• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Jade

    'Beth!' roep ik blij. Ik spring op en kom er dan achter dat ik niet meer op kan springen. Langzaam zak ik terug in mijn rolstoel. Ik rol naar Beth toe en omhels haar.


    ©1998

    Beth

    Doordat ik niet zo groot was, hoefde ik nog geen vijf centimeter te zakken. 'Ik heb het gehoord, wat vreselijk' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Well, that was unexpected)

    Rose

    Iedereen was weer thuis. Ik snap niet zo goed hoe Beth ons ineens in de steek kan laten, en dan ineens weer op komt dagen. Ik hield me maar een beetje op de achtergrond. Ik zat nog steeds met het feit dat er nu allemaal baby's waren, en ik de enige was die geen kinderen kon krijgen.

    Clair

    Ik had Ferdie alles verteld over mijn verleden. Het was natuurlijk best een heftig verhaal maar hij hoorde er ook bij en volgens mij was hij de enige die ik nog niet echt kende. Hij was erg vriendelijk en het voelde best fijn om met hem te praten. Maar ik voelde me wel vreselijk schuldig dat ik nu niet bij Sarah was. Ik wilde dat ik er bij kon zijn. Dit was zo vreselijk verkeerd. "Zullen we teruggaan?" vroeg Ferdie na een tijd. Ik knikte stilletjes en we liepen, iets wat nerveus voor wat we zouden aantreffen, terug naar de school


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ferdi

    Het was best heftig wat Clair me vertelde, maar ik was blij dat ik haar nu wat beter kende. In stilte liepen we terug naar school, en ik rook al vanaf een afstand dat er anderen waren, ik kon alleen niet zeggen of dit kinderen of vreemden waren. Toen we door het raam naar binnen kwamen, zag ik dat het kinderen waren.
    Het was een lief gezicht om naar die twee kleine, bewegende wezentjes te kijken en ik lachte.
    'Gefeliciteerd.' zei ik tegen Sarah, voor ik naar Rose liep en haar omhelsde. Zachtjes drukte ik een kus op haar haar.
    'Je had gelijk, een tijdje terug.' fluisterde ik. 'Ze zijn echt leuk.'


    You oughta know

    Rose

    Ik kneep in Ferdi's hand. 'Ik wou dat wij ook kinderen konden krijgen' fluisterde ik in zijn oor. Waarschijnlijk hoorde hij de verdrietige ondertoon in mijn stem wel. Ik wou niet te lang naar de lieve gezichtjes kijken, ik werd alleen maar jaloerser.

    Sarah

    We leken wel een happy family zonmebt z'n vieren. Maar ik had nog niet gedacht aan alle dingen die er nog kwamen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    De volgende dag was iedereen best moe. Het was gisteren druk geweest, en de baby's waren niet bepaald stil vannacht. Toch moesten we gewoon naar de les, behalve Sarah dan, zij had een aangepast rooster gekregen. Ik had een tussenuur en keek hoe het met Sarah was. Ze was Seth aan het wiegen en het zag er erg lief uit. "Oh hoi, ik wou zo nog even naar mevrouw Aiung om wat te vragen, wil jij anders even oppassen?" vroeg Sarah. "Ja, graag," antwoordde ik. Maar toen Sarah had uitgelegd wat ik moest doen en weg was viel het toch een beetje tegen. Ik wiegde Seth heen en weer, maar Linn begon te huilen. Ik legde Seth weg om Linn te pakken, maar toen begon Seth weer te huilen. Gelukkig kwam Floris binnen, glimlachte naar me en pakte Seth op. "Stil maar," zei hij. "Sorry, maar ik kan er niet overheen komen hoe schattig jullie met de baby's zijn," zei ik droog. Floris lachte. "Ach, het heeft voordelen, maar ook nadelen." "Ja, dat heb ik net even gemerkt," zei ik terug.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Na een paar uur nam ik afscheid, en de volgende dag zat ik alweer in Ijsland. Lachend praatte ik druk met mijn moeder en mijn vader kwam erbij zitten. Dit was een geweldige familie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik was moe maar het leven ging gewoon door. Iere keer ging er wel een iemand huilen. Gelukkig had ik Floris die, blijkbaar veel beter dan ik dacht, heel goed met kinderen was. Ik was opweg naar mevrouw Aiung. Ik had met haar vandaag een afspraak over mijn kinderen. Ze zouden er vandaag nog niet moeten zijn. Maar het maakt niet uit. Ik deed de deur open en ik mocht naar binnen toe.' ik wou u even spreken over de kamers. Ik voel me steeds zo schuldigbover de mensen die 's nachts wakker worden. Door al dat gekrijs van mijn kinderen. Zou het geen oplossing zijn om de jongenskamer in twee kamers te verdelen en dat Jade en ik allebei onze eigen kamer krijgen. Natuurlijk met onze kinderen en vriend erbij.' mevrouw Aiung heeft me een tijdje aan gestaard maar begint dan toch te praten. ' Is het niet gewoon een goed plan dat we jullie met z'n zevenen de jongenkamer geven. Ik bedoel wat maakt die muur nou uit.' ' Dat is ook een goed plan ja. Ik zou het erover hebben met Jade.' ik wou weglopen maar mevrouw Aiung pakte mijn hand. 'Misschien kan Jade ook wel wat rust gebruiken. vertel het haar maar niet. We doen het gewoon. Ze kent jou goed en ze is bij de bevalling geweest. Ze is waarschijnlijk een van je beste vrienden. Dan vindt ze het vast niet erg een kamer te delen. Weet je wat kom anders morgen maar met z'n tweeen naar mijn kantoor. Dan kunnen we wat nieuwe meubelen kopen voor jullie nieuwe kamer.' Ik knikte en liep blij het kantoortje uit. Ik kon mijn oren niet geloven. Ik hoopte dat Jade het net zo leuk vond als ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ferdi

    Ik zuchtte, Rose had een punt en ik snapte haar wel. Toch vond ik het moeilijk haar gelijk te geven, konden we het Sarah en Jade kwalijk nemen dat zij wel kinderen konden krijgen?
    Ook de volgende dag tijdens de lessen dacht ik hieraan. Nee, natuurlijk konden zij er niets aan doen dat zij wel kinderen konden krijgen. Maar wat kon ik doen tegen dit schuldgevoel?


    You oughta know

    Jade

    Sarah kwam meteen op me af toen ik de zolder op reed. 'Oh wow, wat is er met jou.' roep ik. 'Ik heb met Aiung gepraat, en we krijgen de jongens kamer. 'Vraagtekens' antwoord ik droog. 'Nou als we de jongens kamer hebben en zo,' Sarah neemt een diepe hap lucht. 'Oké ga er eerst maar even rustig zitten.' Ik geef haar een duwtje richting de bank. 'Nu nog een keer rustig het verhaal.' 'Nou, we hebben straks alle bij kindjes enzo en dan gaan ze huilen en zo en dan kunnen we beter apart op een kamer slapen en zo....' 'En de jongens dan?' 'Ja euhm, die zitten er dan ook gewoon bij ons.' ratelt Sarah over enthousiast. 'En nu ben ik blij?' vraag ik terwijl ik mijn wenkbrauwen optrek. 'Euh jaa. Anders had je natuurlijk naar beneden gemoeten op een aparte kamer en zo....' Sarah had gelijk, ik had eigenlijk met Aiung al overlegd dat ik beneden weer een kamer zou krijgen. Nu hoefde dat niet meer, eigenlijk klonk het wel heel aantrekkelijk. 'Maar Ferdie, ach ja die slaapt toch niet, misschien kan die wel ergens anders z'n spullen kwijt. Oké dan, ik ben voor.' 'Dat moet ook wel want Aiung heeft al besloten dat het gaat gebeuren.' Ik schud mijn hoofd als Sarah iets in haar hoofd heeft is ze niet meer te stoppen.....


    ©1998

    (lol ik zou toch niks zeggen tegen Jade tot morgen?)(maar ach)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    Ik haal diep adem, loop een rondje om het huis en loop dan een eindje weg. Om vervolgens weer naar de voordeur te lopen. Ik heb vandaag vrij gekregen om dit te doen en ik moet zeggen, ik wilde dat ik nooit vrij had gekregen. Ik heb niemand verteld waar ik heen ging, ik weet dat ik dan alleen maar mensen bezorg maak. Nergens voor nodig, ik moet het toch ooit doen. De laatste maand heb ik aardig wat nachtmerries gehad over dit moment. Ik zou graag wegrennen. Maar ze heeft me al gezien. "Clair!" mijn moeder komt dolblij op me afrennen.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!