• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    [zo, weer bijgelezen. had een slaapfeestje. en nu een bloedneus D;
    Anyway, jullie moeilijk doen over het vier rollen ding terwijl ik al lang vier rollen had x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    [zo, weer bijgelezen. had een slaapfeestje. en nu een bloedneus D;
    Anyway, jullie moeilijk doen over het vier rollen ding terwijl ik al lang vier rollen had x'D]


    || Oeeh, gezellig! En auw, succes met je bloedneus! Ja, ik merk het ook net, haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Renesmee!' riep ik geschrokken uit toen ik haar uit een boom zal vallen en op haar handen terecht zag komen, 'wat is er?' vraag ik bezorgd als ik in een flits naast haar sta. 'Heb je -' mijn zin werd afgebroken doordat ik een oude - heel oude - maar vertrouwde geur rook en mijn ogen flitsten verbaasd heen en weer tussen de bomen. 'Florence,' fluisterde ik bijna onhoorbaar.

    Embry Call
    Ik zag Brynn wild voorbij benen maar kon de kracht niet vinden om op te staan en haar tegen te houden, mijn benen stonden dat nog niet toe en een traan liep langs mijn wang naar beneden. Hoe kon ik het maken om boos te worden op haar, mijn inprent, mijn liefde, mijn leven ...
    In een ruk schoot ik overeind, alle pijn negerend en volgde haar naar de supermarkt. 'Brynn,' stootte ik uit toe ze buiten kwam en hinkte de parkeerplaats over. 'Wie is daar?' hoor ik haar plotseling zacht vragen.


    •

    [@mydreamstory kunnen we anders niet doen dat collin op haar? dat hij terugkomt?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Is ook goed, en dan is Embry er ook o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Florence Ruth Campbell

    Ik deinsde achteruit als het meisje de tak naast me vastpakt, je hoort een ritselend geluid en ze kijkt verschrikt om. Haar bruine ogen priemen in de mijne en ik sla geschrokken mijn hand voor mijn mond als ze zich op de grond laat vallen. "Renesmee!" hoorde ik de perfecte stem van Edward zeggen, geschrokken en bezorgd. "Wat is er?" zijn prachtige stem klinkt weer door het bos. "Heb je-" midden in zijn stem stopte hij en ik vreesde het ergste. Zijn ogen flitsen heen en weer tussen de bomen, zoekend naar waar de geur die hij rook vandaan kwam. Mijn geur. "Florence." er schoot een felle steek door me heen toen ik hem mijn naam hoorde bijna onhoorbaar hoorde zeggen. Het verdriet vermengde zich met vreugde, hij wist mijn naam! Hij wist mijn naam.. "Hij weet mijn naam.." kwam er heel zachtjes uit mijn keel, zonder dat ik het door had. Ik sloeg mijn hand opnieuw voor mijn mond en durfde niet meer te bewegen noch te ademen

    Bella Cullen

    Binnen een seconde stond ik naast Edward en Renesmee. "Florence." hoorde ik mijn man bijna onhoorbaar fluisteren, Renesmee zou het niet kunnen horen. "Florence?" herhaalde ik verbaasd, niet wetend over wie hij het had. De geur drong ook mijn neus in nu, het was een zoete geur. Het rook een klein beetje naar bosbessen.

    || Noes, ik moet zo naar mijn oma. Dus dan kunnen we pas morgen avond verder :/ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brady Fuller
    "Kunnen we praten Sam? Het spijt me van eerder." Sam knikte.
    "Kom binnen." Hij deed een stap opzij en liet me naar binnen. Langzaam ging ik op de bank zitten.
    Hij kwam uit de keuken gelopen en gaf me een glas water. Ik glimlachte dankbaar.

    Sam Uley
    Het was al midden op de dag toen Brady eindelijk naar huis ging om een beetje te slapen. Hij zou nu eigenlijk rondes met rennen met Collin, maar omdat Collin er toch niet was, liet ik hem gaan.
    "Doei Emily! Ik ben wachtlopen!"

    Collin Littlesea
    Ik rende zo snel als ik kon. Brady wilde me misschien niet zien, maar ik wilde liever niet te lang bij hem uit de buurt zijn.
    Ik kwam slippend tot stilstand aan de rand van een parkeerplaats van een supermarkt. Ik wilde me weer omdraaien toen ik een stem hoorde.
    "Wie is daar?" Brynn stond op de parkeerplaats en keek in de richting van de bomen. Embry kwam langzaam haar kant opgelopen.
    Zo voorzichtig mogelijk stapte ik uit de beschutting van de bomen, maar zo dat ik snel genoeg kon verdwijnen als er andere mensen de parkeerplaats opkwamen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Edward Cullen
    Bella keek me verbaasd aan nadat ik Florence haar naam had gefluisterd. Ik wilde zojuist mijn hoofd schudden en zeggen dat het niets was toen ik plotseling een herkenbare stem iets hoorde fluisteren boven in de boom, 'hij weet mijn naam nog.' Instinctief ging ik voor Bella en Renesmee staan en richtte toen mijn blik naar boven. 'Florence?' vraag ik nog eens, dit maal iets harder.

    Embry Call
    Ik zag dat Collin in zijn wolvenvorm half verscholen aan de rand van het bos stond en dat Brynn naar hem keek. Ik liet mijn hoofd zakken en ging op een verhoging op de parkeerplaats zitten. Was ik haar nu echt kwijt geraakt? Liep ze nu al gewoon naar anderen toe zonder aan mij te denken?


    •

    Florence Ruth Campbell

    "Florence?" dit maal zegt hij het harder. Ik wist dat ik genoeg verscholen zat achter de bladeren om niet gezien te kunnen worden, maar ik wist ook dat hij me geroken én gehoord had. Toch durfde ik niet keer te ademen, te bewegen en laat staan iets te zeggen. "Ga naar huis, alsjeblieft." hoorde ik hem daarna zeggen, op een gehaaste toon. Ik hoorde voetstappen en zag nog net hoe de vrouw en het meisje weg flitste. "Florence?" klonk het nog een keer, en ik wist dat ik nu zou moeten antwoorden. Ik slikte, maar ik kon het niet. Ik durfde het niet, lafaard die ik was.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Moet weg, tot morgen avond @Shooter (: en voor de rest zie ik jullie vast weer over twee uurtjes ^^ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik zag de jongen die Collin genoemd werd in zijn wolvenvorm. Langzaam stapte ik erop af. 'Sterkte, he' knikte ik naar hem. Daarna liep ik naar huis. Ik rook ergens ver vandaan Embry's geur. Nu wist ik zeker dat ik vandaag vertrok. In mijn huis pakte ik alles in en kleedde me om. Snel schoot ik in andere kleren en nam mijn koffers in mijn hand. Daarna stapte ik uit het huisje, opweg naar het vliegveld. Mijn auto had ik in de garage staan, die gelukkig naast het huis stond. Zo begon ik te rijden.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [huh? dat heeft toch geen relatie tot wat we net hadden, MyDreamStory?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [He? Brynn had het tegen Embry >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Oh, ben er weer. Sneller dan gedacht heheh (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [maar collin is net verschenen, Embry is nog niet eens bij Brynn en het heeft geen logica met het verhaal...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis