• De titel zegt het. :Y)

    Silverlance schreef:


    Tja, wat zal ik zeggen? Ik heb een grote eetlust? (cat)


    Haha, ik wil ook zulk bestek!

    Ik heb wel een recente mooie, vind ik zelf, maar die staat op een cd. Zal kijken of ik die cd te pakken krijg om die foto hier te posten. Dit zijn foto's die tamelijk oud zijn, winter vorig jaar of echt net na de winter. Ja, ik heb een grote neus. PROUD TO BE A AARDAPPELNEUS!




    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Silverlance schreef:


    Tja, wat zal ik zeggen? Ik heb een grote eetlust? (cat)

    Oh my god NAIS!
    Omnivium schreef:



    @Silverlance, that's pretty badass. :'D


    Awwwh sweet! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op dit moment had ik echt zoiets tegen mijn zusje : donder toch op Lol.


    I'm a fighter, let me go.

    Grimm schreef:



    Sorry voor de grootte. :Y)


    wh jij bent cute ! Awh maar iedereen is hier zoooooooooo cute !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Omnivium schreef:



    @Silverlance, that's pretty badass. :'D

    Haha thanks. :')
    Jouw foto is schattig. :3
    Clato2 schreef:
    (...)

    IK WIL DAT MES HEBBEN OMG, gaaaaaf :O LIEFDE VOOR JOU MES EN VORK. (heart2)

    Hehe ze waren best duur. Het is voor aan de muur in de keuken. ><
    Lilia schreef:
    (...)

    Haha, ik wil ook zulk bestek!

    Zou leuk zijn als ik er echt mee kon eten. c:

    Sverige schreef:
    (...)

    Haha thanks :'D

    tijdje geleden hoor



    Avatar ftw!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Avec my best baby friend :'D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pyromancer schreef:
    (...)Mijn missie is echt om jou eens op Graspop te spotten. :')

    Hehe, ik ga volgend jaar voor de zevende keer, en zie d'r altijd hetzelfde uit: Leren jas (meestal dezelfde), met daaronder een Motörhead, Slayer, of tanktop, Doctor Martens of teenslippers (laatstgenoemde meestal in de Metaldome in de ochtend of de wc), bandana of sjaal op het hoofd, en strepen op de kop. Oh, en sexy korte legerbroek met een ketting eraan 8D

    Ik ben makkelijk te spotten, zolang je maar oren hebt.
    Ben heel luidruchtig. En jij? :D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Hehe, ik ga volgend jaar voor de zevende keer, en zie d'r altijd hetzelfde uit: Leren jas (meestal dezelfde), met daaronder een Motörhead, Slayer, of tanktop, Doctor Martens of teenslippers (laatstgenoemde meestal in de Metaldome in de ochtend of de wc), bandana of sjaal op het hoofd, en strepen op de kop. Oh, en sexy korte legerbroek met een ketting eraan 8D

    Ik ben makkelijk te spotten, zolang je maar oren hebt.
    Ben heel luidruchtig. En jij? :D

    Ik ben nog maar twee keer combi gegaan en dit jaar dag. Vorig jaar kon ik niet gaan door mijn examens --'
    Ik hoop dus dit jaar wel weer combi te kunnen gaan en ik hoop dat de line-up dan vetjes is. Ik ben meestal niet zo extreem gekleed. Vaak all stars of vans omdat die schoenen gemakkelijk zitten en mijn klederdracht verschilt wat. In 2009 was het mijn eerst concert dus liep ik in topjes en banshirts rond, het jaar erna had ik een soort korsetachtig kleedje aan en dit jaar een korset met een short. Het verschilt dus. Zoek een niet te extreem type zou ik zeggen. :'D
    Ik heb de laatste tijd te veel in vintage geïnvesteerd. Wie weet spot ik je eens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik ben nog maar twee keer combi gegaan en dit jaar dag. Vorig jaar kon ik niet gaan door mijn examens --'
    Ik hoop dus dit jaar wel weer combi te kunnen gaan en ik hoop dat de line-up dan vetjes is. Ik ben meestal niet zo extreem gekleed. Vaak all stars of vans omdat die schoenen gemakkelijk zitten en mijn klederdracht verschilt wat. In 2009 was het mijn eerst concert dus liep ik in topjes en banshirts rond, het jaar erna had ik een soort korsetachtig kleedje aan en dit jaar een korset met een short. Het verschilt dus. Zoek een niet te extreem type zou ik zeggen. :'D
    Ik heb de laatste tijd te veel in vintage geïnvesteerd. Wie weet spot ik je eens.

    Dat zou wel vet zijn, ja, hehe. Ach, je moet natuurlijk gaan hoe je wilt, er lopen zoveel mensen rond. Ik draag ook altijd wat ik comfy vind zitten, alleen een korset op GMM (of een jurkje), doe ik nooit meer. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Dat zou wel vet zijn, ja, hehe. Ach, je moet natuurlijk gaan hoe je wilt, er lopen zoveel mensen rond. Ik draag ook altijd wat ik comfy vind zitten, alleen een korset op GMM (of een jurkje), doe ik nooit meer. :Y)
    Dat jurkje was inderdaad niet zo'n goed idee, zeker toen ik begon te crowdsurfen tijdens BFMV. Ahja nu draag ik altijd een shortje onder mijn kleedjes. Ik denk dat ik eens ga kijken voor zo'n legerbroek, want ik vind die echt wel mooi en die zien er zo comfy uit. Hahja ik heb altijd wel wat extra geld mee om te spenderen in de metalshop, want al zeg dat ik niks ga kopen, ik kom altijd met iets nieuws thuis. Die korset viel wel mee dit jaar, maar tegen de avond toe had ik wel wat rugpijn, dus dat was niet zo evident.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat jurkje was inderdaad niet zo'n goed idee, zeker toen ik begon te crowdsurfen tijdens BFMV. Ahja nu draag ik altijd een shortje onder mijn kleedjes. Ik denk dat ik eens ga kijken voor zo'n legerbroek, want ik vind die echt wel mooi en die zien er zo comfy uit. Hahja ik heb altijd wel wat extra geld mee om te spenderen in de metalshop, want al zeg dat ik niks ga kopen, ik kom altijd met iets nieuws thuis. Die korset viel wel mee dit jaar, maar tegen de avond toe had ik wel wat rugpijn, dus dat was niet zo evident.

    He he, gewoon als je kleren niet meer lekker zitten naar de metalmarket om nieuwe outfits te halen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    He he, gewoon als je kleren niet meer lekker zitten naar de metalmarket om nieuwe outfits te halen. :Y)
    Haha inderdaad. Dat mis ik wel op andere festivals, maar dat maakt Graspop nog zoveel leuker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?