• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [W8 maar tot mijn mensje aankomt :'D
    Ik weet alleen nog geen naam]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik begin zachtjes te snikken. 'I-ik moet hier uit,' zeg ik dan angstig. Ik maak me los uit zijn armen en blijf met moeite staan en ik bonk een keer op de deur waarna ik luid fuck scheld. Van angst en van pijn. Mijn hand. Die doet pijn, omdat Bob er met een zweep op geslagen heeft. En dan zak ik weer door mijn benen en snik weer. En mijn schouders schokken mee. Dit is al de tweede keer dat Josh me zwak ziet.

    [Is Aireal nu bezig? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Aireal is nu haar ronde aan het doen ja ;p
    Moet ze even langskomen? ^^
    Ze kan daarna nog met de nieuwe mensjes 'spreken'}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zo hard sloeg Marcell niet :'D
    Ze heeft zichzelf meer pijn gedaan XD
    Maar iemand een naam???]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Sssshhtt Nowwi :P

    Is de naam voor een meisje? Elisabeth, Michelle, Alice, Veronica, Jay, Lola, Fiona, Cassie, Bella? XD


    En ja hoor Fem ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik begin zachtjes te snikken. 'I-ik moet hier uit,' zeg ik dan angstig. Ik maak me los uit zijn armen en blijf met moeite staan en ik bonk een keer op de deur waarna ik luid fuck scheld. Van angst en van pijn. Mijn hand. Die doet pijn, omdat Bob er met een zweep op geslagen heeft. En dan zak ik weer door mijn benen en snik weer. En mijn schouders schokken mee. Dit is al de tweede keer dat Josh me zwak ziet.


    Joshua Gayle

    Ik ga naast haa zitten en pak haar weer vast in mijn armen. 'Dat heeft geen zin je doet er alleen jzelf pijn me, ik zou willen dat ik er wat aan kan doen maar dat gaat niet.' zeg ik dan zacht en pak haar stevig in mijn armen zodat ze er niet tussenuit kan glippen. 'Rustig.' zeg ik dan nog eens zacht. En druk een kus op haar kruin. Alsjeblieft laat iemand snel die deur opendoen, het doet me zo pijn Leslie zo te zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik laat mijn handen langzaam in zijn haar glijden, om er met mijn vingers doorheen te gaan.
    Het gaat misschien allemaal langzaam, maar ik deed het op mijn manier. Snel kon ik niet aan, dus ging het traag.

    Sam
    Haar handen glijden in mijn haar, nu zit dat waarschijnlijk door de war zitten. Ze heeft een heel rustig tempo, en ik pas me daar op aan. Ik denk niet dat het zin heeft om sneller te gaan. En ik kan dat ook niet echt, ik ben toch wel verzwakt. Ik kus haar nog steeds en mijn armen zijn nog om haar heen geslagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb ermee leren leven."
    Met het gevecht dat het iedere dag was om te overleven, met de spot en minachting...
    "Maar goed... wat is je lievelinsdans? Quickstep, tango,...?"


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk hem even kort aan en glimlach dan toch even. 'Ik heb niet echt een favourite ik vind alles eigenlijk wel leuk, ik kan gewoon niet kiezen.' zeg ik dan en glimlach weer. 'Heb jij een favourite dansstijl?' vraag ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aireal Neville
    Plots hoorde ik hard geklop op een deur, gevolgd door een luide 'fuck'.
    Ik fronste en liep naar de deur. Ik had al snel door dat hij vast was en haalde de sleutel uit mijn zak. Rustig opende ik de deur en keek toen eens snel naar wat er in de kamer aan de hand was.
    Met een uitdrukkingsloos gezicht bleef ik staan.
    "Wat is hier aan de hand?"

    {Mijn neefje wil wat typen dus hier hoef je niet op te letten:
    jfdhgthtrjgjtrhgjrtqyuioù(urteqlgrhjkrtjhkltrjshsjrtlkjhutroyjui'(uuuuu§i('uèxD xD :( (6) }

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 17:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {eten}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Het is geen danszaal Fem... Een kast, anders had ze ook geen claustofobie...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij heeft me weer in zijn armen genomen en hij drukt een kus op mijn kruin. Maar ik kan niet rustig blijven. Ik tril en probeer me weer los te maken uit zijn armen. 'ik moet weg hier, ik zit opgesloten, ik moet weg.' Er komen tranen bij me op maar ik probeer ze tegen te houden. Ik zit opgesloten, dadelijk zit ik hier voor altijd vast en ga ik dood in een fucking kast. 'Niemand weet waar we zijn. Niemand.' En tot mijn verbazing gaat dan ineens de deur open en staat daar een vrouw met rood haar. Ze is best klein. Ze vraagt wat er aan de hand is. Ik herpak mezelf gelijk. 'Niets,' zeg ik dan snel. 'We zijn de verkeerde deur door gegaan zonder dat we het doorhadden en zaten vast.' Ik probeer te stoppen met trillen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 17:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, ze zitten in een kast, niet in een danszaal :'D

    Thx Jaims, ik zal kijken of ik er één gebruik ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Haar handen glijden in mijn haar, nu zit dat waarschijnlijk door de war zitten. Ze heeft een heel rustig tempo, en ik pas me daar op aan. Ik denk niet dat het zin heeft om sneller te gaan. En ik kan dat ook niet echt, ik ben toch wel verzwakt. Ik kus haar nog steeds en mijn armen zijn nog om haar heen geslagen.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk hem even kort aan en glimlach dan toch even. 'Ik heb niet echt een favourite ik vind alles eigenlijk wel leuk, ik kan gewoon niet kiezen.' zeg ik dan en glimlach weer. 'Heb jij een favourite dansstijl?' vraag ik dan en kijk hem aan.

    Nala
    Na een tijd trok ik me terug en keek hem aan. Met een even grote glimlach in mijn ogen als om mijn lippen.
    "Dank je." mompelde ik nog eens zacht en legde toen mijn hoofd weer op zijn schouder.

    Mario 'Alex'
    "Ik heb ook niet echt een favoriet." glimlachte ik. Ik ging even liggen, terwijl ik naar het plafond staarde, maar het gesprek was niet hierdoor afgelopen. Niet voor mij, toch.
    "Hmmm, verzin jij nu maar een vraag."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aireal Neville
    Ik liet mijn ogen over het meisje glijden en bleef ondertussen in de deuropening staan. Natuurlijk was ze groter dan mij, maar wat vooral opviel was dat ze doodsbang was, of is geweest net.
    Mijn ogen schoten even naar de jongen en ik fronste mijn voorhoofd.
    "Er is meer. Vertel het me."


    “To live will be an awfully big adventure.”