• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn Cassidy Willams

    Ik kijk hem aan en grinnik. 'Is het zo duidelijk te zien?' vraag ik dan en gaap dan en zucht en grinnik dan. 'Ja, heel duidelijk.' zeg ik dan als antwoor op mijn eigen vraag en grinnik even en ga onder de dekens leggen en leg mijn hoofd op het kussen en kijk Mario nog even aan. 'Weltusten Mario.' mompel ik dan zacht en glimlach even en sluit mijn ogen en vergeet even dat hij liever Alex genoemd wordt maar voor ik het al weet ben ik al in slaap gevallen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zal ze naar de slaapzaal sturen ^.^]

    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat hij zegt. 'Hmm, heeft gegijzelde Leslie iets te willen?' Vraag ik dan aan hem. 'want anders stelt gegijzelde Leslie aan ontvoerder Josh voor om naar de slaapzaal terug te gaan, voordat we problemen krijgen.' En ik kriebel met mijn nagels over zijn rug. 'Of heeft gegijzelde Leslie niets te willen?' Vraag ik onschuldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat klopt, en hij gaat er ook niet uit voor 'deze dag' :P
    Ik vind het wel rustig zonder zo'n agressief iemand xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    Ik glimlachte en kroop toen ook onder de dekens. Ik ging wat beter liggen en sloot mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Teehee, en nu maar hopen dat Aireal niet gaat klagen over Les en Josh XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hint, hint, hint Femke! :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [NOOOOOOOO D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik voel me nog aangesproken ook :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nieuw topic?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal Neville
    Ik keek verveeld om me heen, terwijl ik mijn ronde verder deed. Plots zag ik iemand.
    Laat dat nu toevallig een bewaker zijn...
    Ik begon onbewust te grijzen. Alsjeblieft, wees grof, geef me reden om je te slaan. Ik was het gewoon zo fucking beu hier en ik was hier nog maar net. Mijn vorige jobs waren zoveel interessanter geweest.
    Ik liep op hem af en bleef voor hem staan.
    "Hei." zei ik simpelweg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Nieuw topic en ok, Jaimy, ok ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ach, als jij het wilt Fem :') en ik geloof dat Nowwi het wel wil XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    "Hoi.. Nieuw hier?" Ik kijk haar onderzoekend aan. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van de kleine rode bewaakster. Maar het lijkt erop dat ze hier echt werkt, en dus zet ik mijn emotieloze masker weer op.

    Aireal Neville
    "Ja... jammer genoeg wel ja." mompelde ik. Ik zette mijn handen op mijn heupen. Deze keer niet om persé groter te lijken, maar uit gewoonte. Ik wist anders geen houding met mezelf.
    "Het is hier doodsaai."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Grootste deel van de dag wel" Geef ik toe. "Maar soms heb je het heel druk. Met tegenwerkende dansers, bijvoorbeeld" Ik kijk haar even aan en frons dan. "Hoelang ben je hier al?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    {en dan is nu het topic vol, toch?}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”