• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Oh, ja. Dat had ik nog niet verteld. Shit, ik flapte er veel te veel uit bij haar...
    "Ah ja... Daar heb ik ook wel mee leren leven..." dit klonk wel heel zielig.
    "Hoe zijn jouw ouders?" vroeg ik dan maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TeamIsaac schreef:
    [hi!]

    {Hellow!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Aireal Neville
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Nou, ventje, jij hebt me nogal een ego. Je gaat hier niet weg voor ik het weet, begrepen?"
    Ik bleef ze gewoon aankijken tot ze het zouden zeggen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine frons verscheen op de huid tussen haar wenkbrauwen, terwijl ze zichzelf dichter tegen hem aan vleiden en een klein en zacht zuchtje haar lippen verliet. De frons weg van haar huid.
    Hoe graag ze ook wou dat de rode blosjes weg gingen. Ze deden het niet. Integendeel, ze kleurden juist ietsje roder. Net toen Eleadora dacht dat de rode kleur op haar wangen bijna weg was. Een kleine giechel verliet haar mond, heel zachtjes. Zachtjes haalde ze haar schouders op. "Yo saber la no." zachtjes schudde ze haar hoofd. "Por supuesto, no me avergüenzo de" zachtjes legde ze haar hand op zijn wang, strelend met haar duim. "Porque yo amore de usted". Zachtjes streelde ze door zijn haar, en drukte een kus op het puntje van zijn neus.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik bijt op mijn lip en dan vraagt hij naar mijn ouders en ik zucht en sla mijn ogen even neer. 'Mijn ouders, tja, het is bij mij meer het gevoel dat ik er geen heb, ik zie ze eigenlijk nooit.' zeg ik dan zacht. Ik wilde niet veel kwijt over mijn ouders, ik voelde me altijd eenzaam thuis, ik heb nooit echt liefde gekregen van mijn ouders en dat doet me nog steeds pijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Meid,' begin ik dan. 'Laat ons gewoon met rust en ga wat nuttigs doen.' En ik kijk even naar Josh en dan terug naar de vrouw. 'wat is je naam eigenlijk? Ariël?' En ik grinnik. Ze heeft rood haar en is klein. Precies het Disney figuur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    "Oh, dat spijt me voor je." mompelde ik zacht.
    "Blijkbaar hebben we beiden niet echt een fijn leven gehad." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aireal Neville
    Ik balde mijn vuisten en keek het meisje aan. Met een plotse ruwe beweging trok ik haar uit de armen van de jongen en duwde haar weer tegen de muur.
    "Die is zo oud en zeg me nu wat er aan de hand was." siste ik kwaad.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle

    Ik lach even. Leslie had wel gelijk, ze lijkt er precies op. Dan trek ik haar met een snelle beweging van Leslie af en duw haar ruw tegen een muur. 'Afblijven, zei ik niet.' sis ik dan en hou haar stevig vast en kijk haar woest aan. Niemand komt aan Leslie en het zal me niet boeien dat ze een meisje is.

    [Oeh, Josh begint gevoelens te krijgen. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Oh, dat spijt me voor je." mompelde ik zacht.
    "Blijkbaar hebben we beiden niet echt een fijn leven gehad." mompelde ik.


    Chalynn Cassidy Williams

    'Het is niet dat ik een slechte jeugd had, ik was alleen erg eenzaam altijd.' zeg ik dan zacht en frumel wat aan mijn shirtje en kijk dan Alex weer aan en bijt op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ze kijkt me aan en dan ineens trekt ze me uit Josh' armen. Ze doet ruw en duwt me tegen de muur aan. Ze wordt kwaad. 'Rot lekker op joh, Ariël.' Ik gebruik expres die naam. Alsof ze me iets kan doen. Pff. Ik ben echt niet bang voor een kleine vrouw. 'er is niets aan de hand, je ziet dingen die er niet zijn. Volgens mij moet je jezelf eens laten nakijken. Dan kunnen ze je meteen in het hokje lilliputter stoppen.' Dan trekt Josh haar van me af en duwt haar dit keer tegen de muur. Ik leun tegen de muur en kijk toe. Mijn enkels zijn zwak maar ik red het net met staan.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 18:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aireal Neville
    Ik grijnsde. Eindelijk. Nu kon ik me eens laten gaan.
    Mijn knie schoot razendsnel omhoog en kwam hard in de zachte holte van zijn buik terecht. Hij liet me wat losser en ik zag mijn kans mooi. In plaats van, van hem weg te lopen, kwam ik weer wat dichter staan. Ik gebruikte zijn lengte tegen hem en lapte hem pootje.
    Hij viel op de grond en ik keek hem aan.
    "En ik zei dat jullie konden gaan, zodra ik weet wat er aan de hand is... Vroeger niet." Toen wierp ik een dodelijke blik op het meisje. Ik was die moppen echt zo kotsmoe.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 18:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    "Nou ja... niet zo heel gelukkige jeugd dan." mompelde ik. Ik bleef naar het plafond staren en legde nu mijn armen onder mijn hoofd.
    "Voor jou..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Halloow! ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”