• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Ik verplaats het gewicht van het picknickkleed even naar mijn andere arm terwijl ik Christian glimlachend aankijk als hij zijn oortjes laat zien. 'Staat je leuk,' zeg ik dan gemeend, 'veel beter als het krijgen van veren,' grinnik ik er dan achteraan.


    •

    [Oké, wacht, ik ga effe het verf uit me haren wassen. XD. -Vorige week had ik btw 13 uur slaaptekort, daarom reageerde ik nieett.-]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [SORRY SORRY SORRY! Ik was er gisteren niet!!! :x Was vergeten dat te melden!!! :x ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blake Dillon White.
    Ik kijk even door het raam van de keuken en zie Chris. Wat doet hij daar? Ik draai me schouder ophalend om en kijk naar wat ik bij elkaar heb gesprokkeld. Taart, melk, brood, kaas, koekjes, limonade, appels. Tevrede knik ik. Dan kijk ik met een grijns uit het raam om te zien of Chloe er nog is.
    Wat ik zie laat me verstijven.
    Het is Chris, hij buigt zich naar voren en geeft Chloe een kusje op haar wang. Ik merk niet eens dat ik de melk fles laat vallen. Ik zie hoe Chris dan zijn pet weg neemd en oortjes laat zien. Kinderlijk wiebelt hij er mee. Dát is mijn truc.
    Ik ga op mijn knieën zitten en bijt op mijn lip. Dan pak ik een nieuwe melkfles en stop alles slordig in een zak. Ik stap naar buiten en probeer en kalm en aardig uit te zien. Maar aan de boze blikken naar Chris kan ik niets doen. Mijn hersenen roepen: "mijn mijn mijn! ze is van mij!"

    [Nog maals sorry!]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:09 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    "Awn vogeltje krijgt veertjes?" Zeg ik lachend. Ik zie Blake aankomen lopen en glinlach naar hem. Zijnblik naar mij is redelijk boos en ik doebmijn hoofd een beetje schuin. Ik had mijn pet alweer opgezet.
    "Waarom staat je gezicht op onweer? Ben je niet blij om te picknicken?" Vraa ik dan en sprig even op en neer. "Ikke wel hoor!" Glimlach ik dan en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Blozend staat ik even naar het vijvertje, 'ja ik krijg veren,' mompel ik zachtjes. Mijn gedachten worden weer teruggetrokken doordat ik hoor dat Blake eraan komt. Direct draai ik mijn hoofd om met een grote glimlach, maar zie tot mijn verbazing dat hij met een boze blik naar Christian staat te kijken. Met een kleine sprong sta ik naast Blake en neem een paar spullen van hem over, 'Christian gaat mee picknicken, goed Blake? Hij verveelde zich heel erg!' Hopelijk vond Blake het oke dat Christian ook meeging, anders was het ook zo zielig. Met een stralende glimlach keek ik op en neer van Christian naar Blake en weer terug. 'Nu nog een plekje zoeken!'


    •

    Blake Dillon White.
    'Best hoor, kom maar mee picknicken,' zeg ik tegen Chris. Maar mijn stem laat duidelijk horen dat ik dat liever niet heb. Zachtjes uitgedrukt.
    'Nu nog een plekje zoeken,'zegt Chloe dan ik kijk liefdevol naar haar terwijl ze rond kijkt. Haar haar haar valt glanzend als puur goud over haar schouder en haar ogen schieten rond. Ik voel een blosje op mijn wangen terwijl ik haar hand pak en haar naar een mooi plekje onder een wing begeleid naast het watertje. Daar leg ik het kleed neer.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik kijk naar Blake en kijk dan naar beneden. Hij heeft liever niet dat ik mee ga, dat voel en hoor ik... Ik leg mijn oren plat, al zie je dat niet omdat ik de pet weer op heb. Langzaam loop ik achter ze aan. "Ik help wel met uitpakken." zeg ik en loop naar de tas toe en wil hem oppakken.
    Ik kijk even naar Chloe en Blake, ze zijn best leuk samen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 21:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    De toon in Blake's stem was me niet ontgaan, ik hoopte dat Christian het zou begrijpen en toch nog kon genieten van het picknicken. Blake had een super plekje uitgekozen, mijn ogen nemen alles op als ik me voorzichtig laat zakken op het picknickkleed. 'Het is een super plekje Blake!' Zeg ik stalend en wenk dan Christian, 'kom ook zitten joh, ik heb honger,' grinnik ik zachtjes terwijl ik de broodjes een voor een op het kleed uitspreid.


    •

    Blake Dillon White.
    Ik kijk naar Chloe en dan naar Chris. Mijn hersenen werken als een bezetenen. Zou Chloe... Zou Chris... ? Die kus op Chloe's wang van Chris zit me heel erg dwars. En ik bijt op mijn lip. Ik voel een pool vossen tand in mijn lip prikken en ik concentreer me om te zorgen dat er niet ergere dingen gaan gebeuren. Ik pak een broodje en zonder te kijken naar Chris draai ik mijn arm naar achteren om Chris het broodje te geven.
    Dan pak ik nog een broodje met mijn andere hand en neem een hapje. Mijn grijze ogen kijken naar het kleed.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Een beetje beduusd pak ik het broodje aan.
    "Blake... Waarom doe je zo... niet lief?" Vraag ik dan en kijk naar hem. Ik voel me door hem een beetje buitengesloten. Hij wil helemaal niet dat ik erbij ben. Ik sta op en kijk naar de twee. "Ga maar fijn met zijn twee picknicken." Zeg ik en gooi het broodje op het kleed waarna ik wegren. Ik weet niet precies hoe ik me voel nu maar het voelt niet goed. Alsof ik elk moment een uitbarsting kan krijgen, maar dan weer i niet of het woede is of verdried... Hij sluit me buiten, en als het iets is waar ik niet van hou is buitengesloten. worden..

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik Chris na. Hij ziet er... boos en teleurgesteld uit. Mooi. Had hij mijn Chloe maar niet moeten zoenen. Tevrede kijk ik hem na. Dan raap ik het broodje wat hij naar me toe heeft gegooit op en breek het in kleine stukjes. Daarna gooi ik de stukjes in het watertje naast ons, voor de vissen en vogels.
    Ik kijk glimlachend om naar Chloe, en...


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik haat Chris niet hoor! Het geeft me echt een onzeker gevoel, ruzie tussen twee persongages. ._. ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WoodKiwi schreef:
    [Ik haat Chris niet hoor! Het geeft me echt een onzeker gevoel, ruzie tussen twee persongages. ._. ]


    [Hahah ah joh. Het is een RPG lieverd, daar hoort het dat personages ruzie krijgen. hihi :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zal ik Allison ertussen laten komen dat Blake kan zien dat Chrissie niet verliefd is op Chloe? (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.