• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    (hoezo marjolein ik krijg jou nog wel?)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    Ik had z'n pijn. De verloskundige kwam naar binnen en wenkte nog iemand. Het was waarschijnlijk dus al wel begonnen. Ik kreeg een ruggenprik tegen de pijn en deed precies wat de dokters zeiden. Als dit maar achter de rug was. Floris stond naast me en ik had zijn hand vast. Jade was er ook. Ik was blij dat zij erbij was. Ik wist niet waarom maar het was een veilig gevoel.

    Na drie uur was ik kapot. Ik was bevallen. Eindelijk! Ik had ook nog een tijdje geslapen en ik kreeg nu een van mijn kinderen in mijn armen. Het was zo mooi. Z'n klein ding. Eigenlijk was het niet zo klein als ik had gedacht maar het was prachtig. Floris had het andere kleine mensje in zijn handen. De dokter kwam naar ons toe. 'Het zijn een meisje en een jongen. Ik heb ze gewogen en ze hebben allebei een goed gewicht voor een baby die een week te vroeg komt.' Jade kwam naar me toe. Ik gaf haar het meisje dat ik in mijn handen had. 'Hoe noem je ze?' vroeg Jade die er toch wel aardig nieuwschierig naar was. Ik glimlachte. Net alsof je een hond een naam ging geven. Ik keek naar Floris. 'Linn en Seth.' zei hij en hij aaide over het bolletje van de kleine Seth. Wat was dat toch een mooi gezicht,

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 20:03 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!



    linker= Linn
    rechtse= Seth

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 20:03 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Seth

    Ik voelde dingen. Ik voelde lucht, ik voelde kou, en toen warmte. Warme armen om me heen, om me te beschermen.

    [Meligheid x3]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (lol)(ik dacht dat je gewoon nog met sherina shreef)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Dat gaat Marjolein nog wel merken wat ik daarmee bedoel... Jullie een beetje op te stoken dit topic vol te spammen.
    Haha, ik dacht ook al, wtf?]


    You oughta know

    [O.o]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ik heb m'n ava niet voor niets. 'rawr. fear me.']


    You oughta know

    Rose

    Ze waren geboren. Ik hoorde hun haastige ademhaling. Ik snoof hun geur op. Ze roken net zo lekker als Sarah. Ik hield mijn adem in en klopte op d deur. 'Kom binnen' zei Sarah's zwakke stem. Ik ging naar binnen, en daar lagen ze. Wat een scheetjes. Mijn ogen werden groot. Waarom kon ik geen kindjes krijgen? Het was zo gemeen!

    Jake

    Iedereen mocht bij de kleintjes kijken. Een voor een. Toen ik binnen kwam zag ik Jade met Linn op schoot zitten. Het was z'n mooi gezicht. Binnenkort zou ik dit vaker te zien krijgen. Ik mocht Seth vast houden. Wat was hij toch klein.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Floris

    Ik was de hele bevalling bij Sarah gebleven. Ze had me nodig. En eindelijk na drie uur waren ze er. Twee kleine wezentjes
    Het was zo wonderbaarlijk. Dit waren mijn kinderen. Mijn kinderen! Ik had dit nooit gedacht. Maar ik wist dat dit goed was. Het zou goed komen. ik had de afgelopen maand op ieder bantje gesoliciteerd wat ik tegen kwam. Ik was aangenomen bij een bakkerij. Ik kreeg niet extreem veel geldcofzo maar het zou me lukken. Ik was nog maar 19( bijna twintig ) maar het zou me lukken. Ik pakte mijn telefoon en ik belde mijn ouders. Ik had het er moeilijk mee ze weer te spreken. Ik verwachte niet dat ze me zouden helpen maar ze waren altijd lif voor me geweest. Totdat ik ze vertelde over Sarah.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ik heb al een hele dag in het ziekenhuis gelegen en ik mag eindelijk terug naar huis. Ik pak mijn laatste dingen in en ik pak de maxi cosi van Seth en Floris die van Linn. Iedereen was al naar huis gestuurd en alleen Floris en ik waren er nog. Ik pakte al die mooie kleren die iedereen me gegeven hadden en stopte ze in de tas. Alleen Ferdi en Clair hadden de kleintjes nog niet gezien. We liepen het ziekenhuis uit. Lekker terug maar school.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 15:35 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ( dat krijg je ervan als iemand ziek is.((lol)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik rolde naast Jake het ziekenhuis, eigelijk had ik gezworen hier voorlopig niet meer te komen, maar het was niet gelukt. Toen ik Linn in mijn handen had gehad, drong het pas echt tot me door dat ik binnenkort ook zo'n kleintje had. Alles wat ook maar te maken had met de bevalling was al besproken met de arts en de gynaecoloog. Een natuurlijke bevalling was nog niet uitgesloten, omdat mijn middel toch nog een beetje gevoel heeft, alleen mijn benen niks.
    Met z'n allen wachtten we Floris, Sarah en de kleintjes op. Alles was versiert. Het was voor het eerst in lange tijd weer echt gezellig, al misten we Beth allemaal. Ze was nog gemailt, maar geen reactie. De deur gaat open, Floris, komt trots binnen met een maxi cosi aan zijn arm. Achter hem komt Sarah met ook een maxi cosi.


    ©1998

    Beth

    Ik gooide de deur open en liep naar binnen. 'Ik blijf hier maar een dag, hoor' melde ik toen ik ineens voor Jade etc stond. Langzaam kreeg ik een brede grijns toen ik Sarah zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."