• De stelling van deze week luidt:
    De zomervakantie is te lang en zou meer verspreid moeten worden over het hele jaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Don´t Ever Say That Again 0.o

    Sverige schreef:
    NEEEEEE.


    The sun will rise and we will try again.

    Misschien een week minder en die tussen de voorjaars- en meivakantie plaatsen, want dat duurt altijd best lang.
    Maar verder ben ik het oneens.


    Tell me about it, stud.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Eens en oneens. Hoewel ik het fijn vind zolang vakantie te hebben, zou ik best wel wat meer vrij willen het jaar door.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Oneens, tijdens een zomervakantie kan ik mijn accu pas goed opladen, tijdens alle andere vakanties doe ik alsnog huiswerk..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens. Ik heb veel liever een keer een lange vakantie dan elke keer zo'n kort weekje die zo voorbij vliegt.


    Creative soul

    Niet helemaal mee eens, ze zouden er bijvoorbeeld één week af zouden kunnen halen en die tussen een lang stuk school achter elkaar plakken.
    Dan heb je nog steeds een lange vakantie...


    the future's always just a few heartbeats away

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Eens, als er geen herexamens zouden bestaan ;)
    Maar met herexamens vind ik ze zelfs te kort


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Nee, nee en nog eens nee!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik vind het zo wel oke, maar ik zou wel wat vaker tussen door vrij zijn. zodat ik me niet kapot werk en dan opeens niks meer hoef tedoen.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ew ew ew ew nee. We krijgen sowieso om de zoveel weken een paar dagen vrij om 'bij te komen'. Laat die lange vakantie er maar lekker in.


    Caution first, always.

    How about no?


    26 - 02 - '16

    Oneens!