• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Christian Everson

    Allison komt naar me toe en slaat haar armen om mij heen.
    "Je bent lekker zacht," fluistert ze in mijn vacht. Ik draai mijn kop naar haar toe en kijk haar aan.
    En jij bent super leuk, mooi, prachtig, lief, het beste dat me ooit is overkomen! Roept mijn gedachten luid en ik geef een lik over Allison haar wang. Dan druk ik mijzelf tegen haar aan, zodat ze omvalt.
    Nu mag het. Denk ik met een grijns van binnen en ga boven haar hangen, ik knuffel haar dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik grinnik en knuffel hem stevig terug waardoor ik me iets omhoog trek door zijn lijf. Ik druk een kus op zijn snuit waarna ik mijn hoofd weer terugtrek.
    'En je bent zo'n prachtige wolf, mijn wolfje, mijn lieve, lieve, lieve wolf, die als mens ook al zo prachtig is,' giechel ik.

    [Even aan de slag met mijn Glee RPG Rollenlijst :3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold
    'Lieve Chloe,' ik voel dat er een kusje op mijn voorhoofd wordt gedrukt, 'lieve lieve lieve Chloe'. Zachtjes grinnik ik en geef en por in Blake's zij, waarna ik een kusje in zijn nek druk. Als ik mijn ogen open zie ik ineens vanuit mijn ooghoeken dat er een wolf over Allison heen hangt die ze uitbundig knuffelt. Geïnteresseerd ga ik langzaam overeind zitten en leg mijn hand op Blake's been terwijl ik Christian in zijn wolvenvorm bekijk.


    •

    [Okii ben toch een verslag maken voor Biologie hihi]

    Christian Everson

    En jij ben zo een prachtig meisje, mijn meisje, mijn lieve, lieve, lieve meisje, die als dier denk ik ook al zo prachtig is. Denk ik terug en begraaf mijn kop in haar hals, waar ik kopjes geef. Dan spring ik overeind en spring wil op en neer. Ze is zo leuk, ze is zo leuk!
    Ik spring blij op en neer en ga achter Allison staan, dan duw ik met mijn kop tegen haar rug dat ze op moet staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Ik zie dat Chris in een wolf is verandert, maar ik schenk er geen aandacht aan. Pas als Chloe overeind komt en naar Chris kijkt kijk ik ook. Uitbundig springt Chris op en neer en gaat dan achter Allison staan. Hij duuwd haar met zijn neus tegen haar rug. Het is duidelijk wat hij wil zeggen.
    Maar hij heeft mij gestoord.
    Met een pruillipje kijk ik naar Chloe die met haar mooie wijzeogen naar de wolf zit te staren.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Ik grinnik zachtjes als Christian als een gek op en neer staat te springen en Allison van alles probeert duidelijk te maken. Langzaam schud ik mijn hoofd, als wolf is hij net zo gek als in zijn mensenvorm.
    Naast me voel ik dat Blake iets meer verstijfd en zijn spieren aanspant. Direct richt ik mijn blik zijwaarts om te zien wat er aan de hand is, maar zijn gezicht laat niks los. Met een vragend blik ga ik op mijn buik liggen terwijl ik op mijn ellebogen leun. 'Waarom heb je zo'n stemmingswisselingen?' flap ik er blozend uit.


    •

    Blake Dillon White.
    'Waarom heb je zo'n stemmingswisselingen?' Flapt Chloe er blozend uit.
    'Stemmingswisselingen?' Vraag ik verbaast,'Wanneer dan?'
    Ik kijk hoe Chloe op haar buik gaat liggen en op haar ellebogen leunt. Ik heb echt nooit door van die stemmingswisselingen, heb ik die echt? Mijn hersenen kraken als ik goed nadenk. Eigenlijk heeft Chloe wel een beetje gelijk. Maar ik heb die wisselingen altijd alleen maar met haar in de buurt, raar eigenlijk. Om die gedachte moet ik grijnzen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Stemmingswisselingen? Wanneer dan?'
    Blake's gezicht staat oprecht verbaasd als ik hem vraag over zijn stemmingswisselingen, waarna hij even na lijkt te denken en een grijns op zijn gezicht verschijnt. Kort frons ik mijn wenkbrauwen, 'net zoals toen straks, toen je Chris in eens aan het wegjagen was, en nu weer zoiets, hoe komt dat?' Oprecht geinteresseerd kijk ik hem aan terwijl ik op een antwoord wacht.


    •

    Blake Dillon White.
    'Ehm,' mompel ik. Ik weet niet zeker of ik haar wel wil vertellen over mijn jaloersie. Ik frons bedenkelijk mijn wenkbrauwen.
    'Ik was jaloers,' fluister ik dan. En dan kijk ik meteen naar het water naast ons. Ik wil niet zien hoe ze daar op reageerd.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Verbluft blijf ik op mijn buik liggen en staar met grote ogen naar Blake terwijl hij zijn gezicht wegdraait naar het water toe. 'Jaloers,' mompel ik, zijn antwoord herhalend om het zelf te beseffeen en tot me door te laten dringen. 'Je maakt een grapje,' grinnik ik er dan achteraan. 'Waarom zou je jaloers zijn Blakie?! Ik heb jou toch gek!' zeg ik dan lachend terwijl ik mijn armen rond zijn middel sla en mijn gezicht tegen zijn buik duw. 'Ik wil helemaal niemand anders,' fluister ik zacht in zijn t-shirt.


    •

    Blake Dillon White.
    Verbaast kijk ik naar Chloe terwijl ze haar armen om me heen slaat. En dan glimlach ik weer. Ik til haar op mijn schoot en geef haar een knuffel.
    'Dankje, dankje, dankje!' Mompel ik in haar haar. 'Ik was bang dat je Chris leuker zou vinden,' geef ik dan beschaamd toe. Pas nu ze dit tegen me gezegd heeft kan ik er om lachen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Chris is ook leuk,' zei ik droogjes, waarna ik moest grinniken om Blake's geschrokken gezichtsuitdrukking. 'Maar jij bent leuker!' zeg ik er snel achteraan, 'sterker nog, jij bent de leukste!' giechel ik, waarna ik een kusje op zijn neus druk.
    Even kijk ik hem aan, waardoor de glimlach langzaam van mijn gezicht verdwijnt en ik automatisch naar hem toe wordt getrokken, tot mijn lippen slecht een millimeter van de zijne zijn verwijderd.


    •

    Blake Dillon White.
    Ik kijk geschrokken naar Chloe als ze zegt dat Chris ook leuk is, bijna wil ik gaan huilen, maar ze zegt al dat ik leuker ben, dus dan moet ik lachen.
    'Jij bent leuker dan leuk,' zeg ik haar alsof ik haar een groot geheim vertel. Maar opeens zijn haar lippen op nog geen cm afstand van die van mij. Aarzelend kijk ik haar aan. Ik zou maar een paar cm naar voren hoeven te buigen... sterker nog ik zou nog geen millimeter naar voren hoeven buigen, zo dichtbij is ze. Maar straks doe ik het niet goed.
    Ik heb nog nooit iemand gekust, nog nooit ben ik zo dichtbij iemand geweest. Zou dit wel goed komen.
    Ik doe mijn ogen dicht en wacht en maak me klaar om die kleine afstand te overbruggen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Jij bent leuker dan leuk,' zegt Blake op een toon alsof het het allergrootste geheim is wat hij ooit tegen iemand heeft verteld, waardoor ik voel dat mijn wangen rood worden. Op het moment dat mijn lippen nog geen millimeter van de zijne zijn verwijderd zie ik hem aarzelen, twijfelen en uiteindelijk zijn ogen sluiten.
    Langzaam breng ik mijn hand omhoog en leg die in zijn nek, waarbij mijn vingertoppen net het randje van zijn haar raken. 'Je kunt het wel Blake,' fluister ik zacht tegen zijn lippen aan. Daarna laat ik mijn lippen even over zijne glijden, tot het eindigt in een zachte, vederlichte kus. 'Je kunt het écht,' fluister ik opnieuw, als ik mijn lippen heel even van die van hem haal.


    •

    Blake Dillon White.
    'Je kunt het écht,' fluistert Chloe om me aantemoedigen. Even twijfel ik nog en dan kus ik haar. Een klein kusje, daar begin ik mee. Dan nog een klein kusje, om zeker te weten dat ik het goed doe. Even doe ik mijn ogen open, verwondert, en dan doe ik ze snel weer dicht. Ik sla mijn armen om haar heen en geef haar nu een kus die iets langer duurt.
    Nooit geweten dat kussen zo prettig kon zijn.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.