• De stelling van deze week luidt:
    De zomervakantie is te lang en zou meer verspreid moeten worden over het hele jaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Ik weet niet hoe het bij de Nederlandertjes zit, maar bij de Belgen is het zo vaak dat de zomervakantie dient als 'blok' voor de herexamens die in augustus zijn. (Tenminste voor degenen die verder studeren na hun 6e middelbaar.) Je hebt je tijd dik nodig want de hele maand juli moet je leren. Wat eigenlijk wel tegenvalt omdat je daarvoor net 4 weken geleerd hebt en examens hebt moeten maken.

    Dus jah, als echte student is het makkelijker als de zomervakanite zo lang duurt als nu, 2 maanden.

    Persoonlijk zou ik nog graag extra zomer hebben, maar dat zal niet gebeuren. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    Exactly.


    You are beautiful, you are love.

    Eens,ik zou het best fijn vinden als er een week van de zomervakantie afging en die verspreid werd over het jaar


    Can't control my second personality

    Eens! Ik zou het heerlijk vinden om wat meer weekjes gewoon in het jaar vrij te zijn.

    ONEENS. o: Het is juist te kort. Afgelopen vakantie had ik 16 weken vrij, dat was echt perfect voor mij. *0*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eens. Zo heb je meer tijd om tussendoor uit te rusten van school.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nee, ik vind het wel goed zo. Anders zou de grote vakantie niet meer zo speciaal zijn.
    't Is handig voor mensen die lang op reis gaan en voor mensjes die een vakantiejob willen.
    De zomer is ook het beste moment om vakantie te hebben, het is het langst dag.
    Houden die handel!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oneens, de zomervakantie is sowiezo iets waar je het hele jaar zo'n beetje naar uitkijkt, en staat zo'n beetje voor het einde van het jaar. Als je dat korter maakt, zou hij inderdaad niet speciaal zijn, en kan je ook nooit langere reizen maken. Eigenlijk is het gewoon fijn om zo'n lange vakantie aan het einde van het jaar te hebben als een soort afsluiting.


    Tijd voor koffie.

    oneens, we hebben al veel vakanties over het hele jaar verspreid, zoals herfst vakantie, kerst vakantie, etc. ik heb zelf gescheiden ouders, en ik ben drie weken bij mijn vader en drie weken bij mijn moeder. ik kan dan al niet zo veel doen, laat staan als het nóg korter word!


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    Aan de ene kant wel aan de andere kant niet. Als je naar het buitenland wilt,heb je toch wat meer tijd nodig dan komt zomervakantie heel goed van pas. Maar als leerling zou ik het ook wel willen dat het verspreid werd. Soms duurt het echt lang voordat we een dagje vrij krijgen. D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Uhm, ik ben het denk ik oneens.


    Life is full of fake people

    NEEEEEE.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oneens, van mij mag het zelfs nog wel wat langer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zwaar oneens (: