• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Embry Call
    Het feit dat de onbekende vrouwelijke vampier haar gave op Brynn deed en ze daardoor een aantal seconden - voor mij leek het een eeuwigheid - geen adem kon halen, maakte het dat ik een paar stappen naar voren rende, sprong, en in de lucht veranderde naar mijn wolvenvorm. Wild grommend rende ik op de vampier af, die tegen een boom was gesmeten door Brynn en ontblootte mijn tanden.


    •

    Bella Cullen


    Hij kijkt me even verbouwereerd aan, en grijnst. "Je pest me, mevrouw Cullen, ik krijg je nog wel." zegt hij plagend en ik glimlach terwijl hij me op de grond zet. Hij laat zijn handen langs mijn lichaam glijden en kijkt me verleidend aan. "Nu plaag jij me, meneer Cullen." ik grijns terwijl hij zich omdraaid en een shirt pakt.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Dat heb je verdiend, duivel die je bent,' grinnik ik zachtjes terwijl ik een grijs shirt over mijn hoofd trek en even met mijn handen door mijn haren ga. Voordat ik omdraai grinnik ik nog even.
    'Ga jij je ook maar aankleden, duiveltje,' zeg ik verleidelijk, waarna ik even met mijn tong langs mijn lippen ga om haar te plagen.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Meen je dat nou, Embry?' zei ik met opgetrokken wenkbrauwen, terwijl ik naar mijn nagels keek. 'Een beetje een laat reflex, maar goed' haalde ik mijn schouders op en ik liep naar de vrouw toe. Embry vermoordde d'r en ik keek glimlachend toe. 'Het voelt zo goed om te zien hoe een vampier word vermoord. He bah, nu kan ik wel bij die bejaarden van de Volturi' mompelde ik. Zodra de vampier af stond te fikken, werd mijn blik chagrijnig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Binnen drie effectieve beten lag de vampier gebroken op de grond, Brynn zette haar in brand zodat ze nooit meer op zou staan en nooit meer terug zou komen. 'Meen je dat nou, Embry?' zegt Brynn met opgetrokken wenkbrauwen, daarna mompelde ze nog iets over de Volturi en werd haar blik chagrijnig. Zachtjes begin ik te piepen en laat ik mijn kop hangen, wist ik veel dat die vampier haar pijn ging doen, ik vermoord niet graag dingen, ook al zijn het vampiers, het zijn mijn oerreflexen die het overnemen.


    •

    | Ik ben bij een feestje, dus ik kan niet meer reageren op Edward. Sorry! xx |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'He, ik bedoelde het niet gemeen, hoor' zei ik tegen Embry en ik drukte een kusje op zijn kop. 'Ga je zo mee naar Port Angeles?' vroeg ik aan hem en ik keek hem aan. Grijnzend aaide ik hem over zijn kop en keek een beetje omhoog. 'Pfuh, als wolf ben je groter dan ik ben, maar ook als je in mensenvorm bent. Het is heel erg om klein te zijn' pruilde ik.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Blij knik ik met mijn kop op en neer als Brynn vraagt of ik mee ga naar Port Angeles. Ik zou alles voor haar doen, overal mee naartoe gaan, wat ze ook maar van me zou vragen.
    Snel sprint ik naar huis waar ik me vliegensvlug omkleed. 'n Zwarte jeans, wit strak shirt, rode allstars en een grijs vest. Binnen een paar minuten sta ik hijgend naast Brynn stil terwijl ik haar hand vastpak. 'Ik doe alles voor jou,' fluister ik.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Oke, maak een groeimiddel' lachte ik en ik trok Embry rennend mee naar Port Angeles. Nogsteeds niet oplettend dat ie niet zo snel kon rennen, rende ik op mijn hardst. Geld had ik altijd bij me. Vrolijk kwam ik tot stilstand en liep hand in hand met Embry een schoenenwinkel in. Blij liep ik naar de schoenen en mijn mond viel open toen ik de Armani sneakers zag. Snel paste ik ze en liep weer naar de kassa. Ze waren erg duur, maar ik legde het geld neer en nam het tasje aan. Weer trok ik Embry naar buiten. 'Sorry, maar die schoenen moest ik hebben' lachte ik. Mijn lach ging over toen ik de jongens van de club zag. 'Shit. Die jongens had ik eerder dit jaar neergeslagen omdat ze vervelend waren' zei ik droogjes tegen Embry en keek oplettend naar de jongens.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    "'Dat heb je verdiend, duivel die je bent." Edward grinnikt en trekt een grijs shirt over zijn hoofd heen, waarna hij met zijn handen door zijn haar gaat. "Ga jij je ook maar aankleden, duiveltje." hij gaat met zijn tong langs zijn lippen en kijkt verleidelijk.
    Ik zet een van mijn handen op mijn heup en bijt op mijn lip, terwijl ik met mijn hand door mijn haar heen ga. Daarna draai ik me sierlijk om naar de badkamer, de deur laat ik opzettelijk een stukje open. Ik zet de douchestraal op zijn warmst en kleed me van top tot teen uit, waarna ik de kleding zonder een stap te zetten in de wasmand gooi. Even zucht ik verlekkerd als de warme stralen mijn huid bereiken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ik heb trouwens echt nog een heel erg goed idee voor een rol, alleen dan zou ik vier rollen hebben en dat is een beetje veel. Bella en Renesmee wil ik niet laten vallen, en Emily vind ik dan het minst leuk om te spelen denk ik.. @Shooter, zal ik je anders een pb sturen met mijn idee of hier dumpen? (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Grinnikend liep ik met Brynn de schoenenwinkel uit, alleen zij kon binnen twee minuten beslissen dat ze Armani sneakers - of wat het ook waren - zou kopen. Eenmaal buiten hoor ik haar lach wegsterven en kijken naar een aantal jongens die ze ooit heeft neergeslagen in de club. Beschermend sla ik mijn arm rond haar middel en vervolgen we onze weg aan de overkant van de straat.
    'Hee lekkertje, wil je weer dansen?!' schreeuwt een van de jongens, wat vreemd genoeg direct alle stoppen bij me doet doorslaan. Binnen een paar seconden heb ik Brynn losgelaten, schiet ik de straat over en laat mijn vuist tegen de kaak van de jongen aanknallen. De boksbeugel die ik twee tellen later tegen mijn wang krijg zag ik niet aankomen, wat me doet wankelen op mijn benen. Na een klap in mijn maag rennen de jongens weg, de gozer die ik heb neergeslagen met zich meeslepend, terwijl ik dubbelgebogen - maar grijnzend - blijf staan.

    Edward Cullen
    Even twijfel ik als ik in de slaapkamer sta, dan flitst ik toch naar de deur, draai hem op slot en schiet dan de badkamer in. Ook mijn spullen belanden binnen twee seconden in de wasmand en ik neem een diepe hap lucht voordat ik de douche instap. Bella doet alsof ze niets on de gaten heeft, ze staat met haar rug naar mij toegekeerd en haar ogen dicht te genieten van de warme waterstralen. Voorzichtig pak ik haar lievelingsshampoo - met aardbeiengeur - en spuit wat in mijn hand. Teder begin ik haar rug in de zepen en ga omlaag naar har bene, ervoor zorgend dat ik geen enkel plekje mis.


    •

    Overexposed schreef:
    || Ik heb trouwens echt nog een heel erg goed idee voor een rol, alleen dan zou ik vier rollen hebben en dat is een beetje veel. Bella en Renesmee wil ik niet laten vallen, en Emily vind ik dan het minst leuk om te spelen denk ik.. @Shooter, zal ik je anders een pb sturen met mijn idee of hier dumpen? (: ||


    || Stuur maar een pb'tje! Als je het aankan mag je wel 4 rollen spelen, Emily is toch niet zo heel actief dus daar heb je het toch niet zo druk mee! En als het de RPG beter maakt is het altijd mooi natuurliijk! ||


    •

    Bella Cullen

    Ik glimlach triomfantelijk als Edward de douche instapt, maar bleef met mijn rug naar hem toegekeerd. Hij strekt zijn hand uit en reikt naar de shampoo op het bovenste plankje. Even later vult de douchecabine zich met de zoete, overheerlijke geur van aarbeien douchegel. Teder raakt hij mijn schouder aan en begint dan mijn rug in te zepen, dan mijn benen. Ik snoof de mierzoete geur op, want door de hete stoom leek de aardbeien geur nog zoeter dan dat hij al was. Edward legt, zijn handen op mijn heupen als hij klaar is en voordat hij het kan doen draai ik mezelf om. Ik staar een tijdje in zijn perfecte ogen en wrijf een nat plukje haar uit zijn gezicht. Langzaam breng ik mijn lippen dichter bij de zijne, maar als ze elkaar eindelijk raken ga ik met mijn hoofd een stukje naar achter. Nu was ik het die naar het shampoo en douchegel plankje reikte, zonder me ook maar om te draaien had ik de goede al te pakken. Ik kijk hem even uitdagend aan en snuif de geur van mannen douchegel die zich mengt met de zoete aardbeien geur op.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Shooter schreef:
    (...)

    || Stuur maar een pb'tje! Als je het aankan mag je wel 4 rollen spelen, Emily is toch niet zo heel actief dus daar heb je het toch niet zo druk mee! En als het de RPG beter maakt is het altijd mooi natuurliijk! ||


    || Ja, ik kan het wel aan denk ik. Als het van jou mag, heel erg graag. Ik zal je een pb sturen! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.