• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaaaa :Y)
    Héééééél erg leuk, om te lezen dan ^v^

    Nee, doe maar niet naar de Ballroom zaal :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {jah das goed!
    Ik heb toch al lang niets meer met Mario gedaan :p
    En HALLO ALLEMAAL! :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja, claustrofobia, whaha! Oei, dat gaat wat worden..]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jullie snappen het beiden ;D

    Eenmn heellleeuuuuwwww Femmmiieee :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HALLOOOO!
    Ja, dat kan leuk worden :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jack Collins
    Mijn lippen reageerden vanzelf op de zijne. Even vroeg ik me af wat ik aan het doen was, maar dat duwde ik weg. Mijn handen belandden op een of andere manier in zijn haar, terwijl ik mezelf dichter tegen hem aan drukte.
    Ik had iemand die van me hield, dat voelde ik. Iemand die echt van me hield en nog beter, ik hield van hem. Ik had hem echt toegelaten!
    Een traan liep over mijn wang en liet de kus zout smaken. De traan was van geluk, geluk dat ik veranderd was. Ik verstopte me niet meer!
    Of toch niet meer voor Jamy.

    {Nog ff mijn laatste reactie ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh begint langzaam te stoten en dit is echt goed. Zijn tong gaat weer langs mijn onderlip en ik open gewillig mijn mond en er ontstaat een tongzoen die ook lekker is. Qua lust is alles echt goed aan Josh. Geweldig, misschien zelfs in de buurt van perfect. Hij gaat iets sneller en ik kreun dan genietend. Mijn ogen zijn gesloten terwijl ik verder zoen. Volgens mij is het me nog nooit overkomen dat ik twee keer seks op een dag heb gehad. En al helemaal niet met een jongen waar ik niet eens gevoelens voor heb. Oké, het is niet zo dat ik niets voel voor Josh. Want hij is wel degelijk lief, en ook zorgzaam. Maar dat is gewoon iets wat ik weg schuif. Waarom dingen moeilijk maken als je het ook simpel kan houden door alleen lust te delen. Ik kreun weer en wil dat hij sneller gaat.


    Joshua Gayle

    Als ze weer kreunt ga ik nog sneller en keun ook weer. Dan opent ze haar mond en raken we al snel verwikkeld in een wilde tongzoen vol lust. Mijn haden laat ik inmiddels weer over haar hele lichaam glijden, maar ik blijf haar toch tegelijkertijd goed ondersteunen. Dan haal ik mijn lippen van de har en druk ze weer in haar nek. 'Je bent geweldig.' zeg ik dan hees kreunend en zwaar ademend in haar oor en druk dan mijn lippen weer in haar nek en ga nog iets sneller.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [waar is Mario?? Moet ik dan gwn schrijven dat ze Charlynn naar de slaapzaal brengen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jup, dat doen ze namelijk altijd :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ja, zeg anders dat Mario op zijn bed ligt en dat ze hem ziet en misschien hulp aan hem vraagt of zo, want zelf gaat hij niet snel meer iemand aanspreken. Hij is een beetje zijn hoop in de mensheid verloren xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Yeah know, haha, maar dan weet ik waar hij zou zijn of hoe en wat. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarvoor moet ze dan hulp vragen.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Kijk je laat ze haar droppen op het bed naast hem. Hij zit dus op zijn bed, gewoon voor hem uit te staren, ik zet wel nog een post om het duidelijk te maken xD
    En als ze daar gedropt is, kan ze vragen waar ze is, wat ze daar doet en zo? En wie is dan de perfecte persoon om dat aan te vragen??? Mario, degene die vlak bij haar is}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nou, misschien voor waar ze is?:Y) Of een verwonding? Er valt zoveel te bedenken :'D

    Maar ehh, hz is Mario zijn vertrouwen in de mens kwijt?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik snap hem! Meisje personage van jouw Naomi, is voor Mario en die jongen voor Noa haar personage! Hahaha, ik dacht echt van huh?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne