• De stelling van deze week luidt:
    De zomervakantie is te lang en zou meer verspreid moeten worden over het hele jaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens, de zomervakantie is de overgang naar een nieuw schooljaar waarin kinderen even een langere tijd hebben om ECHT bij te komen van vermoeidheid en al. De vakantie zou juist langer moeten worden!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    precies dat! anders is het zo n oneindige cyclus van nar school gaan zonder een duidlijke stop tussen de schooljaren en het gevoel hebben van lang nix doen na hard werken voor dat jaar is super.dat wil ik echt niet missen

    Oneens.
    Ik kijk altijd uit naar de zomervakantie, juist omdat deze zo lang is EN huiswerkvrij. De kortere vakanties zit ik altijd met mn neus in de boeken en de zomervakantie is gewoon mijn rust, zodat ik het volgende schooljaar er weer tegenaan kan.
    Ook zou het gewoon een slecht idee zijn, want dan gaat iedereen op vakantie in de korte zomervakantie en dan loopt het verkeer al HELEMAAL vast. Ook is het slecht voor het toerisme van andere landen, die dan een of twee weken een overvloed aan nederlanders hebben en de rest van de zomer niet.
    :Y)


    I'm paying what I wanna be like a portrait. You let other people paint you. POOR-TRAIT.

    Oneens! Ik wil hem zelfs langer hebben!


    Love is Louder then the pressure to be perfect.....

    Oneens, Zomervakantie is bedoelt om bij te komen van school,
    en gezellig op vakantie te gaan met je familie,
    of af te spreken met je vrienden,
    en even niet te denken aan huiswerk, en al het andere wat met school te maken heeft.
    dus eerder moet de zomer vakantie langer worden.

    Nee. Anders heb je gewoon geen duidelijke pauze en blijft alles gewoon door lopen en neemt de sleur niet af. Slecht idee dus.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lastig. Van mij mag er wel een weekje af, die dan bij de kerstvakantie wordt gestopt, maar meer ook niet. De zomervakantie moet wel speciaal blijven.


    Don't find love. Let love find you.

    Ow hell no, juist meer weken om uit te brakken. Gehehehe.


    One person's craziness is another person's reality.

    Ahri schreef:
    How about no?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    eens!

    Wij hebben zeven weken vakantie waarvan de eerste drie wel leuk zijn. Maar de rest verveel je je kapot. Bovendien heb ik veel vrienden die zo ver bij me vandaan wonen dat ik ze bijna de hele vakantie niet zie. Ik mis dat altijd vreselijk


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Oneens, we hebben toch al herft/kerst vakantie etc =)


    I Love You

    Zwaar eens. Ik heb 7 weken zomervakantie. Ik verveel me altijd heel erg. 4 of 5 weken zou genoeg zijn. Door het jaar heb je veel meer behoefte aan rust en plezier!

    Love1Dharry schreef:
    Zwaar eens. Ik heb 7 weken zomervakantie. Ik verveel me altijd heel erg. 4 of 5 weken zou genoeg zijn. Door het jaar heb je veel meer behoefte aan rust en plezier!


    Nu ga je me wel aan het denken zetten ja whaha..


    I Love You

    ERNSTIG ONEENS!!!!!!!


    Even a white rose has a black shadow.

    MEE EENS!
    Ik verveel me altijd dood in de vakanties omdat wij nooit echt iets doen dan alleen de saaie camping. Als de vakanties wat verspreider waren en niet zo lang is het toch een stuk leuker. Want zeven weken op één camping is net als thuis zitten, je kent op een gegeven moment de mensen of je staar er alleen[soals dit jaar] Nee, geef mij maar verspreidt over meerdere maanden. Uiteindelijk krijg je toch evenveel vrij. ;')

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 17:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.