• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Sarah

    Toen Jade binnen kwam kreeg ze een warm welkom. Iedereen knuffelde haar. Het was best een raar gezicht na haar te kennen wanneer ze wel kon lopen. Maar de situatie werd er niet slechter op. Iedereen was vrolijk. Het was best een dode boel geweest toen Jade er niet was. Ik voelde me best zenuwachtig. Jade had al lang een dikke buik. Ik nog maar ongeveer drie maanden. Maar toch is het eerst mijn beurt omte bevallen. Ik voelde me niet zo lekker en bleef dus de hele dag maar zitten. De bevalling kwam steeds dichterbij. Ik hoefde me geen zorgen te maken op het moment, het zou toch nog een week duren. Tich voelde ik me niet goed en ik ging naast Floris liggen. Hij lag ook op mijn bed. We waren aan het luisteren naar Jade's verhalen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Jade was thuis. Het was zo raar, we moesten haar constant helpen. Ik voelde me nog steeds zo schuldig, en bleef een beetje op de achtergrond. Toen ze begon te vertellen hoe het was geweest in het ziekenhuis, kreeg ik tranen in mijn ogen. Snel veegde ik ze weg. Als iemand mij iets vroeg, probeerde ik te lachen. Maar het ging niet altijd goed, en Ferdi had me door. Hij pakte mijn hand en kneep er zachtjes in.

    Sherina

    We zaten een beetje te luisteren naar Jade's verhalen [welke verhalen Sandy? >.<] toen Sarah ineens zenuwachtig werd en een raar geluid maakte. Floris probeerde haar te kalmeren en schrok. "Volgens mij gaat ze bevallen!" roept hij, half geschrokken en half blij.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Aaaaaaaah! Ik ga met de laptop gooien! Heb ik net een stuk getypt, flipt internet 'm. Fml]

    Ferdi

    Een beetje ongemakkelijk gaf ik Jade een knuffel en ik was blij dat de sfeer een stuk vrolijker was geworden nu ze thuis was.
    Ik trok me iets terug toen ik merkte dat Sarah zich niet goed voelde en het leek me verstandig in dit geval de risico's te vermijden. Dit was niet bepaald mijn sterkste kant.
    Rose trok zich ook iets terug, hoewel ik merkte dat zij een andere reden dan de mijne had.
    Ik pakte haar hand en gaf een zacht kneepje. 'Het is okee.' fluisterde ik zachtjes, hoewel ik zelf niet geheel zeker van deze woorden was. Ik hoopte dat het waar zou zijn.


    You oughta know

    [Ik zal bij deze even mededelen dat ik me hier morgen de hele dag niet zal laten zien. Ik heb morgenochtend een wedstrijd, 's middags ben ik op m'n werk (en ze gaan het vast niet leuk vinden als ik daar de hele middag achter een pc hang, haha) en 's avonds ben 'k stappen met -jaja, daar zijn ze weer- vrienden. Zondagavond ben ik er wss weer, misschien zelfs 's middags, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Als er weer zoveel gebeurt dat ik er geen barst meer van kan volgen, neem ik wraak. En die zal heeeel zoet smaken *very evil laugh comes up now* Dat jullie 't maar even weten.]


    You oughta know

    Rose

    Sarah ging waarschijnlijk bevallen. Ik wist van mezelf dat ik het aankon. Ik wou ze niet weer in de steek laten.

    [Snel jongens, spam dit hele forum vol! Nee grapje, niet zo lui zijn Ineke :P] [GRRRRrrrr FUUUUUUU vergeten SandyBeta uit te loggen, MaraCroft hier.]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:59 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    ik had buikkrampen. Het deed heel veel pijn. Dit koon niet! Het duurde nog een week! Ik had heel veel pijn en ik voelde dat iedereen om me heen ging staan. Het maakte me niet uit als Floris er maar bij was


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jade

    Ik rolde een stukje achteruit, zodat de anderen beter bij Sarah konden. Hoe kon Sarah nu al bevallen. Ze was pas over een week uitgeteld! Normaal maakt dat niet veel, maar deze kinderen groeien iets sneller dan normale kindjes, dus zouden ze in de laatste week nog enorm veel moeten groeien en zouden ze nu nog veel te klein zijn! Jake komt naast me op een bed zitten, hij zegt niks maar legt een hand op mijn been. Normaal zou ik blij worden van zijn warme hand, maar ik voel het niet. 'Misschien moet iemand even de verloskundige bellen.' zeg ik dan. 'of wil je naar het ziekenhuis?' Ik neem in ieder geval aan dat hier niet alles vanzelf gaat.' Ik rol weer naar voren. 'Beter gaan alle vamps even weg hier?' 'Dat lijkt me wel slim, maar ik denk dat het me lukt om hier te blijven, wat willen jullie Clair, Fredie?' zegt rose Rose. 'Ik denk dat het voor ons beter is om te gaan. Ferdie en Clair ontsnappen door het raam naar buiten.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:15 ]


    ©1998

    (Duuh ik had net gepost, dat Rose dacht dat ze het aan kon xD maakt niet uit, misschien is het beter zo)

    Alice24 schreef:
    (Duuh ik had net gepost, dat Rose dacht dat ze het aan kon xD maakt niet uit, misschien is het beter zo)


    [Goh wat dom, ik heb alleen jou post niet gelezen, dat deed ik vast onbewust-expres (kan dat?] in ieder geval ik pas dat van mij wel een stukkie-pukkie aan dan klopt alles weer. Jeej!]


    ©1998

    Sarah

    'Ik heb toch liever in het ziekenhuis' fluisterde ik in Floris oor. Ik wist niet of dit goed was. Een week te vroeg. Floris pakte me op en Jake veranderde in een wolf. 'Leg haar maar op mijn rug'. Jake kon natuurlijk sneller rennen. Floris legde me voorzichtig op Jake's rug en gaf me een kus. Floris zelf veranderde in een panda en zou via de bomen naar het ziekenhuis gaan.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 19:39 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik moest ff tien keer lezen wat jij schreef, ik dacht dat het een uitdrukking of zo was, als de bommen naar het ziekenhuis of zoiets maar t'is een type fout, lol]


    ©1998

    Sherina

    We gingen met z'n allen, behalve Clair en Ferdi, naar het ziekenhuis. Daar werd Sarah naar een kamer gebracht en wij wachtten allemaal buiten op wat bankjes. Alleen Floris en Jade gingen mee naar binnen. "Ik hoop dat ze niet al te veel pijn heeft," zeg ik. "Ach, als ze haar kindjes ziet zal het allemaal vast niks meer uitmaken," zegt Rose. Ik knik en wacht een hele tijd.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ah, wat goed, ik snap het nog. Marjolein, ik krijg jou nog wel...]

    Ferdi

    Ik sprong uit het raam en wist dat Clair achter me aan kwam. Even later merkte ik dat anderen naar het ziekenhuis gingen.
    Ik liep door naar de treurwilg en ging tegen de stam zitten. Clair bleef twijfelend staan, maar toen ik zachtjes op de grond naast me klopte, ging ze zitten.
    Een spreeuw vloog enkele meters voor ons langs, en de zoete geur van het bloed vulde mijn neus. Maar ik was kort geleden nog wezen jagen, dus ik negeerde het en volgde het beestje met mijn ogen.
    Vervolgens keek ik naar Clair.
    "Dus, hoe ben jij op deze school beland?" vroeg ik voorzichtig, zoekend naar een onderwerp van gesprek.


    You oughta know