• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario Estevez
    Ik staarde voor me uit, terwijl ik op mijn bed zat. Ik kwam net terug van mijn gewoonlijke ronde...
    Sinds die ene keer had ik er een gewoonte van gemaakt. Ik ging nu al minstens 3 dagen iedere dag buiten zitten om alles te bestuderen. Ik kende de wachtwisseling uit mijn hoofd. Wist wie waar en wanneer stond...
    En die informatie zou me ooit helpen te ontsnappen hier!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle

    Als ze weer kreunt ga ik nog sneller en keun ook weer. Dan opent ze haar mond en raken we al snel verwikkeld in een wilde tongzoen vol lust. Mijn haden laat ik inmiddels weer over haar hele lichaam glijden, maar ik blijf haar toch tegelijkertijd goed ondersteunen. Dan haal ik mijn lippen van de har en druk ze weer in haar nek. 'Je bent geweldig.' zeg ik dan hees kreunend en zwaar ademend in haar oor en druk dan mijn lippen weer in haar nek en ga nog iets sneller.


    Leslie Day
    Josh gaat sneller en zijn handen glijden over mijn lichaam. Dan drukt hij zijn lippen in mijn nek en ik bijt op mijn lip om het kreunen tegen te gaan, en dat mislukt hopeloos. Wanneer hij hees kreunend in mijn oor zegt dat ik geweldig ben smelt ik echt helemaal voor hem. Op dit soort momenten heb ik mezelf niet meer in de hand en zou ik alles opvolgen wat Josh zou vragen. 'Jij ook,' kreun ik ietwat hard. Mijn handen strelen zijn rug. Het duurt niet lang meer tot ik mijn hoogtepunt heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn 'Charly' Cassidy Williams

    Ik open langzaam mijn ogen en merk dat het busje getopt is, ik knipper even met mijn ogen en kan dan weer alles om me heen goed zien, maar het blijft allemaal een beetje wazig. Ik weet niet meer precies wat er gebeurt is of hoe ik buiten bewust zijn ben gebracht. Wat ik wel weet is dat ik een barstende hoofdpijn heb en mijn lichaam pijn doet. Dan word de deur geopend en word ik hardhandig uit het busje getrokken, maa ik werk hard tegen, waar een van de mannen het duidelijk niet mee eens is en een klap in mijn gezicht heeft. 'Nou, jij weet duidelijk ook niet hoe je een dame moet behandelen.' sis ik dan naar hem en hij kijkt me dan met een woeste blik aan en ik word weer meegesleurd door nog een aantal mannen, maar blijf tegenwerken, wat niet veel zin heeft. Ze zijn met eel meer en een stuk sterker dan mij, hier kan haast niemand tegenop. Ik zucht en ze brengen me een kamer in, waar brengen ze me naartoe. 'Laat me los stelletje eikels! Déjame ir!' sis ik dan nog eens en ik word ruw op een bed gegooid en een van de mannen geft me nog een klap in mijn gezicht, maar voordat ik nog iets kan doen zijn ze al weg. Ik voel evenaan mijn wang en hij begint al te branden en zal wel aardig rood zijn, ook begint het weer even wazig te worden voor mijn ogen en doet nog steeds alles pijn en heb ik barstende hoofdpijn, maar ik negeer de pijn en ga rechtop zitten en kijk naast me waar een jongen op zijn bed zit. 'Hey' zeg ik dan tegen hem en kijk hem aan. 'Waarom ben ik hier.' vraag ik dan met een zwakke stem en kijk hem aan.

    [Wist niks beters, maarja...]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Nou, misschien voor waar ze is?:Y) Of een verwonding? Er valt zoveel te bedenken :'D

    Maar ehh, hz is Mario zijn vertrouwen in de mens kwijt?]

    {Vooral door zijn verleden, maar dat is nog wat versterkt door wat hij nu meemaakt.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario Estevez
    Ik keek haar aan. Ik had misschien ergens wel medelijden met haar en de hardhandige manier waarop ze hier binnen was gebracht, maar dat liet ik niet zien.
    "We zijn hier om te dansen. Dansen is het enige wat we kunnen en waar we hier goed voor zijn. Je wordt dus verplicht en als je niet luistert zijn de straffen hoog..." Ik keek haar even aan, maar besloot toen toch een beetje liever te doen. Ik herinner me nog hoe afschrikwekkend dit hier kon zijn, een emotieloos en irritant iemand moest ze daar niet nog eens bij hebben.
    "Gaat het een beetje?" vroeg ik toen maar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Déjame ir? Is dat Spaans?
    Trouwens, mooie actie XD "Jij weet ook niet hoe je dames moet behandelen"]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Charlynn 'Charly' Cassidy Williams

    Ik zucht en kijk hem aan. 'Het gaat wel.' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen even neer. 'Behalve op het feit dat alles pijn doet, ik ontvoerd ben en nu hier vast zit.' zeg ik dan en zucht en kijk hem dan weer aan en voel weer even aan mijn wang, het brand nog steeds en zal vast wel rood zijn. 'Maar ze kunnen ons toch niet zomaar dwingen te dansen, en wa doen ze'dan als je het niet doet, wat voor straffen.' vraag ik dan zacht en slik even. Wat ze nu met mij hebben gedaan vind ik al erg genoeg.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 18:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [sí. Kijk rollentopic maar en dan het allerlaatste bij extra. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oja, Argentinië is natuurlijk Spanje :'D
    I luf it! Spaans!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario Estevez
    "Zweepslagen, brandwonden, waterboarden en ik moet je waarschuwen... De bewakers zijn allemaal mannen, dus voor de meisjes hebben ze zo hun eigen straffen." Ik wist niet of ze wist wat waterboarden was. Ik had het aan de lijve ondervonden. Mij zou je nooit meer een huis zijn poetsen, gewoon omdat ik bang ben voor de natte dweil...
    Vreemd hoe je echt bang kan worden van zo'n random voorwerp, maar gelukkig wist niemand dat van me. Het is als iemand met een fobie voor spinnen... Ik heb een fobie voor... natte doeken?
    Man, dit klonk echt vreemd, stel je voor dat ik dat ooit zou moeten zeggen... Over mijn lijk.
    "Maar ze laten je redelijk vrij als je gewoon doet wat ze willen... wat dus niemand doet eigenlijk. Er zijn hier niet zo veel slimme mensen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    Mijn gezicht betrekt even. 'Dan zal jij waarschijnlijk ook niet een van de slimme mensen zijn geweest.' zeg ik dan het zucht even en er loopt een rilling over mijn rug, als ik weer denk aan de straffen. 'Wat is waterboarden?' vraag ik dan, daar had ik werkelijk nog nooit van gehoord, maar het klonk al niet te fijn en ik zou bijna zeggen dat ik bang was voor het antwoord en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {sorry moest afwassen en daarna bleef mijn pc hangen...}
    Mario Estevez
    "Dan binden ze je vast en leggen een natte doek over je gezicht. Ze zorgen dat de stof nat blijft en daardoor lijkt het of je verdrinkt. Je krijgt geen lucht, je longen branden, maar toch kan je niet sterven..." een rilling liep over mijn rug. Ik zou er alles aan doen om de herinnering uit mijn geheugen te kunnen bannen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hmm, ik heb een idee!
    We hebben nu al Marcell... dus misschien kunnen we nog zo'n personage maken. Nog een bewaker en dan kunnen we er misschien eens een vrouw van maken.
    Wat dachten jullie?
    Moet ik een vrouwelijke bewaker aanmaken?^^
    Dan kunnen we Marcell misschien ook in het rollentopic zetten en ook bij de personage's}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Het is nooit voorbij. Als we hier ooit uit komen dan moet ik terug naar huis en begint het allemaal opnieuw!" snikte ik tegen zijn schouder aan.
    Ik wou het me niet herinneren. Ik wou het niet meer zien, hoe ze dichterbij kamen, met de grijns op hun gezicht. De sterke greep op mijn armen. De wanhoop en hulpeloosheid...


    Sam
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik zal er voor zorgen dat je vader je niets kan doen Nala, ik zorg ervoor dat dat niet gebeurd.' Ik wieg haar zachtjes heen en weer. Ik ken haar vader niet eens maar ik heb nu al een hekel aan hem. Toch wonderbaarlijk. Als je diegene niet eens kent. 'misschien dat je niet zwanger bent. Dat er een kans is dat je gewoon even misselijk bent,' stel ik haar gerust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik stem voor ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.