• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Williams

    Hij stond op en al snel was hij terug met een pijnstiller en een glas war en ik ging rechtop zitten en nam de pijnstiller en hield het glas nog tussen mijn handen geklemd. 'Bedankt.' zeg ik dan en glimlach.

    [Weet jij iets wat we Charlynn en Mario kunnen laten doen? Want de ballroom zaal word bezet gehouden door Julio en Eleadora, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mars is vrij :'D

    En jullie kunnen wel naar binnen komen hoowr :P Doe maar gewoon dat de deur weer open is :P Ze zijn aangekleed, maar ze zitten alleen maar tegen elkaar aan tegen de muur]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:18 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Josh tilt me op en gooit me over zijn schouder. 'Josh!' Zeg ik dan lachend. En ik moet ook lachen om wat hij zegt. 'Gaat het wel met je? Ze sloeg je best hard.' Nu we uit die kast zijn gaat het weer goed met me. Waarom had ik daar niet gelijk aan gedacht? 'je ontvoert me toch niet hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Graag gedaan, hoor." mompelde ik zacht en ging weer op mijn bed zitten.
    "Heb je ook wat slaap nodig?" vroeg ik toen

    {hmm, geen idee :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Is hij ook met zijn ronde bezig? Anders komen ze elkaar even tegen?}
    Aireal Neville
    Ik luisterde naar het getik van mijn hakken, terwijl ik verder liep. Ik had zin om iemand te slaan. Veel erger dan net, maar ik liet me niet leiden door sadistische gedachten... Behalve bij deze sadistische mannen dan, maar dat moest nog komen. Ik reageerde eigenlijk alleen. Zelf viel ik bijna nooit aan. Behalve als iemand me nu nog eens Ariel noemde...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik glimlach even. 'Een beetje, maar als je moe bent, je mag gerust gaan slapen slapen.' zeg ik dan en glimlach weer even. Nu ik eraan denk begin ik eienlijk toch we een beetje moe te worden en ook van de lange reis, gewoon van alles, maar het in en laat mijn ogen open.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes sloeg ze haar ogen neer, terwijl Eleadora haar tanden zachtjes in haar onderlip zetten en knikte. Ze opende haar ogen weer en keek hem aan, strelend met haar duim over zijn wang. "Sé que la" zei ze met dezelfde spijtige ondertoon. Eleadora haalde haar hand van zijn wang, legde beide van haar armen in zijn nek en trok hem dicht tegen zich aan. Ze vleide haar hoofd in het kuiltje van zijn hals en sloot even haar ogen. "Quiero usted no perdido" fluisterde ze in zijn oor terwijl ze hem stevig vasthield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ARIEL!

    Bluh!

    Krijg ik nu straf :P

    HA!

    Gaat haar toch niet lukken. Want zij zit in Zwitserland en ik in Nederland!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vind het prima :P En ja, hij is ook met zijn ronde bezig. Maar sla hem niet, alstuuublieeeeefffttt *Puppyeyes*]

    Julio Martinéz
    "Yo también no tuyo" Zeg ik met een klein glimlachje om mijn lippen, die al snel weer verdwijnt. Ik adem diep in door mijn neus zodat ik de geur van Eleadoras haren goed kan ruiken, en ga nog steeds zacht met mijn duim over haar lichaam heen. Haar heup. Ik hou van haar. En ik wil haar ook echt niet kwijt. "¿Pero para el mundo exterior no hace nada para cambiar, a la derecha?" Murmel ik. Ik hoop echt dat dat kan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    Ik ging weer liggen.
    "Ik zie dat je moe bent." mompelde ik een tikkeltje plagerig. "Dus ga maar slapen. Het wordt eigenlijk wel laat. Iedereen zou binnenkort maar eens moeten gaan slapen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke ^^
    En klopt, voor Mars zit de dag er ook bijna op schreef hij al]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh tilt me op en gooit me over zijn schouder. 'Josh!' Zeg ik dan lachend. En ik moet ook lachen om wat hij zegt. 'Gaat het wel met je? Ze sloeg je best hard.' Nu we uit die kast zijn gaat het weer goed met me. Waarom had ik daar niet gelijk aan gedacht? 'je ontvoert me toch niet hè?'


    Joshua Gayle

    Ik grijns even en hou haar gewoon nog vast en laat haar over mijn schouder hangen. 'Het gaat wel, ik ga er niet dood aan.' zeg ik dan en zucht even, maar al snel glimlach ik weer. 'Misshien ga ik je wel ontvoeren.' zeg ik dan grijnzend. Maar herinner me dan dat ik de weg hier helemaal niet weet en wat hier allemaal is. 'Waar zou ik je naartoe ontvoeren Les, want ontvoerder Josh weet hier de weg niet.' zeg ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {@Jaimy: Hoe dapper.
    Let maar op. Morgen kom je een kleine redhead tegen.

    @noowie: komt hij haar dan tegen? Ze zal niet slaan, zolang hij niet Ariel zegt xD

    en @de rest. hint,hint}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dexter zit nog altijd in die cel btw ^^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Haha, hint XD Ze moet nog duidelijk veel leren, maar Marcell kan haar wel inwerken? :'D]

    Mars
    Na een tijdje hoor ik het geklik van hakken, en daar wordt mijn aandacht meteen door getrokken. Die hoor je hier niet te horen. Enkel van een danseres die hakjes nodig heeft voor haar dans, maar er klinken geen andere voetstappen bij van een jongen, en ik heb al helemaal niemand anders naar de danszalen horen gaan. Meisjes met hakjes dansen vaak met een partner. En die heb ik niet horen lopen. Er kan dus geen danseres lopen.. En daarom let ik goed op. Tot ik iemand met félrode haren zie. Werkelijk, félrood. En ze is klein. Maar gekleed in de kleren van hier. Nieuwe werkneemster?


    Stop acting normal. It gets bored.