• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    (Ja, ik ben Einstein man. (krul)
    Btw, sorry voor de crappy post.)

    Ashley Jasmine Moore.
    “Waarom wil je naar de keuken?” vroeg ze zachtjes, waarbij ik haar even vragend, maar glimlachend aankeek. “Daar is niet heel veel te zien.” Ik haalde mijn schouders nonchalant op en kantelde mijn hoofd een beetje. “Dat vertel ik je dan wel,” grinnikte ik, met een ietwat mysterieuze stem, “Als ze het hebben ten minste.” Eindigde ik mijn zin snel, echter op dezelfde toon. Hierna draaide ik een klein rondje en zuchtte ik. Om vervolgens naar haar toe te lopen en haar kort aan te kijken. “We kunnen ondertussen elkaar wel wat leren kennen door een praatje, toch? Of mag je dat niet?” lachte ik eventjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze haalde haar schouders nonchalant op en kantelde haar hoofd een beetje. "Dat vertel ik je dan wel" grinnikte ze, met een iets wat mysterieuze stem. "Als ze het hebben ten minste." eindigde ze haar zin snel, echter op dezelfde toon. Hierna draaide ze een klein rondje en zuchtte ze. Ze liep weer naar me toe en keek kort naar me "We kunnen ondertussen elkaar wel wat leren kennen door een praatje, toch? Of mag je dat niet?" zei ze en ze lachte eventjes. "Natuurlijk mag dat wel! Dat is mijn persoonlijke leven en daar mag ik over praten hoor." zei ik lichtjes beledigd en liep voor haar uit naar de lift. Ik drukte op het knopje, wachtte op de lift en wachtte totdat Ashley was ingestapt en stapte toen zelf in. Ik drukte op de knop voor een van de etage's die onder de begane grond zaten.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik zeg: ik ben geniaal. :Y) -ego, terwijl 't idee niet eens van mij komt-)

    Ashley Jasmine Moore.
    “Natuurlijk mag dat wel! Dat is mijn persoonlijke leven en daar mag ik over praten hoor.” Zei ze lichtelijk beledigd en liep voor mij uit naar de lift. Stiekem moest ik erom lachen, maar ik hield het in en dwong mijzelf rustig naar de lift te stappen. Dit lukte deels, want er was wel een grijns op mijn gezicht te zien. Katelynn drukte op het knopje, wachtte op de lift samen met mij, waarna ik de lift instapte toen de deuren opengingen. Ze volgde mij vlak erna en drukte op een knop, maar ik lette al niet meer op haar bewegingen en vroeg me af wat ik dan van haar kon vragen. Abrupt sprong mij het beeld van toen ik haar net ontmoette in, naakt en nat van het water.
    Onbewust had ik een rode gloed op mijn wangen gekregen, waardoor ik snel mijn hoofd van haar afwendde. “Eh, Katelynn?” vroeg ik toen. Ze kon duidelijk aan mijn stem horen dat ik lichtelijk nerveus was. “W-wat was je… eigenlijk aan het doen?” durfde ik toen uiteindelijk te vragen, na veel geaarzel. “Je weet wel, toen ik per ongeluk binnenkwam…” Mijn gezicht was nog steeds van haar afgewend, staarde naar een hoek in de lift, terwijl mijn wangen alleen nog maar roder werden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ik keek naar Ashley en ik zag een rode gloed op haar wangen. Ze wende haar hoofd en ik keek haar vragen aan. "Wat is er?" vroeg ik uiteindelijk maar. "Eh, Katelynn?" begon ze na een tijdje stilte. Het klonk lichtelijk nerveus en ik vroeg me af wat ze ging vragen. "W-wat was je… eigenlijk aan het doen?" vroeg ze na nog een tijd van stilte. "Je weet wel, toen ik per ongeluk binnenkwam…" Ik kon haar gezicht niet zien, maar wel dat haar wangen roder werden. Ik hapte eventjes naar adem. "Ik.. uhm." begon ik, alweer stotterend, ik kon het echt niet controleren. "Ik was mezelf aan het..." ging ik verder, maar ik stokte bij het laatste woord. Ik keek haar niet meer aan. "Plezieren." mompelde ik zachtjes, "Het is lang geleden dat iemand me heeft aangeraakt, heel lang."

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    "Wat is er?" had ze gevraagd nadat ik mijn hoofd had afgewend. Uiteindelijk had ik het toch gevraagd, maar niet zonder het gevoel dat ik me nerveus en ongemakkelijk voelde. Dat was duidelijk te zien aan mijn rode wangen, de manier waarop ik praat en hoe ik doe. Na mijn vraag hapte zij kort even naar adem. "Ik.. uhm." begon ze, alweer stotterend, wat ik eigenlijk wel kon snappen. Ik schaamde me dan ook rot gewoonweg omdat ik het durfde te vragen, dat het uit mijn mond kwam.
    "Ik was mezelf aan het..." ging ze verder, maar ze stokte bij het laatste woord. In mijn ooghoeken zag ik hoe zij mij ook niet meer aankeek, dus wendde ik mijn hoofd weer af en verstrengelde mijn vingers zenuwachtig met elkaar. "Plezieren." mompelde ze toen zachtjes en ik beet op mijn lip toen ze dat zei. Mijn wangen gloeiden lichtelijk, nog steeds rood. "Het is lang geleden dat iemand me heeft aangeraakt, heel lang." Nu keek ik abrupt verbaasd naar haar op, terwijl ik fronste. "Huh, hoe kan dat nou?" begon ik, de rode kleur was hierdoor direct van mijn wangen verdwenen. Het leek bijna een normaal gesprek te zijn geworden, voor mij dan. "Je hebt een mysterieuze en stoere uitstraling, waardoor ik direct denk dat je iedereen kunt krijgen die je wilt," vertel ik haar, zonder er echt bij na te denken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik gok de kans klein dat ik nu een persoontje vrij is die ik mag lastig vallen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ik wacht nog op een reactie van Bagoly..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze keek abrupt en verbaasd mijn kant op. "Huh, hoe kan dat nou?" zei ze en keek ik haar vragend aan. "Je hebt een mysterieuze en stoere uitstraling, waardoor ik direct denk dat je iedereen kunt krijgen die je wilt" vertelde ze me. Ik bloosde er alleen maar harder door. "Dankjewel..." zei ik zachtjes, niet in staat veel meer te zeggen omdat ik alles bij elkaar aan het rapen ben. "Dat is echt lief van je." Ik liep langzaam naar haar toe en stak mijn hand uit om daarna ermee door haar haren ermee te strelen. Mijn brein was uitgeschakeld door alles wat er net gebeurd was, ik handelde op automatische piloot, waardoor ik mijn armen om haar heen sloeg. "Dankjewel.." fluisterde ik zachtjes terwijl ik een klein kus op haar wang plaatste.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mensjes, word wakker en reageer op mijn vraag..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, maar die van mij niet tenminste.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Dat had ik al door, die zit zich voor te bereiden op jakkiebah ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nou, Yuri zit lekker in zijn kamer te wachten. Kan je denk weinig mee.]


    Your make-up is terrible

    [Ehm ja.. Ik kan haar slecht de verkeerde kamer in laten gaan.. of een poging tot doen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat mag wel! :3]


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Lopen, lopen en nog eens lopen. Het leek wel alsof ik niets anders deed vandaag. Ik zuchtte zacht en keek nogmaals naar het nummer van mijn kamer, daarna naar de nummers die ik hier in de gang zag. Te hoog! Al die nummers waren veel hoger dan die ik moest hebben. Was ik er dan al voorbij gelopen? Ik begon te lachen om mijn eigen stommiteit en liep weer terug. Dit keer ging ik extra goed op de nummers letten.
    Eindelijk vond ik dan mijn kamer. Althans, dat dacht ik. Mijn koffers zette ik neer en probeerde de deur te openen, iets wat niet ging.
    'Verdomme! Ga open!' riep ik tegen de deur. Ik deed een stap naar achteren en keek kwaad naar de deur. 'Of speel je onder één hoedje met duivel heks van beneden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you