• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Beth

    'Je durft gewoon niet te vechten' gromde ik, maar ik maakte een beweging naar Sherina toe nogal onverwacht was. 'Doe me een lol en ga weg naar die andere monsters. Jullie sporen niet' snauwde ik haar toe. Ik rende vooruit. Net toen Sherina uit het oog was, botste ik tegen iemand op. 'Kun je niet uitk..' begon ik maar mijn ogen werden groot. 'Sorry hoor, hee, jij komt me bekend voor' zei hij. Sam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik werd pas wakker toen ik iets hoorde. Gegil,gebonk en gehuil. Ik keek om me heen en ik zag Jake. Ik keek verder en ik had door dat ik bij Floris in bed lag. Ik liep verward de kamer uit en ik trof alleen een slapende Jade aan. Ik keek rond en ik zag een beokje liggen. Ik liep erop af en pakte het op. Ik keek erin en ik zag bijna meteen dat het een dagboek moest zijn. Ik las de opengeslagen bladzijde en mijn mond zakte open. Ik schrok doordat ik een kreun hoorde. Ik keek om en ik zag Jade die moeite had met omdraaien. Ik keek er gefacineerd naar maar het duurde maar kort. Ik liet me op mijn bed zakken en ik hoorde een deur open gaan. Ik keek op en zag Floris die met zijn ik- hoor- nog- langer- niet- wakker- te- zijn blik naar binnen liep. Hij kwam naast me zitten en vroeg wat er aan de hand was. Ik snapte er niks van en liet hem het open geslagen boekje zien. Hij las het en hij snapte het niet. 'Wie is Sam?' .

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 0:07 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Dat kan dus niet o-o
    Beth en Sam zijn zo'n ruim 500 meter van de school af.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 23:48 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    (o lolik dacht dat sherina wegrende ik verander het wel)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Kee ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beth

    'Goh, misschien ken je me zo' siste ik en ik keek wazig uit mijn ogen. 'BETH!'
    riep Sam en hij tilde me op. 'Laat me los' snauwde ik en ik wurmde me uit zijn armen. 'Je bent zo anders' fluisterde hij. 'Wat ben je toch een.. urgh!' gilde ik en ik keek woedend. Kwaad stampte ik weg, naar het station.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Clair was gebroken. Ze huilde zoals ze nog nooit had gehuild had. Al die tijd hield ik haar stevig vast. Ik was zo blij dat ik eindelijk vriendinnen had gevonden, en ik wou er altijd voor ze zijn. Ik wiegde Clair zachtjes heen en weer en ze werd iets rustiger. Uiteindelijk snikte ze alleen nog en ik stond op. Ik knuffelde haar en zei dat ik haar nooit in de steek zou laten. Langzaam liepen we terug naar school. Iedereen zat daar, behalve Beth en Sherina. Ik hoopte maar dat alles goed zou komen.

    clair

    Rose is een fantastische vriendin. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ze er nu niet was en me vasthield. Na een tijdje besluiten we dat we misschien beter terug kunnen gaan naar school. Langzaam sjokten we die kant op. Toen we de slaapzaal binnenkwamen schoot er een pijnlijke steek door mijn borst: Beth was er nog steeds niet, en Sherina ook niet. Ik denk aan hoe boos beth op dit moment is en kruip in elkaar. Als ze sherina iets aandoet, is dat mijn schuld


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    [weer terug van weg geweest]

    Voor de zoveelste keer deze nacht, word ik wakker. Ik zie dat alle anderen ook op zijn en heb geen zin meer om te gaan slapen voor ik weet wat er aan de hand is. 'Wat is hier nou allemaal aan de hand?' Clair begint te snikkend het verhaal uit te leggen, tot dat ze onverstaanbaar is en Rose het overneemt. Ze vertelt over, Sam, het dagboek, Sherina en Beth die nu weg zijn.' 'Waarom zitten jullie hier dan nog! Je kunt Sherina toch niet in haar eentje achter Beth aan laten gaan. Als Beth boos is heeft ze toch totaal geen controle meer over zichzelf!' schreeuw ik naar de anderen. Vanaf mijn bed klim ik door het raam naar buiten. Als ik eindelijk op het dak sta, verander ik in een weerwolf en spring het dak af.


    ©1998

    Sherina

    Ik keek Beth verbluft na en rende achter haar aan. "Beth, wat ben je van plan?" vroeg ik bezorgd. Ze stampte boos verder en ik pakte haar arm vast, die ze losrukte. Ik zag het station in de verte.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    Ik rende ook achter beth aan. Dat jade een weerwolf was, deerde me niet. Ik snoof haar geur op en met zijn allen zagen we haar. Ik rook nog een andere geur. Ik gebaarde dat ik daarheen ging en rende recht op de geur af. Daar stond een jongen. Was dit sam? Toen hij mij zag en mijn zoete geur rook, ging hij in vechthouding staan. Hij liep langzaam naar voren met een kwaadaardige lach op zijn gezicht.

    clair

    Ik ging niet achter de anderen aan Ik had er gewoon de kracht niet mJade n Rose rennen weg, mocht Beth Sherina aanvallen, dan kunnen ze haar met z'n drieën vast wel aan. Aan mij zouden ze toch niet zoveel hebben. Zonder de overgebleven mensen aan te kijken griste ik mijn dagboek van het bed en draaide het weer o[p slot met het sleuteltje dat erbij zat. Toen kroop ik helemaal weg in mijn dekens en liet de ellende schaamteloos over me heen stromen. Ik kroop in elkaar en klemdemijn armen om mijn knieën. Ik was vastbesloten om nooit meer te bewegen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Ik kocht een kaartje naar het vliegveld en stapte de trein in. 'Weer naar huis' glimlachtte ik. Net toen de trein vertrok, zag ik dat de meeste me weg zagen rijden. Bij het vliegveld kocht ik een kaartje naar Ijsland. Fluitend zat ik op een bankje te wachten tot het vliegtuig kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    De vreemdste gedachten raasden door mijn hoofd en ik probeerde Beth bij te houden. Ze klom behendig naar de andere kant van het spoor en liep de winkel in. Er kwam een trein aan, dus ik keek hoe ze naar de balie liep. Ik keek om me heen, zoekend naar een oversteekplek. Ik liep wat heen en weer en de trein vertrok. Ik zag Beth niet meer. Ik raakte in paniek en klom ook naar de overkant. Iemand begon naar me te schreeuwen. Ik negeerde het en zag Beth op een bankje zitten. "Wat wil je nou?" schreeuwde ik hulpeloos. Beth keek om zich heen, wachtend op een trein. Ik wou haar vastgrijpen en meenemen naar huis, maar er kwam weer een trein aan. Ze stapte in en ik wist niet wat ik moest doen. Zonder erbij na te denken stapte ik in en keek om me heen. Misschien kon ik haar dan mee sleuren. Ik kon haar niet vinden en gaf de hoop op. Ik rende terug naar de deuren die net dicht gingen...


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.