• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    [Hahaha, ik ben benieuwd!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oké, you asked for it. 8D Ik moest even plaatjes zoeken voor wat ik bedoel. Rechterkleding heeft ze aan.)

    Ashley Jasmine Moore.
    Katelynn glimlachte lief naar me voordat ze knikte en om zich heen keek, waarna ze toen rechtsaf de vergaderzaal in sloeg. Ik schraapte mijn keel zodat er geen hese toon meer in te horen was door het snikken, waarna ik haar volgde en door de deuropening liep, welke zij voor mij open had gedaan. Hierna ging zij ook naar binnen en sloot de deur achter ons. “Dit is een van onze vergaderzalen. Zoals u ziet is het van alle gemakken voorzien. Beamer, koffiemachine, waterkoker voor als iemand thee wil, lekker zittende stoelen en een grote ronde tafel zodat iedereen elkaar kan zien.” Vertelde zij, lichtelijk trots. Ik knikte en volgde haar blik naar de tafel, waar ze wat langer naar keek.
    Eigenlijk snapte ik niet waarom ze er naar staarde, maar ging toen op de tafel zitten met mijn benen over elkaar tegelijkertijd dat ik mijn donkere haren naar achter zwiepte. Doordat ik abrupt zo op de tafel ging zitten, kroop mijn zwarte, korte rok wat omhoog en verscheen de bovenkant van mijn netkousen. Dit had ik echter niet door, want mijn blik was nog steeds op Katelynn gericht, waarna ik de vergaderzaal rondkeek. “Dit is inderdaad een goede en mooie vergaderzaal, ik kan hier wel iets mee.” Grijnsde ik lichtjes, terwijl mijn blik weer op de jonge vrouw richtte en mijn tas op de tafel naast me legde. “Doet u sommige vergaderingen ook mee, Katelynn?” Nieuwsgierig keek ik haar aan, terwijl ik mijn hand op mijn bovenbeen legde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh. my. god. DAT IS GEMEEN! Ik zal reageren naar het eten.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (I told you, you asked for it. (cat) Eet smakelijk, hé. Gehehe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze ging op de tafel zitten met haar benen over elkaar heen. Ik zag dat haar zwarte, korte rok omhoog kroop en daardoor kon ik de bovenkant zien van haar netkousen. Het waren heel erg mooie en vooral sexy netkousen en ik kon het niet laten om erna te kijken. "Dit is inderdaad een goede en mooie vergaderzaal, ik kan hier wel iets mee." Ze trok me uit mijn staren en ik keek haar aan. Op haar mond stond een grijns en haar tas had ze op de tafel naast haar neer gelegd. "Doet u sommige vergaderingen ook mee, Katelynn?" vroeg ze nieuwsgierig. Ik knikte, niet in staat om iets anders te zeggen. Ze legde haar hand op haar bovenbeen en mijn blik werd weer naar haar benen getrokken. "Ik snap wel waarom u man u gekozen heb." mompelde ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Op mijn vraag knikte ze enkel en ik fronste, aangezien ik het raar vond dat ze niet een heel antwoord gaf. In plaats van wat ik ervan verwacht had, gaf ze enkel een knikje. Ik likte met mijn tong over mijn volle lippen en keek vervolgens de vergaderzaal maar weer om. Net op het moment dat ik weer wilde opstaan om de rondleiding voort te zetten, hoorde ik haar iets mompelen, dus bleef ik zitten. “Ik snap wel waarom u man u gekozen heb.” Het was zachtjes, maar nog steeds hoorbaar. Eerlijk gezegd vroeg ik me af waarom ze dat nu opeens tegen me zei, dat was duidelijk aan de vraagtekens in mijn donkere poelen te zien. “Hm, en waarom dan Katelynn?” vroeg ik haar verbaasd, over de opmerking die ze had gezegd en lichtelijk nieuwsgierig, naar haar antwoord. Het was nog steeds te zien en ik had het nog altijd niet in de gaten, mijn blik was dan ook duidelijk gefocust op Katelynn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ik bleef staren naar haar benen en haar netkousen. Ze zag er zo sexy uit en ik vroeg me af wat onder zou zitten. Wat ze verborg onder haar kleding. "Hm, en waarom dan Katelynn?" hoorde ik Ashley verbaasd vragen. Ik schrok op en begon te blozen. "Ik..." begon ik stotterend en keek haar zenuwachtig aan. "Uw.. benen." zei ik zachtjes en wees erna. "Die netkousen staan u echt heel erg sexy." Ik beet zachtjes op mijn lip en keek uit een van de ramen van de vergaderruimte. Te beschaamd om haar aan te kijken, mijn wagen waren dan ook helemaal rood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fiona Winter
    Ze stapte het hotel binnen met haar trolly achter zich aan. "Hallo, ik ben Fiona Winter en der moet gereserveerd zijn." De vrouw tikte haar naam in op de pc en knikte, waarna ze recht stond om een sleutel te pakken en die aan Fiona gaf. "Het derde verdieping, mevrouw. Daar vind u de liften." Fiona keek in de richting die de vrouw aangaf, knikte, nam de sleutel aan en wenste haar nog een prettige dag, waarna ze richting de liften stapte. No way dat ze dit ding de trappen ging opdragen! En er leek niet meteen een heer in de buurt te zijn. Fiona drukte op het knopje en wachtte, lichtjes ongeduldig, tot de deuren opengingen, waarna ze instapte. De deuren gingen weer open en ze stapte uit. Uiteindelijk vond ze haar kamer, ging naar binnen, dropte de trolly en ging weer naar de lift. Ze had dorst! Eenmaal aangekomen, na eventjes verloren te hebben, nam ze plaats aan de bar en bestelde een Pina colada.


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ashley Jasmine Moore.
    Het leek wel of ze opschrok na mijn vraag, alsof ze deze niet verwacht had. En als klap op de vuurpijl begon ze ook nog te blozen. Terwijl ik mijn lippen bedachtzaam over elkaar wreef en fronste, vroeg ik me gelijk af waarom ze begon te blozen. Wat was er in deze enkele paar secondes gebeurd, waarvan ik geen idee had? “Ik…” begon ze stotterend en keek me zenuwachtig aan. “Uw… benen,” zei ze zachtjes en wees erna, terwijl ik langzaam maar zeker haar beweging volgde. “Die netkousen staan u echt heel erg sexy.” Toen ik zag dat mijn netkousen zichtbaar waren geworden, was ik diegene die begon te blozen, waarna ik snel op stond en mijn korte, zwarte rok naar beneden deed.
    Al bij al voelde ik me wel vereerd door haar woorden, waardoor er een heel lichtelijk warm gevoel in mij plaatsnam. Ik slikte kort en keek naar haar, merkte dat haar wangen helemaal rood waren en ze van mij wegkeek, waarschijnlijk schaamde ze zich er dan ook voor dat ze het had gezegd. Mijn ogen gleden af naar mijn tas, welke ik pakte en vervolgens naar haar toe liep. Vlak voor haar neus hield ik stand en drukte een zacht kusje op haar wangen, waarna ik weer afstand nam met een klein glimlachje. “Dank je, Katelynn, dat was… lief,” grinnikte ik en draaide me vervolgens om naar de deur. “Zullen we maar gaan?” Dit was de eerste keer dat ik mijn zakelijke, nette stem niet gebruikte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh god xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ze keek naar beneden en zag dat haar netkousen zichtbaar waren. Nu begon zij ook te blozen, waarna ze opstond en haar rok naar beneden deed. Ze slikte kort en keek naar mij toe. Ze pakte haar tas en liep naar mij toe. Vlak voor haar neus stopte ze met lopen en gaf mij een zacht kusje op mijn wang. Ik verstijfde en mijn ademhalen stokte. Ze nam weer afstand en er was een kleine glimlach op haar gezicht. "Dank je, Katelynn, dat was… lief." grinnikte ze en draaide zich om naar de deur. "Zullen we maar gaan?" vroeg ze toen op een normale toon. Ik knikte langzaam. "Waar wil je naartoe?" zei ik zachtjes en langzaam. Niet in staat om normaal te praten.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore.
    Vaag kreeg ik door dat haar ademhaling stokte en zij verstijfde, waarna ik al afstand had genomen met een klein glimlachje op mijn gezicht. Hierna knikte zij langzaam op mijn vraag, alsof ze verder geen antwoord kon verzinnen, waardoor ik moest grinniken. Het zag er best schattig uit, maar toch zaten mijn gedachten nog steeds bij Yuri. “Waar wil je naartoe?” zei ze zachtjes en langzaam. “Eh,” begon ik, duidelijk nadenkend. “Naar de keuken alleen nog, daarna is het alweer tijd voor de afspraak,” vertelde ik haar, terwijl ik de deur opendeed en haar dit keer als eerste liet gaan, waarna ik de deur sloot en haar volgde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    "Eh" begon ze, terwijl ze nadacht. "Naar de keuken alleen nog, daarna is het alweer tijd voor de afspraak." zei ze, terwijl ze de deur open deed. Ik lie als eerste erdoor heen, nog steeds verdoofd van het kusje. Verdomme, waarom was ze ook zo aantrekkelijk. Toen zij ook uit de vergaderzaal was deed ze de deur weer dicht. "Waarom wil je naar de keuken?" vroeg ik toen zachtjes. "Daar is niet heel veel te zien."

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oh, fuck hé. Je hebt al gereageerd.. Ik de hele tijd wachten 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha, slim hoor.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.