• De stelling van deze week luidt:
    De zomervakantie is te lang en zou meer verspreid moeten worden over het hele jaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, hou het maar lekker zo, het wordt toch al een week korter, zonder dat we ergens anders vrij krijgen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 10:55 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oneens. Er zijn tussendoor ook genoeg vakanties en lange weekenden. Ik vind het heerlijk, zo'n lange zomervakantie.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Eens. Ik heb negen weken zomervakantie en vind dat eerlijk gezegd te veel. Ik verveel me altijd dood en heb niets te doen. Als ze er twee weken vanaf halen, hoor je mij echt niet klagen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Beter doen ze dat niet. Ik kon wel genieten van die negentien weken zomervakantie dit jaar en om weer terug te gaan naar acht weken, gaat een hel worden, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oneens, de zomervakantie is juist veel te kort :Y)
    Ze mogen er best wel een paar weekjes extra bijdoen. Die rust heb je echt nodig vind ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens. De laatste weken voor de normale vakanties ben ik altijd harstikke dood en dan moet je me echt naar school toe sleuren, terwijl ik me in de zomervakantie gewoon ga vervelen na een tijdje. Wat mij betreft mag er best een weekje verplaatst worden.


    i put the fun in funeral

    Oneens
    De zomervakantie is iets waar je het hele jaar naar uit kijkt. En ik vind sowieso al dat het te snel gaat. En we hebben door het jaar heen toch best wel veel vrij. Herfstvakantie, kerstvakantie, carnavalsvakantie (geen diee hoe ze dat in het noorden & midden van NL noemen), meivakantie. En dan al die dagen nog door het jaar heen, hemelvaartsdag, pinsterdag, goede vrijdag, paasmaandag etc. (en nog lokale feestdagen)
    En dan geeft ze school door het jaar heen ook nog wel eens dagen vrij. Ik had afgelopen vrijdag vrij omdat de onderbouw van onze school een sportdag had (ik ben bovenbouw en had toen vrij dus) en volgende week vrijdag heb ik ook weer vrij omdat dan de helft van havo 4 al op buitenlandse reis gaat. En over een paar weken hebben we verkorte lesdag omdat de leraren studiemiddag hebben. En dan hebben we ook nog projectweken na de proefwerkweken etc.
    Het valt allemaal dus hartstikke erg mee met dat zo veel naar school gaan. Volwassen mensen moeten de hele dag werken en de meeste ook nog een stuk langer dan ons, en die hebben een stuk korter vakantie dan wij hebben.
    De zomervakantie heft echt niet verspreid te worden over het jaar

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:19 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Ik vind onze vakanties best.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Oneens. Die van mij is volgend jaar al korter ;_________;

    no freakin' way ._.

    I need those two months.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Scuttle schreef:
    Oneens, hou het maar lekker zo, het wordt toch al een week korter, zonder dat we ergens anders vrij krijgen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nooooh o:
    Dan zouden we niet 4 weken naar Amerika kunnen :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmm, misschien een weekje eraf en die ergens anders tussen zetten, maar helemaal opdelen lijkt me een vreselijk idee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou wel willen dat de zomervakantie door de helft gedeeld wordt en dat verspreid wordt over het jaar. ja. Maar hij moet wel minimaal drie weken blijven, anders is het niet meer zo speciaal. Ik zou gewoon drie weken van de zomervakantie ontnemen, dat je dus nog vier weken zomervakantie overhoudt, en dan ehm.. nah ja gewoon verspreiden zodanig dat je telkens evenveel weken school hebt en dan weer even een break. Als je snapt wat ik bedoel xD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.