• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    [Ooooh, sorry. Het staat in Sarah's bericht op deze pagina. Nu de vorige pagina >.<]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:40 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (ps ik heb een nieuwe RPG en ik heb wat mensen nodig, voor degene die zin heeft)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Als je me vertelt wat voor RPG en me een linkje stuurt? ;)]


    You oughta know

    ( zoeken - topic - between the woods - zoek! Dus hij heet between the woods)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    'Rose..' piepte ik. Ze draaide zich om. 'Het, het is..' ik moet een diep hap lucht nemen, 'Het is jou schuld niet.'


    ©1998

    Sarah

    Na een grote wandeling voel ik me al veel beter. Ik ben wel heel erg moe. Ik loop naar boven en zie Floris in de badkamer. Ziva glipt naar binnen en ik hoor een gil. Ik lag en pak mijn pyama. floris komt met een handdoek omgeslagen de badkamer uit. 'Wat doet die hond in de badkamer?' vraagt hij boos. Als hij ziet dat ik het ben kijk hij bezorgt. 'Gaat alles goed met Jade?''Ik.. het gaat niet zo goed. De dookter vertelde dat ze waarschijnlijk'ik zuchte. 'waarschijnlijk nooit meer kan lopen.' Nu schieten de tranen me in de ogen. Floris komt op me af lopen en geeft me een knuffel. Ik kan niet huilen. Ik heb de afgelopen tijd teveel gehuild. De knuffel duurt me te lang en ik wurm me uit zijn armen. 'Ik moet nog douchen.' Ik loop naar de badkamer en trek al mijn kleding uit behalve mijn ondergoed. Ik kijk naar Floris die naar mij aan het kijken is.'En geen pottenkijkers'en ik trek de deur dicht.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Clair

    Ferdie volgde me door het bos. "Hey, mag ik met je meelopen?" vroeg hij me. Ik knikte, misschien kon een beetje gezelschap geen kwaad. Zo liepen we een paar minuten zwijgend door. Maar het was geen ongemakkelijke stilte. Ferdie verbrak hem als eerste: "Ik vind het tof dat je durft toe te geven hoe moeilijk je het vind om te doen wat je doet" zei hij. Ik wist niet zo goed hoe ik daarop moet reageren. 'bedankt voor het compliment! Ik probeer gewoon niemand te vermoorden.' misschien of toch. 'mijn moeder zou precies het tegenovergestelde zeggen, ik denk dat ze me voor altijd gaat haten als ik vertel dat ik uberhaupt bloed heb gedronken' Het klinkt hoe dan ook slecht.
    Dus draai ik mijn hoofd bij hem weg. We lopen weer een paar minuten in fijne, vredige stilte. "Hoe zou het bij Jade gaan" vraag ik, ik zou willen dat ik naar haar toe kon. Ferdie wierp me een snelle, bezorgde blik toe. Waarom keek iedereen bezorgd vandaag? "Ik weet het niet" zei hij eerlijk. Ik stopte en legde mijn hand op zijn schouder. "Misschien kun je beter even naar Rose gaan, ze voelt zich erg schuldig en ze heeft je nodig. Meer dan ik dat heb" Hij keek me verbaasd aan. "Maar, al dat bloed..." zijn stem stierf weg. "Je kunt het wel aan, ik weet dat je het kan" "Misschien heb je gelijk, Bedankt Clair" zei hij. Vervolgens rende hij naar Rose.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Ik moest huilen van wat BlackAlpha schreef :'( nee grapje, maar het is wel mooi]

    Sherina

    Ik zat in Jade's kamer te kijken hoe ze iets tegen Rose zei. Ik zag dat tranen in Rose's ogen kwamen en ik sprong op. Ik ging maar weer zitten, ik moet me er misschien niet mee bemoeien. Net toen ik ging zitten ging de deur open en kwam Ferdie binnen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Even een opmerking: sinds wanneer kan een vampier huilen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Vampiers hebben geen tranen, maar daarom kunnen ze toch nog wel huilen. Gewoon snikken!)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Ja, en het is tenslotte fantasy, en ik vond het zo emotieloos als ik niet kon huilen xd en Rose heeft nog een menselijk deel.... dus daarom kan ze huilen)

    (hoe kan het eigenlijk dat Rose een menselijk deel heeft. Of weet ze dat zelf nog niet?)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Weeknie, ik weet niet of het mogelijk is. Laten we het erop houden dat ze een beetje zoals Reneesmee is, maar dat het overgrote deel vampier. Ze kan gewond raken, maar dat geneest heel snel, en ze kan huilen. Dus. Ik vond het anders zo saai xd)

    (ga gewoon ff posten!!)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Ferdi liep naar me toe. Hij sloeg zijn arm om me heen geloof ik. Hij zei wat, maar ik hoorde het niet. Alleen de woorden van Sarah galmden door mijn hoofd. 'Nooit meer kunnen lopen'. Ik snikte zachtjes. Hoe kon dit ooit nog goed komen?