• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Edward Cullen
    'Heeft je moeder je niet geleerd om niet te staren naar meisjes als ze zich aankleden?' zegt Bella grinnikend terwijl ze schoon ondergoed aantrekt. Met een grote grijns loop ik naar de kledingskast naast haar en begin zelf ook schoon ondergoed aan te trekken en kleren uit te zoeken. 'Dat heeft ze me inderdaad geleerd, ze wist echter niet dat er ook uitzonderingen waren,' zeg ik met een geamuseerde grijns, terwijl ik nog steeds vanuit mijn ooghoeken toekijk hoe Bella zichzelf aankleed. Snel schiet ik in een zwarte broek en een grijs t-shirt, waarna ik op het bed plof om te kijken hoe Bella zich verder aankleed. 'Daarnaast vind ik het leuk om naar je te kijken,' grinnik ik dan.

    Embry Call
    Brynn staart me met een verbaasde blik aan als ze wat hakkelt over dat mijn wang net nog bloedde en nu een dichte wond was geworden. 'Wolvengedoe,' mompel ik zacht, terwijl ik me weer omdraai en mijn tocht naar de winkels met wilde passen voortzet. Halverwege - zonder te stoppen - kijk ik over mijn schouder om te zien of Brynn volgt en maak een beweging met mijn hoofd dat ze moet komen.


    •

    Overexposed schreef:
    || Super, dan werk ik haar uiterlijk nog even uit. Heb je al een idee hoe je ze wilt laten tegenkomen? Is Lillian anders die blonde vampier van daarnet? Dat is misschien wel een goed idee. ||


    || We kunnen ze anders wel laten jagen en dat ze elkaar dan tegenkomen ofzo ! Dan moet Edward maar even op een dwaalspoor gezet worden omdat ik aan 't einde van de middag weg ben ! ||


    •

    Shooter schreef:
    (...)

    || We kunnen ze anders wel laten jagen en dat ze elkaar dan tegenkomen ofzo ! Dan moet Edward maar even op een dwaalspoor gezet worden omdat ik aan 't einde van de middag weg ben ! ||


    || Ik ben aan het einde van de middag ook weg, dus dan gaan we gewoon maandag verder anders joh. Laat ze maar jagen, dan maak ik even snel mijn perso af en dan eerste stukje :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Wauw, jij bent enthousiast' snauwde ik hem toe. 'En als ik jou niet hoeft te beschermen, hoef jij mij ook niet te beschermen' zei ik kwaad, niet boeiend dat iedereen ons aanstaarde. 'Ik kan best voor mezelf zorgen' mompelde ik en ik maakte ongemerkt van mijn handen vuisten. Ik was heus geen klein kind, alleen omdat Embry een wolf was maakte hem nog niet iemand die mij moest beschermen.

    [Had wel zin in een ruzie, moet m'n energie kwijt >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    "Dat heeft ze me inderdaad geleerd, ze wist echter niet dat er ook uitzonderingen waren." zegt hij met een geamuseerde grijns en hij ploft op het bed. "Daarnaast vind ik het leuk om naar je te kijken." ik schiet weer in de lach. Als ik mijn lach weer onder controle heb en helemaal aangekleed ben trek ik hem van het bed af. "We gaan maar eens bij Renesmee kijken, ze wilt vast jagen." glimlach ik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'We gaan maar eens bij Renesmee kijken, ze wil vast jagen,' glimlacht Bella. Met een harde zucht en een grote grijns op mijn gezicht flits ik overeind van het bed, 'ja ja, je wil gewoon niet langer mijn ogen of je lichaam voelen, mevrouw Cullen, ik heb je door,' fluister ik samenzweerderig in haar oor. Lachend flitst ik de kamer uit en ren ik de trap af naar de keuken, waar ik Renesmee aantref die me met een opgetrokken wenkbrauw aankijkt.

    Embry Call
    'Wauw, jij bent enthousiast,' snauwt Brynn, 'en als ik jou niet hoef te beschermen, hoef jij mij ook niet te beschermen!' roept ze er kwaad achteraan. Met een ruk blijf ik stilstaan en draai ik me vliegensvlug om. Terwijl ik naar beneden kijk krijg ik een donkere blik in mijn ogen en mijn wijsvinger wijst naar Brynn's gezicht. 'Jij moet je eens beseffen hoe het voor mij is als jij jezelf elke keer in de problemen brengt!' begin ik woest, 'je weet dat ik niet zonder jou kan en dat ik alles voor jou zal doen! Sta dat dan ook eens een keer toe!'
    Ik haal een keer hard adem en schreeuw dan hard 'WAT?!' naar een voorbijganger die me met grote ogen aankijkt, terwijl ik weer woest naar Brynn's gezicht kijk.


    •

    Bella Cullen

    Met een harde zucht flitst hij naast me, grijnzend. "Ja ja, je wil gewoon niet langer mijn ogen of je lichaam voelen, mevrouw Cullen, ik heb je door." fluistert hij met een samenzweerderige toon. Ik lach weer, hardop en schud mijn hoofd als hij de kamer uit flitst. Op mensen tempo loop ik hem achterna.

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn zoektocht naar iets zoets word onderbroken door snelle, zware voetstappen die de trap af renden. Ik keek snel op, het keukenkasten sluitend. "Waar ben je naar op zoek, meisje?" vroeg papa. Met een mond vol hagelslag, dat ik ergens achterin had gewonden probeerde ik te antwoorden. "Niks." kwam er moeilijk met volle mond uit. Ik moest mijn hand voor mijn mond houden omdat ik anders hagelslag zou sproeien.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:12 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Oh dus ik breng je in de problemen?!' Gilde ik. 'Dan kun je verdomme ook wel zonder mij!' Riep ik en ik draaide me om. 'Doei Embry' siste ik en ik liep met een nors gezicht naar het reservaat. Ik had er genoeg van. In Canada of Griekenland ofzo zal het wel beter zijn. Tenslotte reisde ik de wereld rond en woonde eigenlijk in Spanje. In mijn huisje pakte ik mijn spullen in en maakte het huisje nog een keer schoon.

    [Moet voorlopig op iPhone]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Florence Ruth Campbell

    Mijn handen trilden van jaloezie en woede als ik Edward zie, ik was zijn gezicht nooit vergeten. Zijn houding was perfect, alles aan hem was perfect. Wij samen, waren perfect. Het meisje wat voor hem staat was zijn bloedeigen dochter, maar hij had met mij een kind moeten krijgen. Ik was perfect geweest voor hem, hij was van mij. Een dierlijke grom rolde uit mijn borstkas en ik kromp in elkaar van al de emoties. Toen ik was gekalmeerd keek ik weer op, en zag een vrouw in de woonkamer zitten. Ze leek heel erg op het meisje, en gelijk begon mijn gave te werken. Ik wist het eigenlijk al, maar de beelden die ik door kreeg bevestigden het. Ze had Edward van me afgepakt, zij had alles verpest. Mijn handen begonnen weer te trillen en een grote vlaag jaloezie overspoelde mijn gedachten. "Van mij, van mij." fluisterde ik zachtjes. "Hij is van mij."


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Grinnikend kijk ik toe hoe Renesmee - met een overvolle mond - het woordje 'niks' probeert uit te spreken. Dan denk ik plots aan afgelopen nacht en wat er met Renesmee was gebeurt, opnieuw klap ik helemaal dicht. 'Oh - Eh - Moet ik iets voor je halen? In de winkel? Of jagen?' begin ik stotterend te vragen, hopend dat Bella zo zou verschijnen.

    Embry Call
    'Doei Embry,' sist Brynn nog, voordat ze ervandoor gaat en mij achterlaat.
    Woedend stamp ik haar met grote passen achterna, terug naar het reservaat, maar voordat ik de winkelstraat uit ben staan opnieuw de drie gasten voor mijn neus die Brynn zojuist had weggejaagd. 'Zo zo, nu ben je niets meer zonder je meisje hè, pussy!' roept er een uitdagend.
    Woedend vlieg ik op hem af en sla in het wildeweg rond, niet wetend wat ik raak. Na zelf meerdere vorse klappen te hebben ontvangen - aangezien ik ver in de minderheid was - stuiven de jongens uiteen doordat een politiewagen de straat indraait. Er niet naar omkijkend en licht hinkend loop ik terug naar het reservaat, eenmaal daar laat ik me bij de kampvuurplaats op de grond vallen en wacht af totdat mijn wonden zijn genezen.


    •

    Bella Cullen

    Ik plof neer op de bank om te wachten tot Renesmee en Edward klaar waren om te vertrekken. Terwijl een paar willekeurige bladzijden uit een tijdschrift las bekroop een raar gevoel me, ik keek instinctief achterom maar zag niks. Toch voelde ik me niet helemaal gemakkelijk, het was alsof iemand naar me keek. Ik hoorde Edward in de keuken stotteren, maar besloot dat hij mans genoeg was om het zelf op te lossen.

    Renesmee Carlie Cullen

    "Oh - Eh - Moet ik iets voor je halen? In de winkel? Of jagen?" vraagt hij stotterend. Mijn wenkbrauwen schieten omhoog van zijn plotselinge stem verandering maar ze zakken al snel omlaag. "Mweuh." ohja, ik heb iets in mijn mond. Ik slik de hagelslag door en probeer het nog een kleer. "Jagen is goed." beslis ik en veeg met mijn mauw mijn mond af. "Gaan we dan gelijk?" vraag ik en zonder op antwoord te wachten trek ik mijn schoenen in de hal aan. Mama en papa volgen me en ik stap de deur uit. Ik schiet zonder iets te zeggen al weg.

    Florence Ruth Campbell

    Ik schrik van de plotselinge bewegingen, en een maar al te bekende geur die mijn neus binnendrong. Gevolgd door Edward en de nog onbekende trut liep het meisje enthousiast door het bos. Als ik iets wou doen moest het straks gebeuren, maar ik wist dat ik vreselijk in het nadeel was. "Hah, wedden dat ik de grootste vang?" schreeuwt het meisje lachend door het bos en ik besluit het drietal te volgen. Mijn blik is op Edward gebrand.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Bovenop de trap van de veranda druk ik nog even lief en teder mijn lippen op Bella's voorhoofd. 'Wedden dat ik de grootste vang?' imiteer ik Renesmee met een grote grijns op mijn gezicht.
    Samen flitsen we van de veranda af en schieten het bos in, terwijl ik enkele gedachten opvang waar ikzelf in voorkom, verward kijk ik achterom, maar als ik niemand zie en Bella hoor lachen besluit ik het maar even zo te laten en schiet ze achteraan, met een grote, gelukkige glimlach op mijn gezicht. 'Ik win van je Nessie!' schreeuw ik luid.


    •

    Florence Ruth Campbell

    Ik zie hoe hij zijn lippen op het voorhoofd van die achterbakse trut drukt, ik kook van woede. Ze flitsen samen het bos in en lijken heel erg gelukkig met elkaar, maar hij zou gelukkiger met mij zijn, dat wist ik zeker. Ik had moeite om ze te volgen, door de bomen was het veel moeilijker om hun bij te houden maar ik slaagde erin. Het meisje was een hybrid, daar had ik van gehoord en ze voldeed aan alles. Ik stopte met ademen toen hij omkeek, met een verwarde blikt op zijn gezicht. Mijn mond viel een stukje open door de perfectie die zijn gezicht nogsteeds had, mijn ogen stonden weer droevig en ik voelde alles wat ik voelde toen hij mij verliet. Hij rende weer verder, ik volgde hem nogsteeds.

    Renesmee Carlie Cullen

    "Ik win van je Nessie!" schreeuwde papa luid en ik lach. "Hah! Echt niet." ik greep een tak boven me vast en slinger naar de andere. Ik laat mezelf van de schrik vallen als ik geritsel uit de bladeren naast me hoor, ik zag haar felrode ogen door de groene bladeren heen. De val brak ik met mijn handen, en stond gelijk weer op. Mijn handen deden pijn, maar de adrenaline die door mijn lijf gierden liet me er niks van merken. Papa stond ik een flits naast me. "Wat is er?" zei hij bezorgd.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Dit soort ruzie's had ik te vaak. Ik deed mijn hakken uit en mijn nieuwe gympen aan. Voor de rest pakte ik niet al mijn spullen in, om ik wilde tot morgen blijven. Voor onderweg besloot ik maar wat spullen te kopen. Ik liep richting de supermarkt, en zag Embry in het reservaat zitten. Hij was gewond, maar dat kon me niks schelen. Eigenlijk wel. Was dat imprinten een grap? Het zou vast nep zijn. Even bleef ik twijfelen of ik sorry zou zeggen. Nee, dat nooit. Ineens voelde ik een steek van ellende. Nog nooit had ik me zo ellendig gevoeld. Met pijn in mijn hart -wat duidelijk te zien was aan mijn houding- liep ik rechtdoor. Toen i Embry voorbij was, begon ik te rennen. Bij de supermarkt aangekomen, laaide ik zoveel mogelijk spullen in en rekende af. Buiten nam ik een omweg zodat ik niet langs Embry zou komen. Ineens rook ik iets. 'Wie is daar?' Vroeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 15:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Niet om te storen, er komt gewoon een dier op Brynn af]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."