• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {haha, ok xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn Cassidy Williams

    'Alex dus.' zeg ik dan en glimlach even. 'Waarom niet gewoon Mario?' vraag ik dan. 'Maar als je het niet wilt vertellen, dan laat maar, ik begrijp dat je niet alles meteen aan een wildvreemde vertelt.' zeg ik dan en glimlach even zwakjes. 'Het is fijn om met iemand te praten met dezelfde stijl.' zeg ik dan zacht en glimlach liefjes naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aireal Neville
    Ik schoot de peuk weg en liep weer naar binnen. Begeleid door het tikken van mijn hakken liep ik naar het gedeelte van de dansers. Ik had al meteen dienst.
    Gewoon wat rondjes lopen. Het werd wel even alles ontdekken ook voor mij.
    Ik tikte een melodietje met mijn vlakke hand tegen mijn heup, terwijl ik verveeld rondliep. Ik was wel wat anders gewend dan dit saaie werk, maar alles had zijn gevolgen. En aan gevolgen kan je niet ontkomen.
    Ik keek eens door iedere deur waar ik langs kwam, behalve die van de danszalen en het auditorium. Daar stond duidelijk op wat het was...

    {Iemand die Aireal wil meeten? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario 'Alex'
    "Dat is inderdaad fijn." glimlachte ik. "En waarom niet meteen Mario. Daar heb ik eigenlijk 2 redenen voor. 1 zal je misschien nog ontdekken als je me wat beter leert kennen en de ander is simpel. Ik vind Alex gewoon beter klinken." glimlachte ik gewoon.
    "Waar woon...de je?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet aan dansen reageer straks en dan ook met Josh. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ok, tossoo!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Les zou wel willen meeten, maar die is even.... bezig.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Misschien... maar die hysterische uitbarsting van net zei wat anders..." mompelde ik en veegde de tranen van mijn wangen. Ik was sterk.
    Ik bleef wel in Sam zijn armen liggen, om mezelf sterk en kalm te kunnen houden.
    Ik keek hem aan en verplichtte mezelf te glimlachen.
    "Het is vast niets." mompelde ik, maar mijn trillende lip zei wat anders...


    Sam Jason Night
    Ik schud weer mijn hoofd. 'Je bent gewoon gespannen, lief,' zeg ik dan. Ja, ik gebruik lief als een soort koosnaampje. Waarom weet ik niet, ik denk dat ze het nodig heeft. 'Laat het los, en denk aan leukere dingen.' en ik wrijf met mijn duim over haar wang heen. Ze is hier echt een beetje gebroken door. En ik zie aan haar trillende lip dat het haar veel doet. En dat begrijp ik ook, dat is ook niet zo gek. Ze is net een dag veertien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte naar hem en legde heel voorzichtig mijn hand op zijn wang. Alsof ik bang was dat hij ging verdwijnen. Dan kwam ik heel langzaam dichterbij, zonder mijn ogen van de zijne af te wenden. Toen onze lippen nog maar enkele centimeters van elkaar verwijderd waren, stopte ik even.
    "Bedankt... Ik hou van je." ik wist dat hij het niet kon zeggen, maar ik wel en ik was niet van plan het daarom te laten. Heel zacht en voorzichtig drukte ik mijn lippen dan op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Sam?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oeps, overheen gekeken. Sorry :$]

    Sam
    Ze legt haar hand op mijn wang en komt dan langzaam dichterbij terwijl ze me recht aan kijkt. Dan zegt ze bedankt en dat ze van me houdt. Ik kijk haar aan en voordat ik kan antwoorden drukt ze zacht en voorzichtig haar lippen op die van mij. Ik trek haar wat dichter nog naar me toe en kus haar dan terug. Lieflijk. Ik hoef geen antwoord te geven op wat ze zei, ik kus haar gewoon terug. Ik kan niet zomaar zeggen dat ik van iemand houd. Dat kan ik niet. Zo ben ik niet. Maar toch. Op een bepaalde manier houd ik wel van Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is niks ;p}
    Sam
    Ik sluit al mijn andere gedachten af. Alleen onze lippen die synchroon bewegen, alleen onze lichamen die tegen elkaar drukken.
    Ik sluit mijn ogen, terwijl ik mijn hand voorzichtig langs zijn schouder laat gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Even opende ze zachtjes haar ogen, zoekend naar Julio zijn gezicht. Hopend dat, het liggen in zijn armen geen droom was. Een klein en slaperig glimlachje verscheen op haar lippen toen ze zijn vertrouwde bruine ogen zag, waarna ze wist dat ze weer rustig verder kon slapen. Veilig in zijn armen.
    Zachtjes sloot ze haar ogen, haar tanden zettend in haar onderlip terwijl een klein geluidje ontsnapte uit haar mond. Onmiddelijk steeg het bloed naar haar wangen, kleurden de porseleinen kleur van haar huid rood terwijl ze haar ogen weer openden en een klein verlegen glimlachje op haar lippen speelden. Het was nu officiël, dat de huid van haar nek niet bestand was tegen de kriebels die zijn lippen uit oefenden. Uit verlegenheid verborg Eleadora haar hoofd in het kuiltje van zijn hals, niet willend dat hij zag hoe ze bloosden, hoe verlegen ze was. Kleine kriebels tintelend en sprongen overal door haar gehele lijf terwijl ze zachtjes met haar vingertoppen over de huid van zijn schouderbladeren streelden. Zó dichtbij, op het dansen na, was ze nog nooit bij hem geweest. Nog bij geen enkele jongen. Haar eerste kus, daarnet boven op het dak van de shuur te danken aan Julio. Zachtjes streelde ze met haar vingertoppen omhoog, kietelden de huid an zijn hals waarna ze haar hand op zijn wang plaatsten. Strelend met haar duim, haar hoofd terug leggend in het stro, toekijkend in zijn warme bruine ogen. Ogen die haar lieten voelen dat ze veilig was, dat ze wel degelijk een thuis en een toekomst had. Een toekomst met hem samen, althans dat was wat ze wou. Zachtjes beet ze in haar onderlip, drukte haar lippen zachtjes tegen de zijne terwijl ze haar armen in zijn nek plaatsten zachtjes strelend door zijn haar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Yay, hoi Naoom ^^]

    Sam Jason Night
    Haar hand glijdt langzaam over mijn schouder. Ik moet het zeggen, 'Ik hou ook van jou Nala,' zeg ik dan tegen haar lippen en kus haar weer. Het is waar, ik houd ook van Nala, ik weet alleen nog niet op welke manier precies. Niet op de broer-zus manier, nee, niet die manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.