• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Sherina

    Seth en Linn slapen allebei en ik loop naar beneden. Daar haal ik wat te eten. Ik dacht dat baby's zo leuk waren, maar dit was toch best vermoeiend. Ik at een muffin en keek om me heen. Er gebeurde niet zo veel interessants, dus ik liep naar buiten. Ik liep een beetje rond en merkte dat ik toevallig langs de wilg kwam. Ik keek even naar het meertje en voelde mijn hart weer een beetje gloeien. Het voelde alsof ik naar iets verlangde, maar ik wist niet wat.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Mevrouw Aiung kwam de zolder op. 'Aangezien je het niet stil kon houden kunnen we beter nu gaan.' Ze glimlachte en ze pakte de maxi cosi met Linn erin. Ik pakte Seth en we gingen naar de stad. Ik had nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben met een directrice. Jade en ik hadden eindelijk weer een goed gesprek en we hoefden de helft niet te betalen. We hadden zoveel geluk. We zaten in een cafeetje en Jade zat te spelen met Seth. Ik vond het zo schattig. Ik wist zeker dat ze een goede moeder zou worden.

    Weer op school aangekomen was het al laat. Blijkbaar had Aiiung alles al geregeld en was onze kamer al klaar. Het was een hele mooie kamer. Er stonden twee dezelfde bedden in.


    twee schattige bedjes


    en een wiegje voor Jades baby


    wordt vervolgt

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:26 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah
    (vervolg)

    We hadden ervoor gekozen de kamer blauw, groen en wit te maken.
    Verder stond er nog een commode


    en een speelmat


    Het zag er prachtig uit.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 20:49 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    "Hey mam" mompelde ik. Ik vermijd oogcontact met haar. Waarom is dit zo moeilijk? Ze trekt me mee naar binnen en zet me neer op een van de houten stoelen. "Hey, het is zo leuk je weer te zien! Hoe kom je hier nu ineens? wacht, ik pak thee!" babbelt ze druk. Ze verdwijnt naar de keuken zonder mij de kans te geven ook maar iets te zeggen. Even later drukt ze me een glas dampende thee in mijn handen. Appel, mijn lievelingssmaak. Ik krijg tranen in mijn ogen. Mijn moeder kent me heel goed. "Is er iets?" "nee, ja, eigenlijk wel" ik haal diep adem en begin dan te vertellen. Ik vertel mijn moeder alles over mijn bloedverslaving. Alle mensen die ik vermoord heb. En mijn vriendinnen, Rose in het bijzonder. Die me er uiteindelijk weer bovenop hebben geholpen. Als ik klaar ben staart ze me aan. "Mam??" vraag ik aarzelend als ze na een paar minuten nog niets gezegd heeft. "Wat dacht jij dat je aan het doen was, jonge dame?" zegt ze. Ik merk dat ze me niet aan wil kijken. Ze walgt van me. "Ik... ik..." stotter ik. "Mijn huis uit" schreeuwt ze naar me. "wa.. wat" "Je hoorde me wel, maak dat je hier weg komt. Je bent mijn dochter niet meer!" het is alsof de grond onder me wegzakt. "Mamma, alsjeblieft" "noem me geen mamma, je hebt geen moeder meer" met die woorden grijpt ze me hardhandig bij mijn arm en duwt me de kamer uit. Ik kan het niet aan om zelfs maar naar haar te kijken. Zij ook niet naar mij.

    een uur later sta ik hijgend voor de school. Ik heb het hele stuk gerend, bang dat ik zou instorten als ik langzamer zou gaan. Ik sprint naar boven en stort daar, zonder iets te zien, in elkaar op de grond. Klem mijn armen om me heen en begin te schreeuwen en huilen van pijn tegelijkertijd Ik trek wild aan mijn haren en krap met mijn nagels over mijn huid tot ik onder het bloed zit. Proberend mezelf zoveel mogelijk pijn te doen. Totdat 2 handen de mijne vastpakken. Armen om me heen worden geslagen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Even serieus, mijn kind wil graag in een wiegje slapen niet in een box....]


    ©1998

    Sarah

    'Clair!' ik pakte haar handen en ik sloeg mijn armen om haar heen. Het gaat niet goed met haar. Als ik haar haar gang liet gaan hadden we straks geen Clair meer over. Ik Begon een liedje te zingen. Met mijn lieflijke stem drong ik door tot haar gedachten. Ik liet haar alleen de positieve dingen zien. Het liedje had ik vroeger van mijn moeder geleerd en het hielp mij ook altijd. Maar met mijn lieve stem zou het haar kalmeren. Haar weghalen uit haar problemen. Na een tijdje is ze stil. Linn begint te huilen. Ik pak haar op en geef haar aan Clair. Misschien helpt het een klei n kind te vertellen. Die praat toch niet terug. Wanneer Linn bij Clair in haar handen lig wordt ze direct stil en kijkt Clair met grootte ogen aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ( dat is geen box) (dat is een kinderbedje)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    ( dat is geen box) (dat is een kinderbedje)


    [Als we het daar op msn al over hebben gehad, waarom moet dat dan alsnog hier....]


    ©1998

    [Om het duidelijk te houden voor de rest, Blackie]


    You oughta know

    [Maakt het nou echt zoveel uit? Je krijgt heus in het echt geen kind, hoor.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Says who? Misschien niet nu, maar wie weet, later misschien wel ;) Laat de discussie lekker waaien, hoe meer je je eraan gaat ergeren, hoe irritanter het lijkt te worden.]


    You oughta know

    Seth

    Ik kijk voor me uit, maar zie niet veel. Ik zie wel verschillende dingen, dingen die meer pijn doen aan mijn ogen dan andere dingen. Daarom doe ik mijn ogen steeds open en dicht. Ik hoor dingen en zie dingen vaag bewegen, ik ruik een bekende geur. Ik wil weten wat alles is, wat er gebeurt, ik wil meedoen. Maar alles wat ik kan is met mijn ogen knipperen en mijn armen en benen wiebelen. En dat gaat nog niet eens zoals ik het wil. Ik ruik de bekende geur weer en voel iets warms over mijn hoofd aaien. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Clair

    Ik houd het kleine meisje in mijn armen. Linn kijkt me aan en glimlacht aarzelend naar me, met grote ogen. Ik voel me meteen iets rustiger. Vanbinnen begin ik me vast voor te bereiden op het volgende. Ik zou mijn vrienden moeten vertellen waarom ik zo verschrikkelijk ik van streek ben. Ik moet ze vertellen dat ik nu een soort van wees ben. Ik slik krampachtig bij het idee.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Als ik 's avond is bed lig, denk ik ik nog eens goed na over wat en hoe het allemaal moest met de nieuwe kamer. Hij moest natuurlijk wel rolstoeltoegangelijk zijn. Net voor dat we gingen slapen hadden we afgesproken dat we morgen, op onze vrije zaterdag zouden gaan zwemmen in zwembad 'de haai' . Het was de eerste keer dat ik ging zwemmen na dat.... Dus ik zag op zich wel een beetje tegen op. Gelukkig ging Jake mee, en met de anderen in de buurt was de kans dat er iets fout ging vrij klein. Waarschijnlijk zou ik toch een groot deel van de tijd kijken bij het baby zwemmen, met Sarah en de baby's. Uiteindelijk maak ik mijn hoofd leeg en val in slaap. Slaap, dat kan iedereen hier wel gebruiken.


    ©1998

    (lol sorry ik was niet echt heel aanwezig xd)

    Rose

    De laatste dagen heb ik me veel teruggetrokken. Ik heb het best moeilijk met de baby's. Ik had het me nooit voorgesteld, maar het leek me nu echt geweldig om een klein wezentje in je armen te hebben en die te beschermen. Ik durfde er alleen niet over te praten. Toen ik na een goede wandeling gemaakt te hebben met Ferdi naar de zolder liep, zag ik dat iedereen al sliep. Dacht ik tenminste. Clair lag helemaal opgekruld op haar bed maar ze had haar ogen wijd open. Ik liep stilletjes naar haar toe. 'Kan je niet slapen?' vraag ik haar bezorgd. Ik zie dat ze gehuild heeft. Ik ga op haar bed zitten en vraag: 'Is er wat aan de hand?'