe je?' fluisterde ik.