• De titel zegt het. :Y)

    Balance schreef:
    (...)
    Je zet dezelfde foto 300x neer omdat je graag wil horen hoe lief jij en Nikki wel niet zijn samen. :') Je kan het ontkennen maar het is zo.

    Goed, I agree. Dat is leuk om te horen. Maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn opmerking. Ik zet er niet van die aandachttrekkerige commentaren bij. Dat is hetgeen wat me irriteert. Van mij part mag iemand best meerdere foto's van zichzelf plaatsen, zolang ze maar geen dingen erbij zetten als: "Omg, ik ben zo lelijk op deze foto." of "Toch maar een foto, maar niet lachen hoor." Daar stoor ik me aan xd

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Goed, het is leuk om te horen, maar ik doe het nou niet daarvoor. Plus, ik zet er niet van die irritante commentaren bij. Dat is hetgeen wat me irriteert. Van mij part mag iemand best meerdere foto's van zichzelf plaatsen, zolang ze maar geen dingen erbij zetten als: "Omg, ik ben zo lelijk op deze foto." of "Toch maar een foto, maar niet lachen hoor." Daar stoor ik me aan xd

    Wie zegt dat het gelijk om complimentjes vissen gaat? Daar gaan mensen altijd gelijk van uit maar dat vind ik onzin. Sommige mensen zíjn gewoon erg onzeker over hun uiterlijk.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Wie zegt dat het gelijk om complimentjes vissen gaat? Daar gaan mensen altijd gelijk van uit maar dat vind ik onzin. Sommige mensen zíjn gewoon erg onzeker over hun uiterlijk.

    Zet dat er dan gewoon bij. Iets in de richting van "Wat vinden jullie? Wees alsjeblieft niet te hard, ik ben niet zo zeker over mezelf." Dat zou een compleet andere reactie bij mij uitlokken dan de bovengenoemde voorbeelden. Hoewel "Toch maar een foto, maar niet lachen hoor." minder erg is dan die daarvoor.
    Maar goeeed, zo zie ik het. Zal vast voor iedereen anders zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moeten ze toch lekker zelf weten? Ik heb altijd de neiging om dan te gaan zeggen dat ze inderdaad lelijk zijn :Y)


    -

    Balance schreef:
    Moeten ze toch lekker zelf weten? Ik heb altijd de neiging om dan te gaan zeggen dat ze inderdaad lelijk zijn :Y)

    Die neiging heb ik ook steeds vaker, maar uiteindelijk doe ik toch maar niet omdat ik het weer net iets te gemeen vind (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zet dat er dan gewoon bij. Iets in de richting van "Wat vinden jullie? Wees alsjeblieft niet te hard, ik ben niet zo zeker over mezelf." Dat zou een compleet andere reactie bij mij uitlokken dan de bovengenoemde voorbeelden. Hoewel "Toch maar een foto, maar niet lachen hoor." minder erg is dan die daarvoor.
    Maar goeeed, zo zie ik het. Zal vast voor iedereen anders zijn.

    Jup, ik zie ut anders :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Die neiging heb ik ook steeds vaker, maar uiteindelijk doe ik toch maar niet omdat ik het weer net iets te gemeen vind (cat)

    Nee precies, daarom doe ik het ook niet. Maar kijk, als iemand een foto plaatst en niemand reageert erop dan zegt dat vaak ook wel wat. :Y)


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Nee precies, daarom doe ik het ook niet. Maar kijk, als iemand een foto plaatst en niemand reageert erop dan zegt dat vaak ook wel wat. :Y)

    Ghehehehe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie klinken een beetje gemeen. :') En mensen die nu geen reactie gekregen hebben op een foto: denk niet dat je lelijk bent, want vaak zijn mensen ook gewoon te lui om te reageren of hebben ze geen zin om complimenten te geven aan mooie mensen. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Jullie klinken een beetje gemeen. :') En mensen die nu geen reactie gekregen hebben op een foto: denk niet dat je lelijk bent, want vaak zijn mensen ook gewoon te lui om te reageren of hebben ze geen zin om complimenten te geven aan mooie mensen. :Y)

    Ik heb ook geen reacties op mijn foto gehad. Maar ik weet dat ik mooi ben :Y) En anders ga ik de volgende keer eronder zetten dat ik niet mooi ben. Dat werkt ook vaak.


    -

    Omnivium schreef:
    Jullie klinken een beetje gemeen. :') En mensen die nu geen reactie gekregen hebben op een foto: denk niet dat je lelijk bent, want vaak zijn mensen ook gewoon te lui om te reageren of hebben ze geen zin om complimenten te geven aan mooie mensen. :Y)


    ^ This. + Jullie kunnen wel wat minder off-topic gaan. Ik heb een abo op dit topic, en mijn inbox wordt gespamt. XD


    Tja, wat zal ik zeggen? Ik heb een grote eetlust? (cat)



    @Silverlance, that's pretty badass. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Silverlance schreef:


    Tja, wat zal ik zeggen? Ik heb een grote eetlust? (cat)


    IK WIL DAT MES HEBBEN OMG, gaaaaaf :O LIEFDE VOOR JOU MES EN VORK. (heart2)


    I'm a fighter, let me go.

    Echt knappe mensen hier op Q! :)


    FASHIOOOON.