• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Beth

    Mijn shirt hing wat scheef, waardoor je de tattoo die nieuw was op mijn schouder kon zien. Er stond: Stay Strong
    Snel deed ik mijn shirt goed, maar het was te laat. Iedereen had het gezien. Ik bloosde en keek weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    "Beth, wat heb je in vredesnaam met je schouder gedaan?" vroeg ik met de bowlingbal nog in mijn handen. (ik was net aan de beurt om te gooien) Ze word vuurrood en staart naar de grond. "Beth..." gromt Jade. Ze weigert nog steeds om iemand aan te kijken. IK was blij das ik goede ogen had en precies gezien had wat er om de tatoeage stond: stay strong. Het had iets met Sam te maken. Dat moest wel. Ik bijt op mijn lip. Zou ik het ooit aan iemand durven te vertellen?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    'Beth. Waarom heb je die tattoo laten zetten? Heeft het een betekenis?' ik liep naar haar toe en keek haar aan. Ik had er zelf ook een. Die had ik genomen toen ik mijn ouders overleden. Hij is lang niet zo groot, vandaar dat niemand hem ooit zag.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Beth's tattoo zag er mooi uit. Ik vroeg me af of het voor iemand was, want ze leek verdrietig nu. Ik liep naar haar toe en zei: 'Hey beth, heeft het een betekenis?' Ik had zelf ook een tattoo op mijn pols, een roosje. Maar niemand had hem ooit gezien volgens mij. Ik liet de mijne zien en glimlachte.

    Beth

    Ik knikte op de vraag van Rose. Langzaam en met een trillende stem begon ik te vertellen. 'Sam had dezelfde. Als teken dat ik van hem hou, heb ik dezelfde genomen. Altijd drong ie zo aan, maar ik was te bang. Nu wil ik hem blij maken, en het is nog een mooie ook' fluisterde ik, lichtelijk bang wat ze gingen zeggen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 15:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik schudde mijn hoofd, iedereen verkloot zijn of haar lichaam door er tekeningetje op te zetten, onuitwisbare tekeningen. Clairs beurt was inmiddels voorbij. Ik had dit al een tijdje niet meer gedaan, en wist ook niet of mijn buik in de weg zou zitten. In La Push gingen we vaak naar Forks om te bowlen met de wolven. Het was altijd super gezellig. Ik stop mijn vingers in de gaten van een dieprode bal. Haal mijn arm naar achter en....


    ©1998

    [En Jade's vliezen braken XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (nikki je hebt precies hetzelfde als ik geschreven was dat expres. het is nu een beetje vaag maar maakt niet uit.)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (oh ja ik weet niet xd was niet expres ofzo, maakt niet uit tog?)

    MyDreamStory schreef:
    [En Jade's vliezen braken XD]


    bij zes en een half maand xD


    ©1998

    [Zou toch kunnen >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ga nou verder, ik wil weten wat er gebeurd (nerd))

    [Het zou zo geinig zijn om ineens zo'n plas vruchtwater of hoe het heet op de grond zien liggen >_> Geef toe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jade gaat dus echt niet bevallen, misschien gooit ze wel gewoon een strike, iemand bedenk iets!']


    ©1998

    (Dooh ik bedenk wel iets)

    Rose

    Jade viel. Ze struikelde over haar eigen voeten. Voordat iemand kon reageren, lag ze al op de grond. Ferdi was net iets sneller dan mij en was al bij haar. Ze hield haar handen beschermend om haar buik. 'Het gaat' zei ze. Iedereen was opgelucht. De bal die ze had willen gooien rolde weg. Ik pakte hem en gaf hem aan haar. Ferdi hielp haar opstaan, en alles was weer goed. Maar ik was heel erg geschrokken. En ik betrapte mezelf dat ik me bijna meer zorgen maakte over het kindje dan over Jade. Snel zette ik het van me af en we waren de hele valpartij al snel vergeten.