• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Misschien... maar die hysterische uitbarsting van net zei wat anders..." mompelde ik en veegde de tranen van mijn wangen. Ik was sterk.
    Ik bleef wel in Sam zijn armen liggen, om mezelf sterk en kalm te kunnen houden.
    Ik keek hem aan en verplichtte mezelf te glimlachen.
    "Het is vast niets." mompelde ik, maar mijn trillende lip zei wat anders...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maar dan zonder foto :'D
    En dan moet ik zeker zijn verleden erbij gaan zetten? Dan is het niet meer geheim :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoeft niet hoor Noowwii (; je kan ook gewoon leeftijd gevm en zijn hele naam ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dan mag ik nog wat dingen gaan verzinnen :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {hoeft niet. Ik heb nu bijvoorbeeld enkele dingen bij extra gezet, waardoor er zo goed als niets over haar verleden te weten is gekomen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Was even eten, maar ben er even en moet dan dansen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [:'D True xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Ondanks dat Eleadora het niet bewust doet, laat ze toch warme tintelingen achter overal waar ze me aanraakt. Al is het dan zo slap en ontspannen als nu, in haar slaap. Maar ik vind het niet erg. Dat zag ik als een duidelijke ja. Ik kreeg vrij snel reactie, en Eleadora probeerde zelfs te domineren.. Waarop ik besloot dat ze dat ook mocht. Het was heerlijk, wat ze deed, dat ze hetzelfde voelde voor mij als ik voor haar, dat we met zijn tweetjes in het stro lagen terwijl de rest van het dorp op het feest stond, dat we samen konden zijn zonder dat iemand erover zeurde of ons in de gaten kon houden.. Of gewoon alles bij elkaar. Ik klemde af en toe mijn kaken op elkaar en wisselde dat af met het feit dat ik kusjes op háár hals drukte, terwijl mijn handen over haar heuplijn bleven gaan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Mario Estevez
    "Dan binden ze je vast en leggen een natte doek over je gezicht. Ze zorgen dat de stof nat blijft en daardoor lijkt het of je verdrinkt. Je krijgt geen lucht, je longen branden, maar toch kan je niet sterven..." een rilling liep over mijn rug. Ik zou er alles aan doen om de herinnering uit mijn geheugen te kunnen bannen...


    Charlynn Cassidy Williams

    Weer loopt er een rilling over mijn rug, dat lijkt me een vreselijk gevoel. 'Wat erg.' zeg ik dan zacht en kijk hem dan weer aan. 'Maar wat voor dansstijl doe je?' vraag ik dan met een zwakke glimlach en wou graag van onderwerp veranderen, hier kreeg alleen maar de kriebels van n ik wil er niet aan denken dat zoiets met mij zou gebeuren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga, hoofdpijn enzo. Ziekjes.. Byyyeee!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal Neville
    Mijn hakken tikten op de vloer, terwijl ik door de privédelen van de bewakers liep. Ik had mijn eigen kamer en badkamer, maar voor de rest moest ik me hier maar zien te redden als enige vrouw tussen de mannen.
    Ik zuchtte even. Mijn hakken had ik nodig, anders was ik gewoon veel te klein. Gelukkig kon ik me even goed op hakken bewegen als op gewone sneakers, misschien zelfs beter. Mannen onderschatten me vaak, ik verwachtte niet dat het anders zou lopen hier.
    Ik stapte naar een dikke deur, tikte de code in en liep toen naar buiten. Daar haalde ik mijn sigaret boven. Ik wreef mijn vuurrode haren uit mijn gezicht en zette 1 hand in mijn zij, terwijl ik over het kale, witte landschap uitkeek en af en toe aan de sigaret trok. Mijn eerste werkdag, mijn eerste confrontatie met die mannen.
    Ik vroeg me af hoe erg het zou zijn. Ah, hoe erg het ook was, ik kon het wel aan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario Estevez
    "Ballroom." mompelde ik.
    "Ik weet het, niet echt stoer, maar het kan me geen reet schelen wat jij ervan denkt." begon ik meteen defensief. Ik had er al genoeg opmerkingen over gehad. Het was verschrikkelijk om wees te zijn, maar een gepeste en eenzame wees...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Wie zegt dat ballroom niet stoer is, ik vind het toch wel aardig stoer, ik vind dat het geen sport is die je moet onderschatten.' zeg ik dan en grinnik even. 'Maar ik heb me nog niet voorgesteld. Ik ben Charlynn, maar zeg maar Charly.' zeg ik dan, mijn humeur was meteen iets omhoog gegaan, meteen iemand van mijn eigen dansstijl.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan je ook nog reageren met Josh? _O_ En Fem, ik zal reageren met Jonathan.. wacht, hij heet Sam. Ik zal reageren met Sam (; alleen moet ik even mijn tas inpakken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario Estevez
    Ik glimlachte ook naar haar, mijn eerste gemeende glimlach sinds tijden.
    "Aan je reactie te zien doe jij ook ballroom?" vroeg ik grijnzend.
    "En Charly, leuke naam. Ik ben Mario, maar noem me maar Alex, naar mijn tweede naam."


    “To live will be an awfully big adventure.”