• De titel zegt het. :Y)

    Sovngarde schreef:
    Ik zag op de vorige pagina een duckface, and it was fucking horrible. e_o


    I've seen it. 0.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sovngarde schreef:
    Ik zag op de vorige pagina een duckface, and it was fucking horrible. e_o


    I didn't want to say it, but yeah....


    You are beautiful, you are love.

    Sovngarde schreef:
    Ik zag op de vorige pagina een duckface, and it was fucking horrible. e_o

    Ik voel met je mee:W


    Shit happens but pee happens a lot more.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sovngarde schreef:
    Ik zag op de vorige pagina een duckface, and it was fucking horrible. e_o
    Haha indeed.


    Je kan mijn wezen dan wel maar half zien en ik zie er niet uit, maar ik vind deze foto gewoon leuk. (Btw, hij is de drummer van Tonight Alive)

    Mitchell ik eis complimentjes!!!!!
    Haha kidding.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sovngarde schreef:
    Mooie mensen hier, aight. Ondergetekende hierzo heeft een stonerhoofd. Altijd. Ben 20 lijk 17 ofzo fu. Alright, ik verander niet van kop, dus gewoon foto's ok. En Colibre ziet veel alternatieve mensen. :Y)

    Drie foto's omdat het kan. #YOLO #ProjectXarnhem #TeamTaco





    Mijn missie is echt om jou eens op Graspop te spotten. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Met bril



    Zonder bril


    26 - 02 - '16


    met Tim <3


    M'n oude fb profielfoto :')


    We need to start feeling our heart <3

    Sovngarde schreef:
    Ik zag op de vorige pagina een duckface, and it was fucking horrible. e_o


    Dat is niet echt aardig om te zeggen. Dat soort dingen kun je misschien beter niet zeggen in het zelfde topic. Straks leest ze het en wordt ze er onzeker van.

    On-topic: Jullie zijn echt allemaal zo mooi. Er lopen hier echt een hoop modellen in wording rond. ^.^

    Lilia schreef:
    (...)

    Dat is niet echt aardig om te zeggen. Dat soort dingen kun je misschien beter niet zeggen in het zelfde topic. Straks leest ze het en wordt ze er onzeker van.

    On-topic: Jullie zijn echt allemaal zo mooi. Er lopen hier echt een hoop modellen in wording rond. ^.^


    I Love You

    CyberLord schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik word echt gek van al die reactie's in dit topic (cat) Al die mensen die om complimenten vissen, echt vreselijk. Het spijt me dat dat zo bot overkwam.

    Jij doet precies hetzelfde met je foto's. :')


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Jij doet precies hetzelfde met je foto's. :')

    Waar dan? Geef me de link van het topic. Zover ik weet zet ik of helemaal niks onder mijn foto's neer en als ik het wel doe is het een beschrijving of een sarcastische opmerking. That's it.

    EDIT: Ik heb de laatste 2 topic's na gekeken. Enige twee dingen die ik heb gezegd: "Op mijn verjaardag" en "Nog maar eens de foto van ons, omdat we fucking gorgeous zijn". Ik zie dus niet waar ik complimentjes loop te vissen. De laatste uitspraak was een ego uitspraak en ik zou niet weten waarom ik dan op complimenten zou willen vissen omdat ik toch al weet dat ik er geweldig uitzie :Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Waar dan? Geef me de link van het topic. Zover ik weet zet ik of helemaal niks onder mijn foto's neer en als ik het wel doe is het een beschrijving of een sarcastische opmerking. That's it.

    Je zet dezelfde foto 300x neer omdat je graag wil horen hoe lief jij en Nikki wel niet zijn samen. :') Je kan het ontkennen maar het is zo.


    -

    Moet dit nou echt mensen? Komop... Dit is een foto-topic géén ga afkraken topic ;') En ik zeg dit alleen maar om het normaal te houden okee...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.