Sovngarde schreef:
(...)
Hehe, ik ga volgend jaar voor de zevende keer, en zie d'r altijd hetzelfde uit: Leren jas (meestal dezelfde), met daaronder een Motörhead, Slayer, of tanktop, Doctor Martens of teenslippers (laatstgenoemde meestal in de Metaldome in de ochtend of de wc), bandana of sjaal op het hoofd, en strepen op de kop. Oh, en sexy korte legerbroek met een ketting eraan 8D
Ik ben makkelijk te spotten, zolang je maar oren hebt.
Ben heel luidruchtig. En jij? :D

Ik ben nog maar twee keer combi gegaan en dit jaar dag. Vorig jaar kon ik niet gaan door mijn examens --'
Ik hoop dus dit jaar wel weer combi te kunnen gaan en ik hoop dat de line-up dan vetjes is. Ik ben meestal niet zo extreem gekleed. Vaak all stars of vans omdat die schoenen gemakkelijk zitten en mijn klederdracht verschilt wat. In 2009 was het mijn eerst concert dus liep ik in topjes en banshirts rond, het jaar erna had ik een soort korsetachtig kleedje aan en dit jaar een korset met een short. Het verschilt dus. Zoek een niet te extreem type zou ik zeggen. :'D
Ik heb de laatste tijd te veel in vintage geïnvesteerd. Wie weet spot ik je eens.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?