• De titel zegt het. :Y)

    Pyromancer schreef:
    (...)Haha inderdaad. Dat mis ik wel op andere festivals, maar dat maakt Graspop nog zoveel leuker.

    Rock Am Ring is ook gaaf, alleen tien keer zoveel mensen en een dure variant van de metalmarket. Graspop is gewoon mijn thuis geworden onderhand. Vier dagen sterven in een tentje? Totally worth it!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Rock Am Ring is ook gaaf, alleen tien keer zoveel mensen en een dure variant van de metalmarket. Graspop is gewoon mijn thuis geworden onderhand. Vier dagen sterven in een tentje? Totally worth it!
    Nog nooit geweest, maar dat laatste kan ik echt wel beamen. Ik heb dan van die sullige vriendjes die om 3u 's nachts al vertrekken de laatste dag omdat ze bang zijn dat hun tent in de fik gaat vliegen. No offence, maar niemand doet dat als iemand daar in ligt te slapen. Ik blijf dan wel lekker slapen in mijn tent om 's ochtends op een normaal uur te vertrekken.

    Bam hier een foto zodat dit topic zijn nut blijft houden. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Nog nooit geweest, maar dat laatste kan ik echt wel beamen. Ik heb dan van die sullige vriendjes die om 3u 's nachts al vertrekken de laatste dag omdat ze bang zijn dat hun tent in de fik gaat vliegen. No offence, maar niemand doet dat als iemand daar in ligt te slapen. Ik blijf dan wel lekker slapen in mijn tent om 's ochtends op een normaal uur te vertrekken.

    Bam hier een foto zodat dit topic zijn nut blijft houden. :'D



    Haha, totally true. Ik verlaat de camping meestal als de beveiliging aan m'n tentje begint te schudden, en zegt dat we nog een uur hebben. Dan val ik meestal weer in slaap, en ga ik weg. Ik stak een paar keer tenten in de fik, die écht naar de klote waren. Ik help meestal mensen om hun tent, die nog in goede staat is, maar die ze niet kunnen/willen meenemen naar de EHBO te brengen, zodat de EHBO volgend jaar een stel tentjes hebben.

    DISNEYLAAAAAND.

    En ja, terug op het foto-topic.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sovngarde schreef:
    (...)

    Haha, totally true. Ik verlaat de camping meestal als de beveiliging aan m'n tentje begint te schudden, en zegt dat we nog een uur hebben. Dan val ik meestal weer in slaap, en ga ik weg. Ik stak een paar keer tenten in de fik, die écht naar de klote waren. Ik help meestal mensen om hun tent, die nog in goede staat is, maar die ze niet kunnen/willen meenemen naar de EHBO te brengen, zodat de EHBO volgend jaar een stel tentjes hebben.

    DISNEYLAAAAAND.

    En ja, terug op het foto-topic.

    Ik heb nog niet echt een verlaten tent tegen gekomen, maar anders zou ik het ook wel doen. Ik heb wel eens een vliegende tent en een mini draaikolk met afval op Graspop gezien. Was best wel grappig.
    En dan heb je de slonzige versie van in Londen.


    Ik wil niet weten wat daar precies in zat, maar als ik zo kijk, ziet het er maar een creep uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik heb nog niet echt een verlaten tent tegen gekomen, maar anders zou ik het ook wel doen. Ik heb wel eens een vliegende tent en een mini draaikolk met afval op Graspop gezien. Was best wel grappig.
    En dan heb je de slonzige versie van in Londen.


    Ik wil niet weten wat daar precies in zat, maar als ik zo kijk, ziet het er maar een creep uit.

    Minnie kijkt zo eng. e_e


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Ik heb een hangneus I know. Maar een betere kon ik niet maken haha.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Jullie hebben allemaal leuke foto's. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Embraced schreef:


    Ik heb een hangneus I know. Maar een betere kon ik niet maken haha.
    Dit vind ik eerder een hangneus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dit vind ik eerder een hangneus.



    Hahahaha ja, maar ik heb vandaag echt al 3 keer gehoord dat ik een hangneus heb ;p, dus dan begin ik er zelf ook een beetje in te geloven haha.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:


    Waarom die sticker, waaarom?:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaaa, gevonden de foto's die ik zocht! (bloos)



    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Waarom die sticker, waaarom?:W


    Dat vraag ik me ook altijd af, al die jongens op school lopen ook met die stickers rond in/op hun petten Lol.


    I'm a fighter, let me go.

    Clato2 schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook altijd af, al die jongens op school lopen ook met die stickers rond in/op hun petten Lol.
    Als er geen sticker op zit, issie nep


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Teehee ;3


    26 - 02 - '16