• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    (...)

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en grinnik even. 'Ik ben soms nou eenmaal verlegen,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik geef hem een liefdevolle kus. 'Ja dat ben je,' grijns ik. 'Maar bij een gewone vriend kan ik dit niet doen,' zeg ik en kruip dichter naar hem toe en druk een lange kus. 'En dat zou te jammer zijn,' grinnik ik en kus hem weer. Dan kijk ik hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas.


    Luke Ian O'Shea

    "Dat zou inderdaad zonde zijn. " zeg ik en draai me op mijn rug.
    "Weet je, 1 ding is toch wel een voordeel. Als ik hier niet had gezeten had ik jou niet leren kennen," zeg ik. AL moeten we wel weg zien te geraken.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 21:22 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua Gayle

    Ik krimp inelkaar en kreun even pijnlijk. 'What the-' komt er dan ongelovig uit mijn mond en sta met moeite op en kijk haar woest aan. 'Bedankt.' sis ik dan en loop naar Leslie toe en ga naast haar staan en pak haar kand vast. Mijn maag deed nog steeds zeer, maar ik ngeerde het en bleef de vrouw woest aankijken. 'Rot op en waarom wil je zo graag weten wat we in die kast deden, wie zegt dat je dat wel wilt weten!' roep ik dan en rol weer met mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht. 'Laten we het over een ander onderwerp hebben, volgenmij vinden we het allebei niet leuk om hierover te praten.' zeg ik dan zacht en ga ook liggen en even word het weer wazig oor mijn ogen en begint mijn hoofd weer te bonken, ik was de pijn even vergeten, maar nu komt het weer terug en ik kreun even pijnlijk en sluit mijn ogen even, maar open ze dan weer en zucht. 'Hoe lang ben jij hier al.' vraag ik dan maar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aireal Neville
    "Ik weet zeker dat ik het wil weten. Want het enige dat ik weet is dat ik gebonk hoorde en toen ik de deur open deed, zaten jullie daarin en keek zij doodsbang." zei ik met een handbeweging naar het meisje.
    "Zolang ik zeker weet dat er niets aan de hand is, heb ik geen probleem, maar ik ben niet bereid zomaar weg te lopen. Niet na die scène dat het is geworden, terwijl het gewoon zo simpel en snel afgehandend zou kunnen zijn."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    "Euhm... toch al een week, denk ik. Tijd gaat hier snel voorbij." mompelde ik.
    "En heb je een pijnstiller nodig of zo? Ik kan er wel een gaan halen voor je." stelde ik voor, door haar pijnlijke kreun.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze kijkt me eerst dodelijk aan. Dat had ze echt niet met Josh moeten doen. Hij heeft mijn hand beet. 'Ik keek helemaal niet doodsbang,' zeg ik boos. 'En anders zou je misschien een bril moeten nemen. Hoewel ik me niet kan herinneren dat Ariël een bril had.' Ik weet dat ze die grappen haat, dat is duidelijk te zien aan haar. 'en ik heb het je al gezegd, er was niets.' Ik zet een stap in haar richting. 'dus wij vertrekken nu.' En ik geef haar een duw en trek Josh dan rustig mee de andere kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams

    'Het gaat wel, maak je geen zorgen om mij.' zeg ik dan zacht en staar voor me uit. Wie weet hoelang we hier nog vastzitten en een rilling loopt weer over mijn rug. En weer word het weer even wazig voor mijn ogen en zucht en sluit weer even mijn ogen en open ze dan weer en kijk dan even richting Alex en dan weer voor me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aireal Neville
    Ik week geen centimeter door haar duw, maar liet ze nu gewoon gaan.
    Het had geen nut hier nog meer woorden aan vuil te maken.
    Ik keek ze geïrriteerd na en schudde mijn hoofd.
    Ariël, pff... Waarom had mijn moeder me dan ook Aireal genoemd?

    Mario 'Alex'
    "Zeker?" vroeg ik nog even.
    "Want ik kan het heel snel gaan halen, hoor."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [:'D Dit is geweldig. Aireal is de leukste bewaker die er is :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben nieuwsgierig naar haar straffen XD ze lijkt me namelijk echt een duivel. Zeker aangezien de hel vaak geassocieerd wordt met rood. Rood haar. Badumtss./s]]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is Marcell met iemand aan het praten? Of is hij vrij ^^
    Haha, misschien... dat zal vast nog komen xD}

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    'Als je het niet erg vind, graag.' ze ik dan zacht en kijk hem aan en glimlach dan kort. En wrijf dan even met mijn vingers over mijn slaap.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gaye

    Ik zucht opgelucht als ze ons met rust laat en kijk dan Leslie even aan en glimlach en til haar dan op en gooi haar over mijn schouder en loop verder en negeer de pijn en grijns. 'Eindelijk van die kreng af.' zeg ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik stond op.
    "Tot zo." glimlachte ik even en ging toen in de badkamer een pijnstiller halen. Ik kwam terug met een glas water en gaf dat en de pijnstiller aan haar.
    "Alsjeblieft."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een kleine frons verscheen op de huid tussen haar wenkbrauwen, terwijl ze zichzelf dichter tegen hem aan vleiden en een klein en zacht zuchtje haar lippen verliet. De frons weg van haar huid.
    Hoe graag ze ook wou dat de rode blosjes weg gingen. Ze deden het niet. Integendeel, ze kleurden juist ietsje roder. Net toen Eleadora dacht dat de rode kleur op haar wangen bijna weg was. Een kleine giechel verliet haar mond, heel zachtjes. Zachtjes haalde ze haar schouders op. "Yo saber la no." zachtjes schudde ze haar hoofd. "Por supuesto, no me avergüenzo de" zachtjes legde ze haar hand op zijn wang, strelend met haar duim. "Porque yo amore de usted". Zachtjes streelde ze door zijn haar, en drukte een kus op het puntje van zijn neus.


    Julio Martinéz
    "Y te amo también" Glimlach ik naar haar. Ik spreek de voltallige waarheid, geen woord is gelogen. Ik hou ook van haar. Echt. Alleen al hoe ze zo ligt.. Haar lippen laten het puntje van mijn neus tintelen, tijdelijk mijn lievelingslichaamsplekje worden. En dan de rest. Het maanlicht op haar haren, met kleine strootjes erin. Die moet ik zometeen nog allemaal weg gaan halen, voor ze terug kan naar de armeren. Haar gezicht, ook licht verlicht door het maanlicht. De schaduwen van haar wimpers wanneer ze haar ogen even neerslaat, haar zachte lippen in haar gezicht.. Ik verlang er meer naar als wanneer ik ze vroeger zag. En het is niet moeilijk te bedenken hoe dat kan.. "Todo esto debe sólo mantenerse en secreto..." Fluister ik met een spijtige ondertoon, terwijl ik mijn duim weer zacht op en neer laat gaan.


    Stop acting normal. It gets bored.