• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    (oké, twee keuzes voor in het verhaal Het zou leuk zijn als iedereen stemde en dan doe ik wat het meeste gestemd is. De keuze is: Sam levend of Sam dood?)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (sam levend, maar Beth wou dat toch niet?)

    [Sam levend, ik wil hem best wel spelen maar als iemand anders het wilt, mag het natuurlijk ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eerst barst Beth helemaal los op Clair, een minuutje later zegt ze sorry, als Sam dan komt barst ze helemaal los op hem ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (lol)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ik werd inmiddels wakker uit mijn nachtmerrie en het was een gaos. Ik was zo moe dat ik iedereen negeerde en ik liep naar de kamer van Floris en Jake. Ik stapte half slapend bij Floris in bed en sliep verder


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    Ik veer geschrokken overeind uit mijn ineengedoken houding en staar naar Jade. Niet wetend wat te doen. Maar haar schreeuw verstomd alweer en ze slaapt onrustig verder. Met een hand op haar buik alsof ze het leven dat erin zit wil beschermen. En toen zeag ik iets dat mijn hart twee slagen deed overslaan. Beth zat op haar bed te huilen en Rose en Sherina probeerden haar onhandig te troosten. Ik liep geschrokken naar ze toe "Wat is...' mijn stem verstomde toen ik het kleine boekje opengeslagen naast hen zag liggen. Mijn dagboek! Mijn dagboek met al mijn geheimen erin lag zomaar open en vergeten op het bed. Ik kreeg de neiging ze alle drie een klap te verkopen. Maar vergat dat toen ik zag op welke pagina hij open lag. Beth stond op en liep langzaam naar me toe, haar ogen vol woede. 'Waarom heb je dat niet gezegd? Hoe kon je dat nou niet zeggen?!' "ik, ik, ik' stotterde ik. Ik weet niet hoe ik dit ooit goed kan praten. Wat ik gedaan heb is erger dan alle erge dingen bij elkaar opgeteld. Het was monsterlijk. 'ik, ik' deed beth me na. 'Doe maar niet zo zielig Clair. Ik heb alles gelezen.' 'Kan iemand ons ook even uitleggen wat er is gebeurt' vraagt Rose. Sherina knikt instemmend. Ik moet het ze vertellen. 'Ik heb hem gebeten' fluister ik. Ik kan het schuldgevoel niet uit mijn stem weglaten. Ik breek bij elke lettergreep een keer doormidden. 'Je bedoelt dat hij nog leeft!!' roept sherina. 'Ik weet het niet' beken ik. Ik durf Beth niet aan te kijken als ik het volgende beken. Het verschrikkelijke. 'Ik weet niet of ik wel vampiergif heb. Ik wist niet of het zou werken. Ik wist niet welk effect mijn gif op weerwolven zou hebben. Echt vampier gif vermoord ze alleen maar, maar ik hoopte, omdat ik deels weerwolf ben' ik haalde onhandig mijn schouders op 'Het kan zijn dat hij nog leeft, ergens. Maar waarschijnlijk heb ik hem alleen maar vermoord. Misschien had hij het wel gered als ik hem niet had gebeten.' iedereen heeft me zwijgend aangehoord 'het spijt me beth. Het spijt me meer dan ik ooit durf te zeggen. Maar dit is wat ik doe, toch? mensen vermoorden. Als een levende martelmachine' ik weet ineens heel zeker dat ik hier niet langer kan zijn. Ik stik in deze ruimte. Zonder verder nog een woord te zeggen spring ik door het raam en ren naar de bossen. Iedereen versteend achter latend.

    (dubbel boem)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    'Hoe kon ze dit doen' huilde ik. Ik was gebroken. Hoe kon Clair dit doen? Snel rende ik d'r achterna en schold d'r vol op uit. 'Wat als Sam nou een vampier is? Dan is ie een monster! Net als jij bent!' Gilde ik en mijn gave sprong automatisch aan. Ik liet Clair een angstaanjagende nachtmerrie zien van dat ze vermoord werd. 'Dat is je toekomst' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Sam leefde dus nog. Misschien. En het was chaos. Iedereen schreeuwde. Ik bedekte mijn oren en sloop naar een hoekje van de kamer. Ik haalde mijn handen weg en hoorde: 'Ik weet niet of ik wel vampiergif heb. Ik wist niet of het zou werken. Ik wist niet welk effect mijn gif op weerwolven zou hebben. Echt vampier gif vermoord ze alleen maar, maar ik hoopte, omdat ik deels weerwolf ben'. Dus Clair had geprobeerd Sam te redden. Maar waarom was Beth dan zo boos? Toen rende clair uit het raam en Beth volgde haar. Ik besloot om er stilletjes achteraan te gaan. Ik ging achter een boom staan en zag dat Beth haar gave gebruikte op Clair. Ik dacht aan het gevoel van die ene avond dat Beth het bij mij deed, en de rillingen liepen over mijn hele lichaam. Ik stapte op Beth af en pakt haar armen. Ik trok haar weg van Clair. 'Beth, dit is niet de oplossing' schreeude ik terwijl ze zich los probeerde te worstelen.

    Beth

    'LAAT ME LOS, RAAR MENS!' gilde ik en mijn gave stond nog aan, waardoor Rose ook een nachtmerrie beleefde. 'JULLIE ZIJN MONSTERS!' riep ik en ik zag dat Clair klaar stond om in het huilen uit te barsten. 'JA, HUIL MAAR LEKKER!' gilde ik hysterisch en ik rende weg. Ik ging Sam zoeken. Met mijn zakmes in mijn achterzak, mijn gave nogsteeds aan en een aantal goede vechttechnieken die ik had geleerd, ging ik Sam zoeken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Schuddend van angst lag ik op grond.(Lol klinkt raar maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven) Beth was weg, en ik kon er niks aan doen. Ze ging sam zoeken, en waarschijnlijk zou ze hem vermoorden. Als hij al niet dood was. Ik stond langzaam op en liep zachtjes naar Clair. Ze lag met haar gezicht naar de grond. Ik trok haar overeind en nam haar in mijn armen. 'Alles komt goed' zei ik terwijl ik over haar rug wreef.

    Sherina

    Jade was wakker geworden en vroeg me wat er aan de hand was. "Niets, Beth had even een boze bui, we proberen haar te kalmeren, ga maar lekker slapen," zei ik. Volgens mij lukte het en ik klom behendig naar beneden uit het raam. Ik zag dat Rose Beth vasthield en dat Beth zich losrukte en wegrende. Rose en Clair waren bij elkaar, dat komt vast wel goed. Ik volgde Beth zo stil als ik kon, hoewel ze me waarschijnlijk niet eens zou opmerken als ik stampte omdat ze blind leek van woede.

    [Misschien rillend van angst ofzo? Maar ach, we begrijpen je wel ;)]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:59 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Wetend dat Sherina me achtervolgde, liep ik door. 'Heel goed, Sherina. Nu nog aan je camouflage werken' gromde ik en ik draaide me om, waar ik oog in oog met Sherina stond. Ik stond in een vechthouding. 'Kom dan' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    "Ik wil niet met je vechten, ik wil je beschermen," zeg ik. "Ik begrijp dat je boos bent, maar ik wil niet dat je dingen doet waar je later spijt van hebt. Alsjeblieft, ga met me mee terug, dan kun je er rustig over nadenken."


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    clair

    Ik werd verscheurd. Verbrand, verstikt, verdronken vergiftigt, beschuldigt. Allemaal tegelijk en allemaal na elkaar. Minuten tikten voorbij, ze liepen als water tussen mijn vingers weg. En ik ben zo bang, zo, bang, zo bang. Zo bang dat die zelfde vingers ooit nog iemand pijn moeten doen Ik ben een martelaar en een gemartelde tegelijkertijd. Beth doet me pijn Haar handen wrijven gevoelloos over mijn gezicht en laten me pijn voelen. En ik verdien het. Duizend jaaar pijn verdien ik voor alle gruweldaden die ik heb gedaan. Ik val met mijn gezicht naar beneden op de grond en heb niet eens de kracht om overeind te komen. Waarom zou ik in vredesnaam ooit nog overreind komen. Maar Rose trekt me overeind en haar handen voelen zo fijn zo vertrouwd aan terwijl ze over mijn rug wrijft en mompeld dat alles goed komt. Ik ben beth kwijt, het is mijn eigen schuld. 'ik wilde alleen maar helpen Rose,' fluister ik, mijn stem breekt bij elk woord. 'wilde het alleen maar goed doen. ik wil het altijd geod doen''ik weet het' zegt ze. En dan komen de tranen te snel om nog iets te kunnen zeggen en lig ik alleen maar tegne haar aan. In stukjes gehakt.
    '


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!